Tässä nyt tullut paneuduttua enemmän tähän 24V moottoriin.
Mulla olis 3 lihalaatikollista 24V osia
-Alulohko kampura,yksi leikannut NonVanoskone osina ilman kantta
Ja 2Kpl toimivia Vanos moottoreita,Tallin pihalla on yksi romu missä on M50B20TU Kone..
Näistä pitäis rakentaa E30:iin uus kone
Tuo kampura mikä on alulohkosesta koneesta on kuulemma M52B28.. Tämä on vielä tarkistamatta.
Mutta itse aiheeseen.
LOHKO
-Kannattaako kasata Vanos lohkoon vai Non vanos lohkoon ?
En kasaa tota alulohkoon.
-Jenkkifoorumia lueskelin ja siellä oli höpinää että Tuo "earlier NV Block" voidaan porata 86mm niin että se kestää sen vielä ?
KANSI
-NV koneen kannessa erilaiset venttiilit ja venttiili jouset ?
Imuventtiili isompi ?
Vai onko se vaan ohjuri kun on isompi?
S50 Nokat kävis pukkeineen tohon NV kanteen (vai höpiskö ne siitä niiden "S50"/M50 olosesta koneesta?
Vähän suunnitellut että pitkät pakosarjat(kiina)
11puristukset ja Kdfi Boksi,isommat suuttimet ja RE85 polttoaineeksi
Paljonko puristussuhde jos se menis näin ?
M52B28 kampi 84isku,135MM veivit, Männät M52(öljyrengasura sorvattuna ja M50 renkailla)
Kanteen NV Imunokka pakopuolelle ja imupuolelle 252(tai vaihtoehtoisesti S50 nokat mikäli ne saa sovitettua).
Sitten oli viel yks visio...
324TD kampi 78mm iskulla NV veivit ja TU koneen muut osat +8000rpm :think
Kuhan vaan kyselen ennakkoon....
Mulla olis 3 lihalaatikollista 24V osia
-Alulohko kampura,yksi leikannut NonVanoskone osina ilman kantta
Ja 2Kpl toimivia Vanos moottoreita,Tallin pihalla on yksi romu missä on M50B20TU Kone..
Näistä pitäis rakentaa E30:iin uus kone

Tuo kampura mikä on alulohkosesta koneesta on kuulemma M52B28.. Tämä on vielä tarkistamatta.
Mutta itse aiheeseen.
LOHKO
-Kannattaako kasata Vanos lohkoon vai Non vanos lohkoon ?
En kasaa tota alulohkoon.
-Jenkkifoorumia lueskelin ja siellä oli höpinää että Tuo "earlier NV Block" voidaan porata 86mm niin että se kestää sen vielä ?
KANSI
-NV koneen kannessa erilaiset venttiilit ja venttiili jouset ?
Imuventtiili isompi ?
Vai onko se vaan ohjuri kun on isompi?
S50 Nokat kävis pukkeineen tohon NV kanteen (vai höpiskö ne siitä niiden "S50"/M50 olosesta koneesta?
Vähän suunnitellut että pitkät pakosarjat(kiina)
11puristukset ja Kdfi Boksi,isommat suuttimet ja RE85 polttoaineeksi
Paljonko puristussuhde jos se menis näin ?
M52B28 kampi 84isku,135MM veivit, Männät M52(öljyrengasura sorvattuna ja M50 renkailla)
Kanteen NV Imunokka pakopuolelle ja imupuolelle 252(tai vaihtoehtoisesti S50 nokat mikäli ne saa sovitettua).
Sitten oli viel yks visio...
324TD kampi 78mm iskulla NV veivit ja TU koneen muut osat +8000rpm :think
Kuhan vaan kyselen ennakkoon....
Comment