Tuskin siinä muuta kuin ehti mennä öljynlämmöt niin ylös että se lakkasi toimimasta voiteluaineena(yli 200 astetta). Noin kun käy niin kaikki laakerit on kaput, laakerien totaalituhon jälkeen männät ottaa kanteen ja todennäköisesti männänrenkaat leikkaa sen verran myös että palasia lähtee männän ja kannen väliin aiheuttamaan lisää tuhoja.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Perinteisesti lämpöjen noustessa nakuttanut armottomasti? Siitä siis jäljet mäntiin.Last edited by Urpo_rotta; 06-02-2016, 10:07.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by _jake_ View PostMuistaisin, että asteita oli sama 244 kuin tossa M50nv nokassa? Nostoa en muista. Ainahan hyvä olisi penkittää ja ainakin yrittää säätää paremmaksi. Ja kun Aj-tech ei sentään yritä hinnoillaan ryöstää ihmisiä toisinkuin suurin osa noista pajoista, niin ei olisi mikään konkurssi käydä siellä kääntymässä.
Tuntuu vain olevan M54B30 nokat aika lujassa.
Mulla on kans M50 imu, BBTB ja S tech pako yms, teho kasvoi 23hp vakiosta.Last edited by Remotion; 09-02-2016, 16:05.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostSamat speksit tosiaan mutta luonnollisesti imunokkana sopii vanoksen kanssa imupuolelle ja vaikutus paljon merkittävämpi kuin pakonokalla, kun kyllä ne pakokaasut ehtii livahtaa vielä vakio nokallakin sieltä mukista ei siellä niin paljon täytöstä kuitenkaan ole.
Mulla on kans M50 imu, BBTB ja S tech pako yms, teho kasvoi 23hp vakiosta.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
MääOriginally posted by _Rontti View PostKertokaapa tosta BBTB toteutuksesta? Pakosarja yms. helpot nyt ku ostaa vain ja asentaa. Ois ihan jees saaha lisää löylyä tohon käyttikseen. Vääntöjä tietenki alas lisää ois mukava saada tohon single vanokseen
Joku puolalainen noita tais ebayssä myydä pilkkahintaan :think En osaa sanoa onko tuolla ollut tehoihin minkälaista vaikutusta. Lähinnä suurin ero tulee kaasun vastaavuuteen. Jos katsot tarkkaan, niin tuossa vakio kotelossa on extra tavaraa kaasuläpän vieressä. Näiden tehtävä on rajoittaa ilman virtausta pienillä läpän avauksella, mikä tekee kaupunki ajosta huomattavasti mukavampaa. Tossa bbtb:ssä nämä puuttuu ja kaasu on todella herkkä. Millin painallus polkimessa nostaa kierrokset 2,5k. Aluksi tämä oli hyvinkin rasittavaa ja ajo oli nykivää. Mut onhan tuohon tottunut, niin en oo jaksanu vaihtaa vakiota tilalle
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostEi se kyllä mulla noin tee todellakaan. Ehkä siksi että ei ole minkään polakin kyläsepän tekele vaan CA-automotivelta tilattu jota on ehkä joku miettinyt..
Ja toki hintaa on 200€ enemmän, kuin puolalaisen tekeleellä
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostTuossa kuvan laitteessa ei ole luistoneston läppää mukana.
Mutta kuulostaa kyllä erikoiselta käytökseltä että millin painalluksella kiekat nousee noin. Mutta ei siitä sen enempää.
No tuskin sillä nyt mitään valtavaa merkitystä on, mutta kuristin mikä kuristin.Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Comment
-
-
Niin mullahan ei oo luistonestoa omassa ollenkaan. Toki en tiedä onko se polkimen painallus nyt millin vai kolme, mut hyvin minimaaliset liikkeet vaikuttaa paljon moottorin kierroksiin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Aiheeseen liittyen mulla on tuossa 4wd turbo korollassa 70mm läppä muistaakseni ja suora. Vakio on paljon pienempi. Kaupunki ajo ei ole kovin kaksista, juurikin pieni kaasun muutos aiheuttaa nykivää menoa..mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNiin mullahan ei oo luistonestoa omassa ollenkaan. Toki en tiedä onko se polkimen painallus nyt millin vai kolme, mut hyvin minimaaliset liikkeet vaikuttaa paljon moottorin kierroksiin.
Katsoo esim. m60 koneiden kaasuläppiä joissa läpässä on reilu kiila tuo takia.
Toki maksamalla samasta extraa, ongelma ilmeisesti poistuu.
Olisko tota vaijerin uraa mahdollista muokata jotta saisi progressiota läpän liikkeeseen? Vai onko siinä jo vakiona tehty näin. Ei muista kun omaan ei aikoinaan läppään koskettu kun todettiin, ettei se kurista yhtään mittauksilla.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View PostKertokaapa tosta BBTB toteutuksesta? Pakosarja yms. helpot nyt ku ostaa vain ja asentaa. Ois ihan jees saaha lisää löylyä tohon käyttikseen. Vääntöjä tietenki alas lisää ois mukava saada tohon single vanokseenAprilia RSV4
Comment
-
Comment