Originally posted by Bemu Z3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Remotion; 26-11-2016, 01:01.
-
-
-
Nyt kun sopivasti tuli aiheeksi hiukan tehokkaammat 6syl. moottorit..
put the motor in mates E30 IP car today, and ran it up on the dyno, 2.8 litre M20, TK modified head, and custom Catcams cam to TK's specs, everything else optimized to what TK/pipemax said it needed, 14:1 compression, E85 and triple Webers sAHlvU6VSy0 owners old Nc Charger made .8 RWKW more on his dyno the
Tuolta selvinnee aika hyvin, miten ne rakennetaan.
----
-792 loppuiset suuttimet taitaa olla 245cc/min@3bar, löytämieni tietojen mukaan.
Ja tietohan vaihtelee aika paljon.. jossain saattaa väittää esim. 254cc/min@3bar.
Onko joku sattunut selvittämään, onko näissä S -sarjan moottoreissakin suuttimet lähes 100% auki @ WOT ?
Aika monessa katu-auton moottorissa suuttimet lähes heti ensimmäinen pullonkaula, kun vähänkään enenmmän lähtee virittämään.
Comment
-
-
OT
Originally posted by Haatainen View PostKuinka lujaa pitää b28:n pyöriä, että siitä saa 400hummaa??! Riittääkö 10 0002015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
-
Originally posted by Bemu Z3 View PostSuuttimet ebaysta puolet halvemmalla ( kuluineen ) kuin Suomesta 59e kpl
http://www.ebay.com/itm/142075594798...%3AMEBIDX%3AIT
E: eiväthän nuo edes väitä että olisi boschE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Quote:
Originally Posted by Bemu Z3
Onx tästä muuhun ku verkon painoksi
http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-325i...o6VKBg&vxp=mtr
Aihioksi toimii hyvin, ruotsista tilasin saman kotelon pikkasen päälle 200e kotiin toimitettuna. itse kotelo lentää romukoppaan mutta saa käytettyä runnerit sekä laipan ja säästyy vaivalta tehdä suuttimen paikkoja. Hiukan joutuu vinguttelemaan runneriputkien sisältä noita suuttimien holkkeja pois ja laipasta pykälän putken sisäpuolelta. Noi kun tehdään koneella ilman että ihminen itse niitä kohdistaa ja sen huomaa... Mutta sinänsä en pitänyt kalliina hankintana kun pelkkä laippa maksaa sen 100e eikä nuo alumiiniset käyrät mitään halpoja nekään...Last edited by Suh0; 28-11-2016, 10:00.Turbo GSX-R
E36 Coupe
E90 325i LCI
Comment
-
-
Originally posted by Bemu Z3 View PostEiks kellään tietoa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Bemu Z3 View PostEiks kellään tietoa.
They are actually about 6.2mm.
Edit - went and grabbed a photo. This is a tu b28 piston and all of the latter non diesel ones I have seen are similar in thickness. Bmw tend to find a good base design and stick with it.
Last edited by Skarpa; 28-11-2016, 11:25.
Comment
-
Comment