jälkiasennettu radio? mulla bilteman rca kaabelit tekee saman kun on vahvistin kontissa. vanha laturi ennen hajoamista kuulosti hirveältä radiossa ja uudella laturilla tuskin kuulee koko vinkunaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jka View Postjälkiasennettu radio? mulla bilteman rca kaabelit tekee saman kun on vahvistin kontissa. vanha laturi ennen hajoamista kuulosti hirveältä radiossa ja uudella laturilla tuskin kuulee koko vinkunaa.
Comment
-
-
M52B28:in imuilman lämpötunnistimesta. Onko tuo tunnistin hankala vaihtaa itse ja että saako tuon vaihdettua imusarjaa irroittamatta? Vai täytyykö vaihdattaa jossain?
RealOem näyttää, että tuo tunnistin on imusarjan alla. Äkkiseltään en kyllä löytänyt.
Kiitos jo etukäteen.
Nimim. Menee hermo tyhjäkäynnin heittelyynF11 530DA X-drive M-sport -12
Jeep Cherokee 4.0 Ltd -89 :think
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Comment
-
-
Originally posted by spottti View PostM52B28:in imuilman lämpötunnistimesta. Onko tuo tunnistin hankala vaihtaa itse ja että saako tuon vaihdettua imusarjaa irroittamatta? Vai täytyykö vaihdattaa jossain?
RealOem näyttää, että tuo tunnistin on imusarjan alla. Äkkiseltään en kyllä löytänyt.
Kiitos jo etukäteen.
Nimim. Menee hermo tyhjäkäynnin heittelyynF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by spottti View PostM52B28:in imuilman lämpötunnistimesta. Onko tuo tunnistin hankala vaihtaa itse ja että saako tuon vaihdettua imusarjaa irroittamatta? Vai täytyykö vaihdattaa jossain?
Kiitos jo etukäteen.
Nimim. Menee hermo tyhjäkäynnin heittelyyn
sulla on jossain todennäkösesti imuvuoto. Itse vaihdoin talvella kaikki mahdolliset kumiletkut ja tänä kesänä ei ole tuota kierrosten heittelyä ollutBMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postei vaikuta siihen. itellä sama anturi sökönä, antaa jatkuvasti 148 astetta ja vikakoodia (muistaakseni oikosulusta) tjsp. eikä käynnissä ole mitään ongelmaa missään tilanteessa. en oo saanu aikaseksi vaihtaa kun ei ole mitään haittaa aiheuttavaa vikaa :think
EDIT: Ja kaasu jää aika pahasti päälle. Eli ei tarvitse tasaisella painaa välillä ollenkaan, vaan auto menee "itsekseen" kaasua painamatta eteenpäin.
Originally posted by Spiddu View Postsulla on jossain todennäkösesti imuvuoto. Itse vaihdoin talvella kaikki mahdolliset kumiletkut ja tänä kesänä ei ole tuota kierrosten heittelyä ollut
Tuli kyllä haettua toi anturi jo, et varmaan sen kaiken varalta vaihdan jos satun löytämään.Last edited by spottti; 30-08-2011, 23:54.F11 530DA X-drive M-sport -12
Jeep Cherokee 4.0 Ltd -89 :think
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Comment
-
-
Nonni, nyt huolestun. Nakutus/naputus jatku jopa 5km jälkeen. ja lämpimällä koneella.
Fortea öljyn sekaan ja sen jälkeen uudet öljyt pyörimään?.
Öljyil ajettu n 15tkm, viimevuoden marras/joulukuusta, kansirempan jälkeen.
Mistä tuota fortea saa?, :PLast edited by kaikkone; 30-08-2011, 21:00.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostNonni, nyt huolestun. Nakutus/naputus jatku jopa 5km jälkeen. ja lämpimällä koneella.
Fortea öljyn sekaan ja sen jälkeen uudet öljyt pyörimään?.
Öljyil ajettu n 15tkm, viimevuoden marras/joulukuusta, kansirempan jälkeen.
Mistä tuota fortea saa?, :PF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostElieli ohjeistus n 10% öljytilavuudesta, eli täs koneessa n laitettas 6dl, ja annettas koneen pörrätä n 15min.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjotakuinkin noin.. työkaveri oli vaihtanu viikonloppuna mondeoon öljyt ja huuhdellu dieselillä.. 2litraa dieseliä 4l öljytilavuuden jatkoksi muttei ollut hajonnut tuollakaan annostuksella
:think
Comment
-
-
omassa m52b28TU:ssa hieman nykimisongelmaa. vikakoodeja antaa mm. pakonokan asentotunnistimesta, vaihdettu. Antaa koodia edelleen pienen ajon jälkeen. Moottorista kuuluu lisäksi rallatusta pakosarjan puolelta. Voisiko tämä viitata vanosvikaan? Lisäksi anto jotain koodia jostain solenoidista. Editoin nuo koodit kokonaisuudessaan tähän postaukseen jahka BreeZi laittaa ne mulle.
Edit. Tuo rallatus ei tosiaan ole mitään älyttömän suurta ja sitä ei tosiaan kuule muutakun apparin puolella.
EDIT2: voishan tän tietysti laittaa tuonne ongelmat osioonki.
tässäpä nää koodit kuitenki:
DME:
12/B8 - Signal, exhaust-camshaft sensor
Shadow-memory:
7D/61 - Activation, electric fan
12/B8 - Signal, exhaust-camshaft sensor
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
23/12 - Activation, relay, secondary-air pump
3E/12 - Activation, solenoid valve, secondary air
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
mitäs virkaa nuilla secondary air pump vehkeillä on?Last edited by Juhan; 31-08-2011, 22:10.
Comment
-
Comment