Itse ole käyttänyt puristuneena lukemaa 1,45mm Elringin kynsitiivisteelle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
Tarvis tietää orkkiksen kasaan painuminen. Mulla on liekkirenkaat koneistettu lohkoon ja nyt etsinnässä niiden kaveriksi massaosa.
E: tai sitten joutuu koneistamaan "blankot" liekkirenkaat täytteeksi ja käyttämään vaan elringiä..E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Toi Elring on "orggis" tii/turbo tiivari. En usko että puristuma poikkeaa "kynnettömästä" mutta kuinka tuhannesosan tarkkaa se sitten mahtaa olla noitten liekkirenkaitten kanssa? En tosin tiedä ihan tarkkaan mitä se on puristumatta, onko sen 1,5mm?
Edit: Eikö mitta puristuneena kuitenkin ole se mitä sun pitää tietää? Eikä varsinaisesti puristuma.Last edited by racing02; 07-09-2016, 15:32.
Comment
-
-
No sitähän mä yritin just kysyä.Liekkirenkaat 2,3mm ja lohkossa 1mm urat. Noi painuu kanteen joku 0,3mm joten mun järjen mukaan tiiviste puristettuna pitää olla 1mm.
Eipä taida orkkis vaan painua kasaan noin paljon.
Montaa kertaa ei jaksais kantta nyppiä irti..E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Ebayssä mainostavat cometiccia 0,027" paksuna joka on ~0,69mm joten kai heiltä löytyy millisenäkin. Eikö ne vaan niittaa niitä lisuja yhteen niin monta että on soppeli paksuus..
Omani hankin 91 mm reiällä.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Kylmänä auto toimii normaalisti mutta kun kone lämpenee alkaa nykimään ja tyhjäkäynnillä ravistaa autoa. Tulpat,tulpanjohdot,virranjakajankansi ja pyörijä vaihdettu keväällä. Virranjakajankansi ja pyörijä tarkastettu. Eri puolalla kokeiltu. Kaasarina weber 32/34 dmtl joka asennettu pari kk sitten, tiivisteet vaihdettu. Alipaineletkut uusia. Missähän vikaa? Auto siis e21 M10b16 koneella.G20 330e M-sport
e46 320i M-sport
Comment
-
-
Originally posted by jaakko. View PostKylmänä auto toimii normaalisti mutta kun kone lämpenee alkaa nykimään ja tyhjäkäynnillä ravistaa autoa. Tulpat,tulpanjohdot,virranjakajankansi ja pyörijä vaihdettu keväällä. Virranjakajankansi ja pyörijä tarkastettu. Eri puolalla kokeiltu. Kaasarina weber 32/34 dmtl joka asennettu pari kk sitten, tiivisteet vaihdettu. Alipaineletkut uusia. Missähän vikaa? Auto siis e21 M10b16 koneella.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEnsiapuna käännä tyhjäkäynnin seosruuvia aukipäin, vaikuttaa että olisi laihalla. Tosin sitten kylmänä olisi huonompi kuin kuumana... Käsiryyppyhän tuossa on joten se ei voi olla kylmänä päällä itsestään jolloin käyntikin olisi ehkä parempi jos seos on laihalla.G20 330e M-sport
e46 320i M-sport
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostEbayssä mainostavat cometiccia 0,027" paksuna joka on ~0,69mm joten kai heiltä löytyy millisenäkin. Eikö ne vaan niittaa niitä lisuja yhteen niin monta että on soppeli paksuus..
Omani hankin 91 mm reiällä.
Comment
-
-
Originally posted by Markkanenn View PostKäykö E21 M10 kaasarikoneen kansi suoraan E30 M10B18i? Onko kansissa muuta eroa kuin venttiilien koko?
Kansissa on paljonkin eroja. Palotilat erilaiset, venttiilikoot erilaiset, kanavat erilaiset..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostPääsääntöisesti ei. Riippuu mikä E21:n kaasarikoneen kansi on kyseessä. Löytyykö kannesta merkintä E21-1,6, E21-1,8, E21-2,0, vaiko 1,6/2-1,8/2.
Kansissa on paljonkin eroja. Palotilat erilaiset, venttiilikoot erilaiset, kanavat erilaiset.
Mikä teksti kannesta pitäisi löytyä että käy?F11 520d -12
Comment
-
Comment