Mitä pakosarjaa tarkoitat tuolla? Normi ebay niinku Pazi88:lla, vai joku muu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by deemu79 View PostMitä pakosarjaa tarkoitat tuolla? Normi ebay niinku Pazi88:lla, vai joku muu?
Last edited by Juchelius; 16-10-2014, 12:56.1985 e30 320i Baur Cabriolet
1995 328 ex ratakikkare
Comment
-
-
Joo just samanlainen on mullakin ja hyvin pelaa
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNo kannattaisko käydä nyt tuon boksin kanssa uudestaan siellä epdm:llä?
Voihan olla että paras lopputulos on nyt käsissä, tai samalla kai siihen jumppaat vakiosarjan takaisin niin on kaikki eri kombinaatiot penkattu samassa paikkaa
Originally posted by Juchelius View PostEn muista mikä on Pazi88:lla mutta mulla on tuo malli ollut pari vuotta paikallaan. Schmiedmannilla löytyy vastaava vähän kalliimmalla.
http://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e36...?tuote=SCM3436E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Juchelius View PostEn muista mikä on Pazi88:lla mutta mulla on tuo malli ollut pari vuotta paikallaan. Schmiedmannilla löytyy vastaava vähän kalliimmalla.
http://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e36...?tuote=SCM3436Originally posted by Pazi88 View PostJoo just samanlainen on mullakin ja hyvin pelaa
Meinasin jo alkaa askarrella itse mut tuo on kyllä niin edullinen ettei jaksa vaan uteliaisuuttaan alkaa vääntämään.. Eikun tilaukseen.sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostJaaha taitaa lähteä M50 imusarja pois ja jättää vaan tuo softattu boksi paikalleen:think Ohan tuo m50 imusarjan käyttöalue tosi kapea sen viimisen 1000rpm vetää paremmin ja vaikka nyt kiertäis sinne 7,2 niin loppuu veto tuohon 6,2 Tietysti onhan siellä se 10hp enemmän voimaa mutta 30Nm vähemmän vääntöä. Ainakin EPDM penkissä kun Icecoldin cäbi penkitettiin oman jälkeen. Tämän pysty toteamaan
Ja tuo yläkierrosten etu M50-sarjalla ei tule siitä että se virtaa paremmin vaan siitä että sen viritystaajuus on korkeampi, ts siinä on lyhyemmät runnerit. Silti M50-sarja ei ole parempi edes korkeille kierroksille alle 300hv viritysasteilla koska M52-sarjalla voi käyttää paljon kireämpää nokka-akselia ja silti omata enemmän keskialueen vääntöä kuin M50-imusarjalla.
Yksi omituisuus M50-sarjassa vielä, jostain syystä sen resonanssikammio on suuri josta syystä sen viritystaajuus on alhainen vs M52 jossa on paljon pienempi kammio ja suurempi viritystaajuus, tuostakin dynotuloksesta näkee että se M50-imusarja ei toimi kunnolla edes siellä korkeilla kierroksilla, resonanssikammio pitäisi pienentää M52-imusarjaa vastaavaksi niin yläkierrosten teho pitäisi nousta tuon testin läppärunkovertailun tasolle.
Jostain syystä se M50-imusarjan vaihtaminen on aina M52:sten kanssa ensimmäinen viritys vaikka se on aika antiviritystä, BMW oli joidenkin asioiden kanssa 90-luvun alussa tosi hukassa ja yksi oli juuri imusarjat......
Niin ja alkuperäinen kaasuläppä ja ilmamäärämittari ei virtaa lähellekään yhtä paljon kuin M52-sarja M50:stä puhumattakaan..... tai virtaa mutta tuossa osassa resonanssivirityksessä on tärkeää että ei tulisi yhtään painehäviötä ja alkuperäiset rojut alkavat ahdistaa heti 200 hevosvoiman jälkeen.Last edited by naukkis; 16-10-2014, 20:57.
Comment
-
-
Nyt alkais olla osat kasassa. Eli nokat ja inan nostajat . Vielä kun ehtis lueskella noista vaihtamisista ja sitten päättää vaihdanko ite vai en. Ite ajattelin pärjätä tuolla omalla siemenssillä. Eli aikomus olis noilla muutoksilla pärjätä. Kysymys merkki vain tilaanko säädetyn purkin vai löydänkö lähimaastosta paikan joka haltsaa homman. Vielä ei ole löytyny.E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
-
Sama muotoilu ku m52 sarjassa. Isommat runnerit ja leveemmät ja isompi 'plenum' alussa ja inlettejä suurennettu ennen kantta. Nämä nyy nopealla vilkaisulla. Mitä huomasin.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Eli tasaisen shaiba. Ompahan komeen näköinen pultattavineen plenumin kansineen ja Shellin baarin pisteet ansaittu. Tekis mieli kokeilla vakiolla imusatsilla, Schrikin nokilla ja peltisarjoilla. Onkohan missään noissa nokissa varaa kasvattaa nostoa, vai onko nuo Schrikin arvot järkevät max.arvot jo kaikessa?sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by deemu79 View PostEli tasaisen shaiba. Ompahan komeen näköinen pultattavineen plenumin kansineen ja Shellin baarin pisteet ansaittu. Tekis mieli kokeilla vakiolla imusatsilla, Schrikin nokilla ja peltisarjoilla. Onkohan missään noissa nokissa varaa kasvattaa nostoa, vai onko nuo Schrikin arvot järkevät max.arvot jo kaikessa?E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Spiddu View Posthttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=162921
Onhan tuo linkattu tänne ennen? Varmasti helpoin ja halvin tapa saada lisää heposia koneesta irti.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment