Tuosta saa huomattavasti kevyemmän ja helpomman rakentaa kun jättää tuon keskipultin veks ja noi tapit tuosta akselilta. 3kpl 10.9 pultteja kyllä kantaa vedon joka pumpusta tulee
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Eli m50 imusarjalla sitten kasataan.
Meneekö m52:sen suuttimet m50:seen imusarjaan.
Vaikuttaako tota vaparikoneksi tulevaa kantta siistiä?
Eli alkaa kasamaan sitten pataa
M50B25 kansi, nokat, lohko
M52B28 Kampura
M52B28 suuttimet
Kumpaa nyt sitten kannattaa käyttää:think
Mäntinä? M50 vai M52
Veiveinä? M50 vai M52
Mimmoset laakerit pitää tilata tolle kampiakselille? Mitä muuta muuttujaa pitäis ottaa huomioon? Meneekö uudella vakio kansipahvilla?:think
Jos samalla rakentais turbo moottorin kokeilu mielessä niin mitä komponentteja siihen. Ahin suosituksia, teenkö ite pakosarjan vai olisko joku hyvä valmis?
Ajattelin rakentaa kuiten molemmat moottorit ja näin aluksi vaparin laittaa keulille.
Kysymyksiä, kysymyksien perään.
M54B30-veivi näytti ainakin M52B28-veiviin verratessa täysin identtiseltä. Mäntä on toki kevyempi M54B30-koneessa, koska se on huomattavasti matalampi, kuin M52B28:ssa.
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Jatketaan vielä veivien ihmetelyä.
Onko M54 männät ja veivit kuitenkin vielä kevyemmät kun M52 vastaavat vain onko niiden painot samat?
M52B28 ja M54B30 veivit on samat. (sama osanumero). Männät on varmaan M54B30:ssä vähän kevyemmät kuin M52B28:ssa, koska puristuskorkeus on pienempi. M54B25 männätkin eroavat jollain tapaa M52B25 männistä, koska osanumero on eri.
Millasia tehoja on immeiset saanu omista m50b30 stroukeista? Itellä m54b30 palikat sisuksissa ja 535 suuttimet, muuten vakio eikä säädätetty vielä. (11tkm ajettu) Penkkiin menen käymään uteliaisuuttani parin viikon päästä ja säätö tapahtuu (KDFI) sitten kun saan nokat vaihdettua ja peltisatsin hommattua. Jätin silloin köyhänä poikana nuo m54 renkaat mäntiin ihan sillä että oli vielä hyvät ja kokeillaan että mitenkä se alkaa pöllyttämään jos alkaa. Ölppää syö vähän, muttei ainakaan haise yhtään öljylle. Ensi kesänä poraus ja takokamat sisälle ja taas ollaan käyttöauton kanssa siinä pisteessä että mopo keulii eikä taaskaan mitään järkeä!!
Millasia tehoja on immeiset saanu omista m50b30 stroukeista? Itellä m54b30 palikat sisuksissa ja 535 suuttimet, muuten vakio eikä säädätetty vielä. (11tkm ajettu) Penkkiin menen käymään uteliaisuuttani parin viikon päästä ja säätö tapahtuu (KDFI) sitten kun saan nokat vaihdettua ja peltisatsin hommattua. Jätin silloin köyhänä poikana nuo m54 renkaat mäntiin ihan sillä että oli vielä hyvät ja kokeillaan että mitenkä se alkaa pöllyttämään jos alkaa. Ölppää syö vähän, muttei ainakaan haise yhtään öljylle. Ensi kesänä poraus ja takokamat sisälle ja taas ollaan käyttöauton kanssa siinä pisteessä että mopo keulii eikä taaskaan mitään järkeä!!
Mihin teholukemiin vakio m52B28 suuttimet riittää? Eikö suuttimien vaihto aina vaadi ohjelmointia/säätöä, että ne toimii kunnolla? Millä perusteella laitoit just 535 suuttimet?
Mihin teholukemiin vakio m52B28 suuttimet riittää? Eikö suuttimien vaihto aina vaadi ohjelmointia/säätöä, että ne toimii kunnolla? Millä perusteella laitoit just 535 suuttimet?
muistaakseni s50us koneessa on samat suuttimet, eli se 240 pitäs ainakin niillä irti saada. Taitaa kyllä olla melkosen rajoilla jo siinä vaiheessa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment