Originally posted by baijeri88
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
megasquirt kyssäri,tarttis nopeesti tietoo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
-
-
Originally posted by Jpää View Post1: ko. kaavio on ilmeisesti v.3 kytky kaavio?
Originally posted by Jpää View Post2: kytketäänkö kuvan pinni 2 maihin ja pinni 29 DB-37 liittimen pinniin 30?
Pinni 29 kytketään kytketään DB-liittimen pinniin 30, mutta leyllä pitää olla modaus tyhjäkäyntiventtiilin ohjaamiseksi eli TIP122-trankku. Ks. edellinen linkki.
Originally posted by Jpää View Post3: pinni 68 kytketään maihin?
Originally posted by Jpää View Post4: mihin tuo pinni 74 (rpm) kytketään?
Vastaus kysymykseen on että pinni kytketään em. piirin ulostuloon. Yleensä se on joku megan "ylimääräisistä" lähdöistä: DB:n pinnit 25,27,29 tai 31 riippuu purkin modaajasta.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostNo mittaa vaikka ensiks että mega saa virtaa starttiasennossa, ilmeisesti ei saa jos kerran menee offlineen. Taikka sitten siellä on jotain pahasti oikosulussa.
mutta dme releen ohjaus menee päälle kun laittaa virrat, mutta startatessa sammuu, kuten myös bensapumpun ohjaus, pyörähtää kun laittaa virrat, mutta startatessa ei kytke.. nämä siis otettu db37:n viimesestä pinnistä
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostSulla on sitten se päävirtareleen ohjaus edelleen pielessä.
Comment
-
-
Originally posted by cobra View Postcan enybody help me?
Did you solder your MS by yourself or did you purchase it as ready? Do you have megastimulator? It could help in this case...sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View Postmikäs pitää valita kiekkamittarin ohjaus lähdöks ku lähtö on juotettu JS3:een?
ja mikä on js3 siinä 37 pinnisellä?
Lisää tuosta:
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostJs3 ei ole missään yhteydessä db37-liittimeen. MS-extran manuaalissa ei mainita että JS3:a voisi käyttää kierroslukumittarin ohjaukseen.
Lisää tuosta:
http://www.msextra.com/doc/ms2extra/...e.htm#tachoout
käykö sitten vaikka JS10. eli siihen juotetaan trasistorilta tuleva piuha, mutta mistä vedän sitten auton johtosarjalle? jostakin siitä 37pinniseltä?
pitää tääkii vääntää näköjää rautalangasta enne ku tajuaa
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View Postokei. olin ymmärtäny et mikä tahansa vapaa käy.
käykö sitten vaikka JS10. eli siihen juotetaan trasistorilta tuleva piuha, mutta mistä vedän sitten auton johtosarjalle? jostakin siitä 37pinniseltä?
pitää tääkii vääntää näköjää rautalangasta enne ku tajuaa
Eli piirilevyn alta vedät johdon prosessorin alla olevasta iac1a:sestä dp37 liittimen luona olevaan iac1a nastaan. Samalla laitat tuon 12voltin vedon. Sitten mittarille suoraan dp37 liittimestä piuhaLast edited by mazajns; 15-04-2012, 22:38.
Comment
-
-
en tiiä mikä helvetti nyt on kun ei se releenohjaus toimi sille trankulla, vaikka kaikki on niinkuin pitää.
noh, onneks nyt taas vehje rokkaa, kun asensin softan uudelleen, joku bitti oli vissii poikittai. Ja releen ohjaus pelittää pinnistä 37.
muttoi kiekkamittari homma vielä ihmetyttää. eli jos laitan nyt vaikka siihen iac1:teen sen lähdön, niin mistä vedän piuhan sitten mittarille (pin 74)?
Sitten lambda lakkas pelittämästä. täytyy sitä lähteä tutkimaan seuraavaks. eli takas hallille.
Ens maanantaina ois penkkiin aika ni
ois aika alkaa näitte ongelmien vähenee
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View Posten tiiä mikä helvetti nyt on kun ei se releenohjaus toimi sille trankulla, vaikka kaikki on niinkuin pitää.
noh, onneks nyt taas vehje rokkaa, kun asensin softan uudelleen, joku bitti oli vissii poikittai. Ja releen ohjaus pelittää pinnistä 37.
muttoi kiekkamittari homma vielä ihmetyttää. eli jos laitan nyt vaikka siihen iac1:teen sen lähdön, niin mistä vedän piuhan sitten mittarille (pin 74)?
Sitten lambda lakkas pelittämästä. täytyy sitä lähteä tutkimaan seuraavaks. eli takas hallille.
Ens maanantaina ois penkkiin aika ni
ois aika alkaa näitte ongelmien vähenee
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
tuolla sanotaan että mittarin lähtö laitettas IAC1A.
ja
74- Tach o (one of the IAC ports)
eli onko väliä mihin niistä neljästä?
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View Posteli onko väliä mihin niistä neljästä?
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View Postitse vastaten:
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
tuolla sanotaan että mittarin lähtö laitettas IAC1A.
ja
74- Tach o (one of the IAC ports)
eli onko väliä mihin niistä neljästä?
Laitat vaan saman sitten megasta käyttöön kierrosmittarille.
Comment
-
Comment