Askarruttaa nuo eta:n männät, 9.0:1 ja 10.2:1 puristuksilla olevat. Molemmissahan käsittääkseni käytetty tuota 200:sta kantta. Malliltaankin käsittääkseni samanlaisen, ero vain montun syvyydessä. Eli 9.0:1 männässä 1.5mm syvempi kuoppa, mikä selittää tuon suuren eron rutussa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
124 fiiussa on joko 1600 työntötankokone tai 1600twincam mut ei ladassa käytettävää 1600ohc konetta.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by zJark View PostTänään kävi osaset pesussa ja tilasin laakerit tiivisteet ja männänrenkaat. Huomena pitäisi osat jo saapua ja pääsee alakertaa niputtaa. Suuri kiitos Ylöjärven Moottorityölle pesukoneen lainasta.
Sovittelin hiluja jo paikalleenkin ja tässä on oma näkemykseni 2.7 konversiosta.
td kampi + b25 kiertarit + uuden ulkoasun saaneet männät.
Katotaan miten äijän käy.
Comment
-
-
tulipa tässä semmonen juttu mieleen että koneen kasaamiseen pääsis kun tietäs paljonko tosta lohkosta ois hyvä jyrsästä pois kun on tulossa tuo 2.7alakerta(81 iskulla 130mm kanget) 2.5litrasen kannella 8.8 puristeisilla männillä. puristuksia ois hyvä saaha,mitä enempi sen parempi. ja jotain kireempää nokkaa tulee olemaan eli joudun venttiilikoloja syventämään jonkin verran...helppiä kova hinku lyömään kone nippuun
edit: ja aikasemmilla sivuilla luki et 2mm lohkosta pois 8.8 männillä puristukset ----> 9.4 ois kiva päästä ainakin yli 10 jos mahollista.E30 320i -86 r.i.p
E30 325i -89 projekti
"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille iikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
no voihan höh. no kai se on sitten joku 2 ja 2.5mm väliltä otettava.. joskus sitten kunnon männät sinne uusiks.E30 320i -86 r.i.p
E30 325i -89 projekti
"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille iikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostEt saa tarpeeksi puristuksia noilla männillä. Jää korkeimmillaan n.10:1 pintaan. Eli noin 2.5mm lohkosta pois.
Kattoo esim metricmechanicsin m20 kokoonpanoja niin kaikissa paitsi kireemmissä rally paketeissa on puristukset 10:1.
Älyttön puristus tuo mukanaan vaan tarpeen järjettömästä nokasta ja päästöt karkailee sitä myötä helpommin.
Reilusti ruttuja niin saa alkaa D:tä ajaa tankkiinLast edited by zJark; 10-01-2008, 17:15.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Originally posted by zJark View PostMikäs vika noin 10 puristuksissa on?
Kattoo esim metricmechanicsin m20 kokoonpanoja niin kaikissa paitsi kireemmissä rally paketeissa on puristukset 10:1.
Älyttön puristus tuo mukanaan vaan tarpeen järjettömästä nokasta ja päästöt karkailee sitä myötä helpommin.
Reilusti ruttuja niin saa alkaa D:tä ajaa tankkiin
Itsellä on nyt vain n. 9 rutulla oleva ja mukavastihan se vääntää vakionokalla, mutta ei mitään järkeä kierrättää yli 5000kierr/min. Kyllä se vapari vain vaatii puristuksia ja kierroksia mennäkseen. Kahtoo nyt kun saisi tuon toisen koneen jo kondikseen.
Comment
-
-
Originally posted by -vellu- View Postno voihan höh. no kai se on sitten joku 2 ja 2.5mm väliltä otettava.. joskus sitten kunnon männät sinne uusiks.speed limits are for pussies
Comment
-
Comment