Originally posted by JJT
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Busch View Posts50b30 suuttimet 3.5bar = 245cc/min
Comment
-
-
Finjector ainakin ilmottaa noille tollaset:
http://www.finjector.com/verkkokaupp...77mm-p-2057-7/
http://www.finjector.com/verkkokaupp...77mm-p-1139-7/
Ja ymmärtääkseni tuo ilmoitettu tuotto on 3bar paineella.
Edit: En ole nyt ihan varma oliko tuo b30 suuttimen numero varmasti oikea.Last edited by EMP; 25-11-2016, 14:25.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostLaittakaa sitten rakennusohjeita kun olette soveltaneet isomman IMM:n vakio suodatinkotelon ja imusarjan väliin.
TU koneeseen voi modata M54B30 imusarjan, se ei ole ihan yksinkertaista.
Tässä ohje sellaista harkitseville: http://www.bimmerforums.com/forum/sh...ed-M52TU-Coupe
Mä oon sen raceheadin kaasuläpän jo viidesti linkannut en jaksa enää linkata. Se on näihin tehty ja bolt on ja virtaa parhaiten.
Se kuten M50 imusarjakin hyötyy siitä että tekee muita muutoksia.
Comment
-
-
Pakosarjat ja Eisenmann rst putkisto on laitettu, sekä M50b25 imusarja ja perässä Quaife kitkalukko. Muutenkin alusta tehty vakaammaksi ja jäykemmäksi.
Luki mun ekassa postauksissani, eli tuo M50 imusarja on jo kiinni. Siihen mietin vaan isompaa kaasuläppää ja S50 Maffia ja isompia suuttimia.
En viitsi ostaa 2000e ( kuluineen ) , Raceheadin imarisettiä, jos siitä ei ole juuri tuota M50 isompaa hyötyä.Last edited by Bemu Z3; 25-11-2016, 21:16.
Comment
-
-
Sori m52/m50 topikin sotkemisesta. Mutta kun ei sulla ole vielä omaa projektitopikkia auki, niin kysyn tässä. Miks Bemu z3 et harkinnut v8:ia sinne zetan pellin alle? Olisipahan omanlainen ratkaisu ja 4l tai 4.4l saisi pienellä virillä yli 300hp ja vääntö aivan eri kuin M5x moottoreissa ja enemmän virittämällä vaparinakin saisi nokilla yms sen 350hp.
Tekemisen meininkiä näkyy olevan kirjoitusten perusteella ja budjettia, niin samoilla höyryillä se kasi sinne olisi leivottu. Katsastus kolmelitraisena. Vaikka sinne suuremman lohkon laittaa oikeesti, niin ihan sama tilanne pykälien mukaan on jos tehot menee yli %-rajan kutosmoottorin virityksessä.Last edited by bemmeri; 25-11-2016, 16:03.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by EMP View Post
Ärsyttävää, kun Boschin omilta sivuilta ei löydy suuttimien tietoja. Tietäisi tiedon luotettavaksi. Pari ristiriitaista arvoa löysin verkosta.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostOman tietoni kaivoin täältä:
Ärsyttävää, kun Boschin omilta sivuilta ei löydy suuttimien tietoja. Tietäisi tiedon luotettavaksi. Pari ristiriitaista arvoa löysin verkosta.
Tuo on kyllä ikävä kun monessapaikassa eri tietoa. No omat b32 suuttimet menee huoltoon lähiaikoina, niin sitten sen näkee mikä niiden todellinen tuotto on.
Edit: Ilmoitetut g/min arvot tuntuu olevan sentää useemmin samat eli: 0280150440 150,0g/min/3bar, 0280150701 182,9G/min/3bar ja 0280150792 191,1g/min/3barLast edited by EMP; 25-11-2016, 16:30.
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostSori m52/m50 topikin sotkemisesta. Mutta kun ei sulla ole vielä omaa projektitopikkia auki, niin kysyn tässä. Miks Bemu z3 et harkinnut v8:ia sinne zetan pellin alle? Olisipahan omanlainen ratkaisu ja 4l tai 4.4l saisi pienellä virillä yli 300hp ja vääntö aivan eri kuin M5x moottoreissa ja enemmän virittämällä vaparinakin saisi nokilla yms sen 350hpLast edited by Remotion; 25-11-2016, 18:56.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostKoska se oli hänen avauspostauksessa käsitelty Z3 osastossa. Liian monta V8 rakentanut halusi jotain muuta. Suomessahan oli se yksi M52B28 mistä vaparina 400hp. Itse en ole valitettavasti nähnyt koskaan.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostKoska se oli hänen avauspostauksessa käsitelty Z3 osastossa. Liian monta V8 rakentanut halusi jotain muuta. Suomessahan oli se yksi M52B28 mistä vaparina 400hp. Itse en ole valitettavasti nähnyt koskaan.Originally posted by Haatainen View PostKuinka lujaa pitää b28:n pyöriä, että siitä saa 400hummaa??! Riittääkö 10 000
Video 1
Video 2
Video 3Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Freak View PostTarkkoittanee varmaan Flomanin Rafun E9 CSL rata-autoa..? Mulla on sellainen käsitys, että siinä olisi M50-pohjainen moottori ja tilavuutta kolme litraa. Kierroksia on noin 9500 ja heppoja 400.
Ymmärtääkseni m50 lohko, m54b30 kampi, alakerrassa tais olla kaikki mittatilaus takokamaa, kunnon nokat, läppärungot ja muistaakseni puristussuhde jotain 14:1
Auton omistaja kyllä löytyy täältäkin foorumilta olisi hyvä jos vähän tarkentaisi
Comment
-
Comment