Originally posted by Throttle
View Post
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
325:sta tehdessä on se jäähdytin aina mukana, pienemmistä tehneiden ratkaisua en osaa sanoa.
-
Ainakin nuo manuskat suosittelevat vaihtamaan venyviin pultteihin, eli niihin torxeihin.Originally posted by Throttle View PostKumpaa käytetään mielummin:
Vanhaa kovaa kansipulttia joka on tavallisella 6-kulmaisella kannalla.
Uudempaa pehmeää pulttia joka on torx-kannalla?
Comment
-
Itse olen käyttänyt aina kovia pultteja. Saapahan kannen ainekin just eikä melkein momenttiin. Venyvien pulttejen kiristys tapa jokseenkin omituinen mutta ei poikkeuksellinen.Originally posted by ZoMbiE View PostAinakin nuo manuskat suosittelevat vaihtamaan venyviin pultteihin, eli niihin torxeihin.Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
M20:ssä kovat pultit vaihdettiin venyviin kovien katkeilemisen takia. Jos meinaa käyttää kovia jostain syystä niin ainakin uudet kannattais laittaa.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Mutta sehän perustuu juuri siihen että se aine antaa aina samanverran periksi. Eli kun kääntää ohjeen mukaisesti, niin tulee jokaisesta pultista yhtä tiukka.Originally posted by pekka_hirvonen View PostItse olen käyttänyt aina kovia pultteja. Saapahan kannen ainekin just eikä melkein momenttiin. Venyvien pulttejen kiristys tapa jokseenkin omituinen mutta ei poikkeuksellinen.
Kovia jos käyttää, niin suosittelen pinnapultteja, tyyliin ARP.
Comment
-
Onhan noita tullut käännettyä aivan tolkuton määrä ja väittäisin että ne ei ole yhtä kireellä. Momentti avaimen kanssa kun on noita venyviä tullut käännettyä niin kyllä loksahtelee aivan eri aste lukemilla. Voin nyt paljastaa että jokaisen oman koneen ja kannen olen kasannut aina vanhoilla kovilla pulteilla ja yhtään ei ole katkennut eikä mitään muitakaan ongelmia ole ollut :think toistaiseksiOriginally posted by ZoMbiE View PostMutta sehän perustuu juuri siihen että se aine antaa aina samanverran periksi. Eli kun kääntää ohjeen mukaisesti, niin tulee jokaisesta pultista yhtä tiukka.
Kovia jos käyttää, niin suosittelen pinnapultteja, tyyliin ARP.
Jokanen taplaa tavalansa
Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
oliskohan jollain tietoa mahtaako m20b25 koneeseen mennä m50b25 vanoksen männät koska ovat ilmeisesti hieman vakioita matalemmat ja kyseinen setuppi siksi kun saisi halvalla 140 millisellä iskulla olevat h-profiili veivit ja wisecon mäntiä mutta ilmeisesti m20 koneeseen wiseco ei mäntiä tee niin eikös nuo m50 koneessa ole aikastalailla saman kokoset männät ja siksi matalemmat männäy kun turbo projektiin menossa ja pitäis saada ruttu pysymään siinä 8,5 paikkeilla
Comment
-
Kyllä Wisecolta mäntiä saa, mutta ovat yleensä 135mm kangille. Ja laadukkaampiakin mäntiä on markkinoilla samaan hintaan. Ja jos nimenomaan haluat 140mm kangille, teetä sellaiset.Originally posted by Belegone View Postoliskohan jollain tietoa mahtaako m20b25 koneeseen mennä m50b25 vanoksen männät koska ovat ilmeisesti hieman vakioita matalemmat ja kyseinen setuppi siksi kun saisi halvalla 140 millisellä iskulla olevat h-profiili veivit ja wisecon mäntiä mutta ilmeisesti m20 koneeseen wiseco ei mäntiä tee niin eikös nuo m50 koneessa ole aikastalailla saman kokoset männät ja siksi matalemmat männäy kun turbo projektiin menossa ja pitäis saada ruttu pysymään siinä 8,5 paikkeilla
Comment
-
fööni
Olis tarkoitus. Laittaa m20b25 mottiin, m21d24 kampura, eagle:n veivit ja wisecot! Yms kuinka kestävä tuo kampura nyt oikein on? Paljonko porukka penkittäny?? Itellä tavote päästä sinne 500 nurkille.E3o 318i Touring-89
E3o
ex/318i----- ----89
ex/318i touring --90
E34
ex/525TDS----- -91
ex/525iA---------89
Comment
-
Älä murehdi kampuraa, se kestää kyllä.Originally posted by AlBou View PostOlis tarkoitus. Laittaa m20b25 mottiin, m21d24 kampura, eagle:n veivit ja wisecot! Yms kuinka kestävä tuo kampura nyt oikein on? Paljonko porukka penkittäny?? Itellä tavote päästä sinne 500 nurkille.
Comment
Comment