Originally posted by Pazi88
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jaki View PostTälläkin on jo moneen kertaan todistettu, että vakiopakosarja on paras vaihtoehto (tai siis tuollaisella virisarjalla ei tule yhtään lisää tehoa), jos käytössä on vakionokat. Sitten, kun overlap & aukioloaika kasvaa pakopulssit alkavat mennä niin, että virisarjalla tehoa oikeasti tulee lisää.
Oletko penkittänyt ennen/jälkeen tuon pakosarjan?
Comment
-
-
M52B28 alkuperäinen pakosarja Z3 2.8 coupesta.
Koko läjä:
Nokea:
Oudot kaksinkertaiset putket alkavat:
Oudot kaksinkertaiset putket koko matkalta:
Painaumat:
Siis, vakavalla naamalla väitätte että nuo jäätävät painaumat, monen eri vahvuiset putket, nokeentuminen ja huonot mutkat ovat aivan parasta mihin pystytään.
Ja te vakavalla naamalla väitätte että valehtelen kun sanoin että parikymmentä heppaa tuli kun tilalle vaihtaa nämä:
Se on ihan ok välillä myöntää itselleen että on tullut suollettua aikamoista pasandeerusta ja mukaviisauksia noiden porrastuksien ja kuhmujen ja muiden vaikutuksesta pakoimpulsseihin ja myöntää että KISS-periaate vain toimii käytännössä. Kyllähän esim nuo painaumat ovat yritys paikata sitä kun ei ole jaksettu tehdä samanpituisia primäärejä, tottakai ne on tuhat kertaa paremmat kuin tuollaiset lyttyyn moukaroudut ikivanhat savupiiput.Last edited by Remotion; 24-11-2014, 16:43.
Comment
-
-
Nuo painaumat on ihan vaan sitä varten, että pakosarjat saa helposti pois ja paikalleen normaali työkaluilla. Huomaat kyllä miksi ne on siinä, kun rupeat noita rosterisia ährään paikalleen ja se räikkä hylsyn kanssa ei mahdukkaan enään paikalleen
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNuo painaumat on ihan vaan sitä varten, että pakosarjat saa helposti pois ja paikalleen normaali työkaluilla. Huomaat kyllä miksi ne on siinä, kun rupeat noita rosterisia ährään paikalleen ja se räikkä hylsyn kanssa ei mahdukkaan enään paikalleen
Olisi mielenkiintoista nähdä näiden tämän topikin tietäjien asunnot, että tuleeko sieltä katolta normaali ja siivo ja sinkitty peltikouru, vai tuleeko sieltä tuollainen jumalasta seuraava itse nikkaroitu valurautainen kyhäelmä joka on ahtaampi ja pahemmin poimuilla kuin Tysonin nyrkkiä maistanut Hessun nenä.Last edited by Remotion; 24-11-2014, 16:55.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View Post
Siis, vakavalla naamalla väitätte että nuo jäätävät painaumat, monen eri vahvuiset putket, nokeentuminen ja huonot mutkat ovat aivan parasta mihin pystytään.
Ja te vakavalla naamalla väitätte että valehtelen kun sanoin että parikymmentä heppaa tuli kun tilalle vaihtaa nämä:F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Single vanokseen ei taatusti tule 20hv lisää peltisarjalla.
On omakohtaista kokemusta 90 luvun lopulta 328i kohdalta.
Hyöty jäi jos nyt enää oikein muistan alle 4heppaan.
Eniten sillon tehot nousi sillä Schrickin imusarjalla. (+15hv)
Kattien jälkeinen putkisto ei myöskään tehnyt kuin pelkkää mökää.
Ilmansuodatin ei myöskään kurista yhtään.
Sillon tuli käytyä vakiona penkissä ja aina kun tuli tehtyä muutoksia.
Harmi kun Häkkisen boschin dynon tulosteet on jo aikoja sitten virttyneet näkymättömiin.
Toisaalta mitäpä sitä kinaamaan kaiken maailma persereikä dynomiehiä vastaankaan.
Toi bemarin hyvinkin epämääräinen "peltisarja" virtaa noille tehoille ihan riittävästi. Se ihme tuplaputki on ihan vaan lämmöntakia siinä.
Vertaa tota vaikka e39 M5 putkistoon, ei ole häävit siinäkään röörit ja pyttykohtainen tilavuus paljon isompi kuin 2,8l kutosessa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Niin onhan se monta kertaa tullu jo esille, että nokat siellä ahistaa. On kyllä niin suolasen hintasia kaikki valmiit, että miettiny tässä vakionokkien hiontaa. Ei kyllä mitään hajua paljon mokoma homma maksaa :think
Tuossa esim. on nostoa ilmeisesti reilu 10mm ja asteita on 260. Ei mahoton muutos, mutta luulis jo vaikuttavan ja pitäs mennä ilman muita muutoksia. Ja nokkien kanssa noista muista muutoksista on varmasti enemmän hyötyä. (mulla imusarja, pakosarjat ja BBTB)
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Kasin 4 keppiä kustansi n.700e. siitä vähän osviittaa.
Jos vakioihin haluaa kunnolla nostoa, joutuu vain perusympyrää pienentämään reilusti. (itellä yli 6mm)
Sitten ongelmana onkin nostimet jotka nousee liian ylös jolloin helma ohjaa liian vähän ja nokka saattaa painaa nostimen vinoon.. Myös öljyreikä saattaa jo pilkistää helman alta.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View Post
Siis, vakavalla naamalla väitätte että nuo jäätävät painaumat, monen eri vahvuiset putket, nokeentuminen ja huonot mutkat ovat aivan parasta mihin pystytään.
Ja te vakavalla naamalla väitätte että valehtelen kun sanoin että parikymmentä heppaa tuli kun tilalle vaihtaa nämä:
Se on ihan ok välillä myöntää itselleen että on tullut suollettua aikamoista pasandeerusta ja mukaviisauksia noiden porrastuksien ja kuhmujen ja muiden vaikutuksesta pakoimpulsseihin ja myöntää että KISS-periaate vain toimii käytännössä. Kyllähän esim nuo painaumat ovat yritys paikata sitä kun ei ole jaksettu tehdä samanpituisia primäärejä, tottakai ne on tuhat kertaa paremmat kuin tuollaiset lyttyyn moukaroudut ikivanhat savupiiput.
Comment
-
-
Jos kutosen 2 keppiä olis kuutisen sataa, niin olis jo siedettävä summa. Valmiita nokkia tuskin halvemmalla saa. Pitää vähän mittailla tota m52 kantta, että paljonko perusympyää voisi pienentää, että nostimet vielä toimii. Varmaan ensmmäiseksi tulee nostinkupin "syvyys" yläpäässä vastaan.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Nieminen racingin m52 kattilassa oli m50nv keppi pakopuolella ja ajoitusta muutettu alkuperäisestä.
Mukava heppu kannattaa vaikka soittaa/viestitellä hänelle, auttanee mielellään kun esittää asiansa asiallisesti
Pääsisi ainakin alkuun ja saisi vertailu pohjaa
Sielläkin joku on kuitenkin kerran jo miettinyt samat asiat
Oliskohan nimimerkki ollut tonysigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostDynolaput ennen ja jälkeen? Jos ei ole, valehtelet.
Kuten sanottu sain perjantaina auton huollosta ja ajoin sen 100km päähän talvisäilöön lumisadetta vastaan. Ihan turhaa huutelua toi sunkin posti.
Dynotetaan heti kun se on mahdollista ja järke
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJos kutosen 2 keppiä olis kuutisen sataa, niin olis jo siedettävä summa. Valmiita nokkia tuskin halvemmalla saa. Pitää vähän mittailla tota m50 kantta, että paljonko persuympyää voisi pienentää, että nostimet vielä toimii. Varmaan ensmmäiseksi tulee nostinkupin "syvyys" yläpäässä vastaan.
Comment
-
Comment