megasquirt kyssäri,tarttis nopeesti tietoo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• jönsse22
    replied
    Originally posted by Miku View Post
    Ilmoittiko näyttö kuitenkin että reset onnistui? Itselläkin aina välillä vaatii resetoinnin että alkaa näyttämään.

Eli virrat päälle ja kaikkia kolmea pitää pohjassa.
    Ei ilmoittanut yhtikäs mitään:think
    Pitänee varmaan vielä uudemman kerran kokeilla kun tallille selviää

Leave a comment:

• Dille_
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Sama kone vissiin sullakin?
    Saa tulla ihmetteleen livenäkin jos huvittaa, kun et tuon kauempaa ole. Tallille ajanee Jäkestä alle puoli tuntia.
    Joo b18 pikkuturbolla.
    Kuulostaa hyvältä, Taidan paiskata sulle yv:tä kunhan ehdin niin ei mee ihan OT

Leave a comment:

• Miku
    replied
    Originally posted by jönsse22 View Post
    Ei tuntunut auttavan tuokaan:think
    Ilmoittiko näyttö kuitenkin että reset onnistui? Itselläkin aina välillä vaatii resetoinnin että alkaa näyttämään.

Eli virrat päälle ja kaikkia kolmea pitää pohjassa.

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Originally posted by Dille_ View Post
    Täälä olis kans kuulevia korvia kyseisestä aiheesta jos jotain kiinnostaa kirjotella, kohta sama edessä itellä. Lähinnä tämä vaihe, kun auton jossain vaiheessa saa käymään sen jälkeen kun kaikki kalbroinnit ja valikot on ohjeiden mukaisesti kohillaan; saakohan autoa kuinka hyvin / ollenkaan liikkeelle tässävaiheessa vai pitääkö alottaa vapaalla huudattelemalla pikkuhiljaa lähialueita kohilleen?
    Säätämisen perusidea nyt noin jotenkin on tiedossa, käytännön kokemus täysin 0..

Ot: Petrolhead tais ainakin jotenkin jo päästä alkuun kun topiccia vilkaisi ��
    Joo pääsin. Itellä tosin ei ollut paljon arpaa kylmäkäynnistämisessä. +11C lämpötilassa ottaa vähän sahailua ja suostuttelua eikä jää omin nokkineen pyörimään ennenkun on pari minsaa lämmennyt. Varmaan mulla helpottaa korkea puristuspaine tota käyntiinlähtöä. Jos muistan voisin laittaa noita arvoja näytille mitä mulla on ATM. Sama kone vissiin sullakin?

Saa tulla ihmetteleen livenäkin jos huvittaa, kun et tuon kauempaa ole. Tallille ajanee Jäkestä alle puoli tuntia.
    Last edited by petrolhead; 01-03-2017, 17:08.

Leave a comment:

• jönsse22
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    ainaki dm5 mallissa oli madollisuus sujauttaa väärin tarkista siis liittimet siitä boksilta.
    Juu on tässä mahdollisuus tuikata tatti väärään koloon mutta sen olen siis jo tarkistanut
    Näyttöön siis ilmestyy aina virrat päälle laittaes se alkuteksti/logo mutta seoslukemia se ei näytä

Leave a comment:

• jönsse22
    replied
    Originally posted by anttiviis View Post
    Boottaa se plx:n näyttö. Oisko klo 9 ja klo 15 painikkeita yhtäaikaa pohjassa 10sek vai oliko vielä klo12 painike mukaan.. itellä ollu sama juttu joskus ku räpyttelin virtojs on/off useasti peräkkäin.
    Ei tuntunut auttavan tuokaan:think

Leave a comment:

• jakeluvesimies
    replied
    En tietääkseni
    ainaki dm5 mallissa oli madollisuus sujauttaa väärin tarkista siis liittimet siitä boksilta.

Leave a comment:

• anttiviis
    replied
    En tietääkseni
    Boottaa se plx:n näyttö. Oisko klo 9 ja klo 15 painikkeita yhtäaikaa pohjassa 10sek vai oliko vielä klo12 painike mukaan.. itellä ollu sama juttu joskus ku räpyttelin virtojs on/off useasti peräkkäin.

Leave a comment:

• jönsse22
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Ethän tökännyt tappiis plx-boksin väärään reikään
    En tietääkseni

Leave a comment:

• jakeluvesimies
    replied
    Onkos kellää ollut tälläistä vastaavaa kuin minulla nyt niin autona e30 cabrio jossa vauhtivaunun tekemä mega motronicin kuoriin ( on muuten asiallinen laite)
    niin elikkä siis laajakaistana toimii tulen uusi plx.
    Ongelmana on nyt siis että laajakaistan oma mittari ei näytä siinä näytöllä lukemia, näytön reunalla menevät valot kyllä toimivat ja tunerstudiolla kun katsoo niin aikas järkeviä lukemia näyttää seokset ja säädöllä muuttuu aina "oikeaan" suuntaan.
    Onkos minulla nyt viallinen näyttö vai mikäs mättää?
    Itse ohjaimelle tulee virtalukolta virta ja singaali menee purkkiin.
    Ethän tökännyt tappiis plx-boksin väärään reikään
    Last edited by jakeluvesimies; 27-02-2017, 16:15.

Leave a comment:

• jönsse22
    replied
    Onkos kellää ollut tälläistä vastaavaa kuin minulla nyt niin autona e30 cabrio jossa vauhtivaunun tekemä mega motronicin kuoriin ( on muuten asiallinen laite)
    niin elikkä siis laajakaistana toimii tulen uusi plx.
    Ongelmana on nyt siis että laajakaistan oma mittari ei näytä siinä näytöllä lukemia, näytön reunalla menevät valot kyllä toimivat ja tunerstudiolla kun katsoo niin aikas järkeviä lukemia näyttää seokset ja säädöllä muuttuu aina "oikeaan" suuntaan.
    Onkos minulla nyt viallinen näyttö vai mikäs mättää?
    Itse ohjaimelle tulee virtalukolta virta ja singaali menee purkkiin.

Leave a comment:

• Dille_
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Neuvottiin että kylmäkäynnistys ja joutokäynti pitäs hieroa ennenkuin lähtee ajelemaan säätölenkkiä. Onko heittää vinkkejä em. säätötöihin. Ihan perusasioista saa alottaa jos mua neuvoo .
    Täälä olis kans kuulevia korvia kyseisestä aiheesta jos jotain kiinnostaa kirjotella, kohta sama edessä itellä. Lähinnä tämä vaihe, kun auton jossain vaiheessa saa käymään sen jälkeen kun kaikki kalbroinnit ja valikot on ohjeiden mukaisesti kohillaan; saakohan autoa kuinka hyvin / ollenkaan liikkeelle tässävaiheessa vai pitääkö alottaa vapaalla huudattelemalla pikkuhiljaa lähialueita kohilleen?
    Säätämisen perusidea nyt noin jotenkin on tiedossa, käytännön kokemus täysin 0..

Ot: Petrolhead tais ainakin jotenkin jo päästä alkuun kun topiccia vilkaisi ��
    Last edited by Dille_; 26-02-2017, 22:46.

Leave a comment:

• jannmann
    replied
    Originally posted by Vauhtivaunu View Post
    Tässäpä tämä megamaailma tiivistyy. Jos mega ja sen johtosarja tehdään kunnolla ja kunnollisilla liittimillä sekä antureilla niin se maksaa saman kuin mikä tahansa muu ns. kaupallinen laite. Kun se tehdään nopeasti ja halvalla niin jälki on sitten sellaista mitä olen valitettavasti esim. kyseisen pajan laitteista joutunut korjaamaan ja todennut monelle etten koske eo. laitteisiin.

Mega on tasan niin hyvä laite kuin on sen tekijä. Pystyn sanomaan tämän ylpeydellä.
    Tämä on erittäin hyvin sanottu.
    Kaikki laadukkaat osat/tarvikkeet/välineet maksaa. Halvalla saa vain ongelmia.

Itse en megasta välitä, mutta sen tulo aikoinaan "markkinoille" pakotti kalliimpia valmistajiakin tarkistamaan hintojaan ja lisäämään myös ns. entry level purkkeihin enemmän ominaisuuksia.
    Last edited by jannmann; 25-02-2017, 15:35. Reason: typo

Leave a comment:

• Vauhtivaunu
    replied
    Originally posted by Osku View Post
    kympin anturin ja parin euron johdonpätkän kiinne..
    Tässäpä tämä megamaailma tiivistyy. Jos mega ja sen johtosarja tehdään kunnolla ja kunnollisilla liittimillä sekä antureilla niin se maksaa saman kuin mikä tahansa muu ns. kaupallinen laite. Kun se tehdään nopeasti ja halvalla niin jälki on sitten sellaista mitä olen valitettavasti esim. kyseisen pajan laitteista joutunut korjaamaan ja todennut monelle etten koske eo. laitteisiin.

Mega on tasan niin hyvä laite kuin on sen tekijä. Pystyn sanomaan tämän ylpeydellä.

Leave a comment:

• Neppo
    replied
    Ompas harmi. Itsellä taas päinvastaista kokemusta. Ostin pari kk sitten täältä heidän kasaaman megan käytettynä. Käytin siellä tarkastettavana ja pyysin lisä lähdön sytylle. Kaikki pelas ja oli liittimetkin tinattu valmiiksi jne. Ja tuli pinnijärjestykset mukana.

Myös sorvaus oli hyvää, kun heillä oli vielä sorvi. Jarruadapterien soviteholkit tuli heiltä.

Harmi, jos on muuttunut palvelu tuohon suuntaan. Toivotaan, että selviää tuo teidän homma.

Leave a comment:

Working...
X