Schrickin nokat luonnollisesti. Vanoksen aktivointipiste nostettu 4200->4900rpm, se varmaan auttoi tuossa kohtaa aika paljon. Samoin kun sai seokset kohdalleen niin viimeisellä vedolla sai parhaat alaväännöt. Vielä siinä jotain pientä varmasti olisi, jos päivän asuisi penkissä ja hieroisi. Mutta seokset on nyt ok, käytös hyvää ja käyrät suht siistit näin amatöörin jäljiltä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuosta vanoksen myöhemmäksi kytkemisestä virinokilla lueskelin itsekkin ulkomaan foorumeilta. Näköjään on siitä oikeesti hyötyäkin. Pitänee itellekkin kokeilla
Ja ihan pelkkiä bensa sytkä karttoja on mullakin säädetty ja ero normiajossa on todella iso. Huipputehoa softalla tuskin tuli, mut peruskäyttö parani huomattavasti.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Nokkien vaihdosta on varmaan olut aikaisemminkin puhetta, mutta 40 sivua on liikaa kahlattavaa, joten kysyn..
Tarkoitus on vaihtaa m52:seen jenkki m3 nokat, jotka on jo hyllyssä odottamassa. Onko niiden vaihdossa jotakin hankalampia paikkoja verrattuna, jos vaihtaa vakionokan vakionokkaan? Miten nokkien ajoitus?1985 e30 320i Baur Cabriolet
1995 328 ex ratakikkare
Comment
-
-
Originally posted by Juchelius View PostNokkien vaihdosta on varmaan olut aikaisemminkin puhetta, mutta 40 sivua on liikaa kahlattavaa, joten kysyn..
Tarkoitus on vaihtaa m52:seen jenkki m3 nokat, jotka on jo hyllyssä odottamassa. Onko niiden vaihdossa jotakin hankalampia paikkoja verrattuna, jos vaihtaa vakionokan vakionokkaan? Miten nokkien ajoitus?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Kumman nokan laittaisin imupuolelle dbilas 258 vai schrickin 252 asteisen?
Moottori m52b28 ja nonvanos m50b25 imunokka pakopuolella sekä m50 imusarja ja 68 mm kaasuläppä. Pakosarja on jokin kiinarosteri, vapaasti puuskuttavana ainakin toistaiseksi ajellaan...e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
-
herrakani
Mitkä kannet käy alumiinilkohkoon? Onko joku merkittävästi muita parempi? Mietinnässä m50b25 imunokka pakoon ja m53b30 (?) imunokka. Onko missään m5X:ssä alumiini-imusarja?
Löysin huippuhyvän alumiini m52:n alakerran, kelasin et vedän vaan uudet laakerit, männänrenkaat ja öljypumpun sinne, sit linjahoonaus ja ARP:n runkopultit.Last edited by Guest; 29-06-2015, 10:05.
Comment
-
Originally posted by herrakani View PostMitkä kannet käy alumiinilkohkoon? Onko joku merkittävästi muita parempi? Mietinnässä m50b25 imunokka pakoon ja m53b30 (?) imunokka. Onko missään m5X:ssä alumiini-imusarja?
Löysin huippuhyvän alumiini m52:n alakerran, kelasin et vedän vaan uudet laakerit, männänrenkaat ja öljypumpun sinne, sit linjahoonaus ja ARP:n runkopultit.
Tuskin ne arp:n runkopultitkaan mitään vakioihin nähden lisää tuo. Ehkä tyhjemmän lompakon. Ja nekin arpit on 99,9% varmuudella tarkoitettu m52us mallin rautalohkoon, ei alumiini lohkoon.Aprilia RSV4
Comment
-
-
herrakani
Originally posted by jannmann View PostMiks pitää linjahoonata? Oot nysvännyt liikaa noita detroitin paskoja
Tuskin ne arp:n runkopultitkaan mitään vakioihin nähden lisää tuo. Ehkä tyhjemmän lompakon. Ja nekin arpit on 99,9% varmuudella tarkoitettu m52us mallin rautalohkoon, ei alumiini lohkoon.
Käykö M51 imusarja M50-M52-kanteen? Sehän olis huippu aihio!
Nimimerkillä en osaa hitsata muovia.
Comment
-
Originally posted by herrakani View PostLöysin huippuhyvän alumiini m52:n alakerran, kelasin et vedän vaan uudet laakerit, männänrenkaat ja öljypumpun sinne, sit linjahoonaus ja ARP:n runkopultit.
Comment
-
-
herrakani
Originally posted by naukkis View PostSe ei ole jenkkikone eli jos se alakerta on ok niin älä tee yhtään mitään sille. Nikasil-sylinteritkin pitänee hoonata jotta uudet männänrenkaat asettuisivat joten jos ei ole tarvetta niin ei kannata mäntiä käyttää pois paikaltaan, samaten alakerta on yleensä hyvä tehtaalta ja tuskin tarvii mitään preppausta - ja jos tarvii niin tehtaan toleransseihin pääseminen vaatii jo reilusti työtä....
Ps: Edullista kantta voi tarjota.
Comment
-
Originally posted by herrakani View PostLaakerit on ollu ainakin ihan karmeen näköiset kaikissa yli 80t ajetuissa bemarin koneissa mitkä oon nähny avattuna.
Ps: Edullista kantta voi tarjota.e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
Comment