Jos se ottaa hyvin kierroksia mutta paukuttelee kaasarissa sytty on "vähän" liian aikaisella. Jos ei ota kierroksia ja paukuttelee se on "paljon" aikaisella. Tää nyt sillä oletuksella että homma olisi muuten kunnossa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
Mittaa sen lohkon korkeus?
Vakio mitta on 217,x mm. Hittokun en muista tarkkaan. Ja sittehän sen saa tietää jokatapauksessa miten on, kun nakkaa alakerran rojut kiinni. Eikö. Tai no, minkä vuoksi tarvii saada tietää, onko höylätty? Ei siitä ny millejä puutu kumminkaan.
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Nyt olisi tuollainen isoventtiilikansi e21 318:sta peräisin. Mihin alakertoihin tuo nyt sitten käy e21 318:n lisäksi jos esim. e30 316 ei passaa? Tuohon nykyiseen b16 tuskin on järkee laittaa.
Minkä mallien imusarjat sopii tuohon kanteen ja weberin kakskurkkuiselle kaasarille? Sopiiko e30 pierupurkin imusarja sopivan laipan kanssa?
Comment
-
-
Originally posted by Mikkomies84 View PostNyt olisi tuollainen isoventtiilikansi e21 318:sta peräisin. Mihin alakertoihin tuo nyt sitten käy e21 318:n lisäksi jos esim. e30 316 ei passaa? Tuohon nykyiseen b16 tuskin on järkee laittaa.
Minkä mallien imusarjat sopii tuohon kanteen ja weberin kakskurkkuiselle kaasarille? Sopiiko e30 pierupurkin imusarja sopivan laipan kanssa?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Mikkomies84 View PostNyt olisi tuollainen isoventtiilikansi e21 318:sta peräisin. Mihin alakertoihin tuo nyt sitten käy e21 318:n lisäksi jos esim. e30 316 ei passaa? Tuohon nykyiseen b16 tuskin on järkee laittaa.
Minkä mallien imusarjat sopii tuohon kanteen ja weberin kakskurkkuiselle kaasarille? Sopiiko e30 pierupurkin imusarja sopivan laipan kanssa?
318i kansi,jossa 46/38 venat ja isot kanavat(+k-jetin suuttimille reiät)?
Comment
-
-
Originally posted by Mikkomies84 View PostTässä pari hyvin heikkolaatuista kuvaa.
Joten,suuria suunnitelmia ei tuon kannen ympärille kannata rakentaa,ei ole ns. isoreikäinen kansi.
Comment
-
-
Kuuluuko ketjukoppien päätyyn tai niihin nurkkiin panna tiivisteliimaa? Ne kulmat jotka tapaa lohkoon/kansipahviin? Uteliaisuuttani kysyn, laitoin jo.
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostKuuluuko ketjukoppien päätyyn tai niihin nurkkiin panna tiivisteliimaa? Ne kulmat jotka tapaa lohkoon/kansipahviin? Uteliaisuuttani kysyn, laitoin jo.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Joo niin mä ajattelinkin. Kiitos. Samoin on muutamissa uudemmissa ketjujakopäissäkin, vaikka on metalli/paperi/kumi-tiivisteitä. Kai se ny pitää, oikein monumenttiavaimella naksuttelin kopat kiinni2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment