Keskustelua seuranneena mieleeni muistui yllättäen tämä topic. Liekkö jopa sama moottori kyseessä. Specsit on aika liki samat.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jacek View PostJos haluat halvalla kuutioita ja tuttavapiirissäsi on joku joka osaa käyttää sorvia tjms ota-pois-tavaraa-kannesta laitetta niin osta käytetty 325i alakerta (paljon tarjolla kun kansia paukkuu) ja muokkaa 320i kannen palotila 325i palotilaa vastaavaksi. Alakerran saa n 200€ hintaan, täältäkin löytyy yksi.
Tuo on taloudellisesti järkevää vain jos saat palotilat halvalla ja tarkasti muokattua. Haljenneita 325i kansia joista saa mallin on pilvin pimein ilmaiseksi saatavilla. Täälläkin on yksi, tosin menossa huomenna roskiin eli jos joku haluaa sen niin kannattaa sanoa NYT
Miten paljon eroa näissä palotiloissa on, eli kuinka paljon se muokkaus aiheuttaa työtä??
Comment
-
-
Haulla löysin palotilojen tilavuuksista jotain, b20 kansi n.37ml, b25 n.43ml.
Riippuu tietenkin paljonko on plaanattu.
Jos tarkoitit isommalla alakerralla b25:sta, niin ilman mäntien tai palotilojen muokkausta ei mene, ottaa männän laki kanteen kiinni.
Itselläni oli b25 lohko, b23 kampi, 135mm veivit, b20 kansi ja b25 9,7:1-puristeiset männät, en nyt tähän hätään muista että kuinka paljon männästä piti sorvata. Ne kakut reunoilta pois kuitenkin. Tästä topicista löytynee vastaukset. Tuossa omassa moottorissani on b23 akseli joka on 1,8mm pitemmällä iskulla, eli männänlaki tuli sen 9 kymppiä ylemmäs ykk:ssa verrattuna b25 akseliin.Last edited by JJT; 18-08-2009, 15:08.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Inspector View PostKiitoksia JJT asiallisesta tiedosta!!!
Itse suunnittelen tismalleen samanlaisella konseptilla konetta, edullisesta osatarjonnasta johtuen..
Onko koneelle tehty muuta ? esim. nokkasuosituksia, tai pakosarjaehdotuksia?
m50b25 4-reikäiset suuttimet, hartge pakosarja, nokka oli vähän aikaa cat cams 284/11,9mm/110, vakionokka vaihtui tilalle Säädettävä bensanpaineen säädin, ja iso m3 imm oli vähän aikaa kiinni. Tehoista en tiedä, pirteämpi on kyllä kuin vakio ja iloisesti kiertää vääntääkin pikkukierroksilla tuon kokoiseksi koneeksi ihan ok.Last edited by JJT; 18-08-2009, 16:29.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
stroukki
eli tarttis vähän neuvoa kyseiseen alakertaan:
m20b25 lohko stanu koossa
dieselin kampiakseli
135 kanget
m20b25 vakio männät, en tiedä kummat onko matalapuristeisemmasta vai korkeampi mutta tulee lohkotason yli melkein 9mm?!?
mietiskelin että onko m50b25 non-vanos vai vanos koneessa matalemmat männät? ei viittis noin paljoa alkaa sorvailee enkä usko että hirveästi varaakaan ottaa.. käyttäisin mieluiten noita 135mm kankia kuitenkin, helpommin pääsis kyllä 130mm kangilla, mutta mutta. .
niin ja kanneksi tulossa b20 muokattuna..
Comment
-
Comment