Announcement

Collapse
No announcement yet.

m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

    Pystynkö duunaamaan sellaisen moottorin että laitan M52B28 alakerran ja M54B30 kannen ilman vanosta, M50B25 imunokat ja 405- tai 173-loppuisen NV moottorinohjauksen?

    Comment

    • biimerrrrville
      BTCF Member
      • Apr 2011
      • 297
      • Suomi

      m54 kansi ei käy single vanos m52:een. tu malliin ehkä ?

      Comment

      • Guest's Avatar

        Originally posted by biimerrrrville View Post
        m54 kansi ei käy single vanos m52:een. tu malliin ehkä ?
        Mikä siin on tiellä? Käykö NV-kansi?

        Comment

        • biimerrrrville
          BTCF Member
          • Apr 2011
          • 297
          • Suomi

          vesikanavissa eroa, googlaa niin huomaat eron. jos m50nv kantta tarkotit niin muistaakseni pitäs käydä.

          Comment

          • Pazi88
            Moderator
            • Jan 2007
            • 11120
            • Oulu

            Originally posted by herrakani View Post
            Mikä siin on tiellä? Käykö NV-kansi?
            M54 ja M52tu koneet on aivan erilaisella vesikierrolla. Eivät ole yhteensopivia M52 ja M50 koneiden kanssa. M50 NV kansi menee bolt-on m52 alakerran päälle. Ketjunkiristin pitää vaan kannessa vaihtaa m52 malliseen.

            Instagram, YouTube kanava
            ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

            Comment

            • Guest's Avatar

              Kiitos molemmille. Ostetaan: M50B25 NV-kansi.

              Comment

              • Tonton
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2006
                • 9101
                • Raisio

                Originally posted by herrakani View Post
                Kiitos molemmille. Ostetaan: M50B25 NV-kansi.
                Kysyppä nick hansen:lta
                sigpic
                M-B Vito -22
                Transit Custom -18
                Yamaha vx ho cruiser -22
                Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                [email protected]

                Comment

                • hirvonen
                  BTCF Member
                  • Nov 2011
                  • 248
                  • hämeenlinna

                  miksi pitää olla nonvanos kansi..?

                  Comment

                  • Guest's Avatar

                    Originally posted by hirvonen View Post
                    miksi pitää olla nonvanos kansi..?
                    No siks kun moottorinohjauskin on?

                    Comment

                    • biimerrrrville
                      BTCF Member
                      • Apr 2011
                      • 297
                      • Suomi

                      Originally posted by herrakani View Post
                      No siks kun moottorinohjauskin on?
                      vanos kannestakin saa vanoksettoman kun on vaan kaikki non vanos hilut

                      e: saattaspa vielä löytyäkkin nuo non vanos osat jos tarve
                      Last edited by biimerrrrville; 17-03-2016, 21:29.

                      Comment

                      • hirvonen
                        BTCF Member
                        • Nov 2011
                        • 248
                        • hämeenlinna

                        Juu ei se alumiini tiedä onko ecuna siemens vai bosch..☺ nokka anturi on erilainen, mutta senkin tiivistyksen hoitaa parilla o- renkaalla..

                        Comment

                        • fraatti
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2002
                          • 4628
                          • Tampere

                          Mielenkiintoista keskustelua

                          En jaksanut lukea koko ketjua läpi vaan muutaman viimeisen sivun. Ilmeisesti nykyään on jo mahdollista puukottaa varsin hyvin vakio ecua mutta tuolloi (vajaa 10v sitten) kenelläkään ei ollut siihen tietotaitoa. Näyttää että ajat on menneey tuosta paljonkin eteenpäin mutta ajattelin silti kysyä että paljonko porukka on ylipäätään nykyääb näistä 2.8 pannuista saaneet tehoa irti?

                          Omassa rottelossa dynossa lukemat tais jäädä 26x lukemiin ja siitä lienee täällä muös joku topickin jäänne olemassa jollei bitit ole siirtyneet seuraavaan ulottuvuuteen..
                          F11 535dX LCI
                          Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

                          Comment

                          • Jasuuu
                            Bimmer Fanatic
                            • Dec 2011
                            • 773
                            • Oulu

                            Kukaa osaa tehdä ms43 eli m54b30 kartoille jotain?

                            Comment

                            • Skarpa
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2007
                              • 3406
                              • Kotka

                              Originally posted by fraatti View Post
                              Mielenkiintoista keskustelua

                              En jaksanut lukea koko ketjua läpi vaan muutaman viimeisen sivun. Ilmeisesti nykyään on jo mahdollista puukottaa varsin hyvin vakio ecua mutta tuolloi (vajaa 10v sitten) kenelläkään ei ollut siihen tietotaitoa. Näyttää että ajat on menneey tuosta paljonkin eteenpäin mutta ajattelin silti kysyä että paljonko porukka on ylipäätään nykyääb näistä 2.8 pannuista saaneet tehoa irti?

                              Omassa rottelossa dynossa lukemat tais jäädä 26x lukemiin ja siitä lienee täällä muös joku topickin jäänne olemassa jollei bitit ole siirtyneet seuraavaan ulottuvuuteen..
                              Ei me täällä olla ruukattu rakentaa tai varsiinkaan dynottaa moottoreita. Haaveillaan ja speksaillaan vaan.
                              BMW E30 - Hitsaamisen iloa

                              E30 Armo "330i"

                              Comment

                              • Busch
                                BTCF Member
                                • Sep 2011
                                • 271
                                • Seinäjoki/Lapua

                                Pystyykö joku varmistaan onko s50b30 suuttimet 3.5bar = 245cc/min?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎