Monesta eri firmasta noita nokkia selailin ja hintoja tiedustelin, mutta noi nokat on periaatteessa ne us m3 specseillä tai ainakin turner motorsport niin kirjoittelee. Noitahan saa parin alle 900e saksasta kotiin toimitettuna ja ainakin nuo schrikit on taattua tavaraa. Ei varmaan hassumpia muutkaan ,mutta noilla asteilla nyt pitäisi ainakin todistetusti pystyä ajelemaan jonkin verran heposia lisää ja katsastettuakin ilman suuria tuskia. Näyttää eri valmistajilla olevan aina vähän eri specseillä noi nokat, eli ihan samoja ei ole kellään tai näin ainakin minä luulen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jasuuu View PostNostelin e34 keulalle b28 koneen johon on vaihdettu imusarja. Pakonokka vaihtuu m50 imunokaksi, mitäs seuraavaksi? Paljonko peltisatsi vaikuttaa?
Mulla on muovissa kiinanpeltisatsi ja m50 imusarja, joilla siitä penkitettiin 224 hv. Toki ei mitään hajua paljo dyno valehtelee jne.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post+15 hv
Mulla on muovissa kiinanpeltisatsi ja m50 imusarja, joilla siitä penkitettiin 224 hv. Toki ei mitään hajua paljo dyno valehtelee jne.sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by deemu79 View PostPaljon tuossa Kiinan satsissa on primääriputkien halkaisija? Ja onko fiksun näköinen tekele muuten?
Muuten ihan jees, mutta lamdan paikat osottaa väärään suuntaan.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Noissa m52 vakio pakosarjoissa on kanavat paljon pienemmät, mitä kannessa on, jollon siinä tulee melkoinen pykälä eteen pakokaasuille. Joku viisaampi kyllä osas sanoa että se pykälä on tarkotuksella siinä ja sillä saadaan lisää alavääntöä tms. vähän samaan tapaan, mitä imusarjankin kanssa on tilanne. No hankala kuitenkin sanoa noiden vaikutusta, kun ei mitattu tehoja ennen ja vääntökäyräkin jäi saamatta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Nuohan on melko fiksun näköiset, ainakin yritetty saada putket saman pituisiksi
edit. Pitikö muuttaa hitsimutterit sojottamaan eri suuntaan vai pystyikö jättämään noin?
Originally posted by _nixu_ View PostImusarja taitaa tehdä eniten, tuskin miedoilla nokilla pakosarja vielä on pullonkaulona?
2.8 on vakiona joku 205-208 ainakin epdm dynossa, omassa 2.5 oli n.190.
Toisko tuo m50 imusarja ylös 5-10hp lisää?
Oikein mitoitetuilla ja sopivan paksuisilla / ohuilla primääreillä saa yleensä henkeä vähän keskialueellekin, koneen ajettavuutta ajatellen.Last edited by deemu79; 08-10-2014, 15:34.sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by deemu79 View Post
edit. Pitikö muuttaa hitsimutterit sojottamaan eri suuntaan vai pystyikö jättämään noin?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNoissa m52 vakio pakosarjoissa on kanavat paljon pienemmät, mitä kannessa on, jollon siinä tulee melkoinen pykälä eteen pakokaasuille. Joku viisaampi kyllä osas sanoa että se pykälä on tarkotuksella siinä ja sillä saadaan lisää alavääntöä tms.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostMenee spekulaation puolelle mutta oisko päästöpolitiikasta johtuvaa eli pykälällä olisi haettu pakokaasun takaisinkierrätystä :think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Electroid View PostFischer Motortechniciltä tais saada kanssa jonkin sorttisia nokkia... olin lukevani jostain että ois schrikin vastaavia edullisempia. Nettisivuilla tosin oli merkattuna vaan s14/s50/s54 malleihin (tosin ei tuo saksa oikein taivu).- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Mitä kaikkia tarvin kun nokat ja nostajat vaihdetaan?Tiivisteet vaihdan tottakai. Vanoksen tiivisteet on noin vuosi sitten vaihdettu. Mutta onko jotain muuta mitä pitäis valmiiksi ostaa, koska ei oikein pysty pitkiä aikoja autoa seisottaa? Kaikki tarvittavat työkalut löytyy.Last edited by Maili; 10-10-2014, 23:58.E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
-
Originally posted by Maili View PostMitä kaikkia tarvin kun nokat ja nostajat vaihdetaan?Tiivisteet vaihdan tottakai. Vanoksen tiivisteet on noin vuosi sitten vaihdettu. Mutta onko jotain muuta mitä pitäis valmiiksi ostaa, koska ei oikein pysty pitkiä aikoja autoa seisottaa? Lueskellu tuossa noista vaihdoista ja saa nyt nähdä vaihdanko ite vai ettinkö jonkun joka on ennenkin vaihtanu. Ruuvaus kokemusta löytyy itteltäkin aikamoisesti, mutta en oo ikään kellolla noita ajoituksia ettiny. Mielellään vaihdattais jollain ja samalla ite kattois kuinka se tapahtuu , niin vastaisuudes tuankin osais. Tilat kun itellä on nosturia myöten. Löytyykö ketään lähialueelta, korvausta vastaan tietenkin? Varmaan ennen Joulua tai Joulun jälkeen on ajankohtaista
Comment
-
Comment