Originally posted by Vauhtivaunu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
megasquirt kyssäri,tarttis nopeesti tietoo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNyt ainoa ongelma on, et kaasulta pois tultaessa kierrokset dippaa alas ennenkuin tyhjäkäynti asettuu kohdilleen. Closed loop tyhjäkäynnin säädössä ois kyllå se dashpot ominaisuus jolla sen sais pois. Mutta en itse closed looppia saanut vielä pelaamaan. Jostain syystä se aina koitti liian pientä dutyä käyttää ja kone sammuili. Pitää varmaan minimi duty rajaa nostaa sen verran ettei se pääse sammumaan.
Onko MS2:ssa closed loop tk-venan ohjauksessa PID-säätö? Ilman PID-säädintä se on mahdotonta saada toimimaan kunnolla. MS3:ssa on ja olen ymmärtänyt että uusimmassa MS2.ssa olisi?
Ps. Katsoin uusimmasta 3.4.2 koodista että siellä on tyhjäkäyntiventtiilin closed loopissa PID-säädin. Eikun opiskelemaan PID-säätimen toimintaa ja säätämään sitä: https://fi.wikipedia.org/wiki/PID-säädinLast edited by Vauhtivaunu; 27-05-2017, 23:35.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
mistähän löytyis 870cc Dekolle "death time" arvot ei näköjään ollu suutinten mukanae36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
-
Originally posted by aaape View Postmistähän löytyis 870cc Dekolle "death time" arvot ei näköjään ollu suutinten mukanasigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Onko tossa m50 kdfiissä mahdollista kytkeä ohjausta flektille? Jos on niin miten?Käyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
-
Siinä on jo js11 kytketty suoraan orggis flektin releelle. (Tai ainakin m52 versiossa on). Mut valitettavaati tuota lähtöä ei tainnut olla tarjolla programmable outputsin puolella. Mut jos iac1 tai 2 on vapaana, niin ohjaa relettä niillä. (Programmable outputsista valittet vaan CLT lämpötilan missä lähtee pyörimään). Tarkista myös ettei kumpikaan ole käytetty tach outputtina.
Kytkentä:
Ajattele että trankun C lähtö on IAC1/2.Last edited by Pazi88; 08-06-2017, 07:09.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
MS3X ja tuo valmiina oleva VVT ohjaus,voiko sillä ohjata suoraan ilman mitään muutoksia M50 koneen Vanosta vai pitääkö releittää tuo vanoksen solenoidi ?E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by Osku View PostMS3X ja tuo valmiina oleva VVT ohjaus,voiko sillä ohjata suoraan ilman mitään muutoksia M50 koneen Vanosta vai pitääkö releittää tuo vanoksen solenoidi ?
Vanos-solenoidi ottaa alle 1A.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View Post
olis vaa pitäny kahlata taas tuolt manuaalista ennenku kysyyE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Mitäs tälle shytty asetuksiin MS2 prossulla?
http://www.protoparts.fi/catalog/pro...products_id=59
Comment
-
-
Originally posted by Neppo View PostMitäs tälle shytty asetuksiin MS2 prossulla?
http://www.protoparts.fi/catalog/pro...products_id=59
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View Post
Comment
-
-
Originally posted by Neppo View PostHain pääasiassa sitä, että mikä puola kyseessä ja mitkä astukset siksi.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Noniin viisaammilta jotain vinkkejä. Eli syttyi auto palamaan, sammutin auton heti kun ekat liekit löi. Johtosarja paloi kuitenkin muodottomaksi. Mikään sulake ei ollut palanut.
Nyt uusittu johtosarja ja auto käy taas. Paikallaan kaasutellessa ja ajossa pätkii rpm tietoa. Tyhjäkäynnillä ei ongelmaa.
Hall-anturi on cherryn valmiste ja mega protopartsin ms2 v2.2.
Koitettu uudella anturilla sekä erikokoisilla ylösvetovastuksilla. Parhaiten toimii ilman ylösvetoa, 1k ohm vastuksella lähti vielä käyntiin, 600 ja 220ohm vastuksilla ei lähde käyntiin vaan pätkii startatessa rpm-tietoa. Myös eri anturi-hammas väleillä koitettu 0,7-3mm, ei vaikutusta
Signaalipiuhan meinasin vielä hommata uuden mutta sen jälkeen ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin boksissa jokin kärähtänyt? Ennen toimi siis ylösvetovastuksen kanssa kyseinen anturi moitteetta.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View Postmega protopartsin ms2 v2.2.
Originally posted by Maikkeli View PostSignaalipiuhan meinasin vielä hommata uuden mutta sen jälkeen ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin boksissa jokin kärähtänyt? Ennen toimi siis ylösvetovastuksen kanssa kyseinen anturi moitteetta.
Siellä on sellainen komponentti kun optoerotin. 4N25 tai 4N35.
Tommonen:
Niin vaihda se. Saattaa olla että joudut käyttämään kolvia. Omissa laitteissa käytän ns. puolijohde-kantoja, jotka ei maksa juuri mitään, ja suosittelen muillekin. Saa vaihdettua ns. palaneet komponentit heittämällä uusiin. Onko se sitten hyvä asia jää lukijan mietittäväksi...Last edited by Vauhtivaunu; 12-07-2017, 02:37.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Comment