Tämä taitaa olla sopiva ketju kysymyksiini.
Elikkä, olisi mielessä kokeilla istuttaa '87 E30 316:n M10B18-tekniikka laatikoineen museoinnilta pelastettuun '60-luvun Göteborgilaiseen ajokkiin.
Ekana tulee mieleen öljypohja, alkuperäisessä koneessa öljypohjan patti on koneen takapäässä ja googleteltuani m10:ssä patti on näemmä etupäässä.
Mitenkä öljypumppu on sijoitettu, onko mahiksia muokata öljypohjan etupää matalaksi ja patti sekä imusihti takareunaan?
Vai olisiko jossain mallissa valmiina näinpäin olevaa öljypohjaa?
Viritysosiota lueskeltuani ymmärsin näiden olevan melko kestäviä koneita? Vapari-kaasutinkoneeksi ainakin alkuun voisi jättää, katsoisi sitten pidemmällä aikavälillä mitä tuleman pitää...
Sanotaan vielä että mitään järkeähän moisessa operaatiossa ei olisi, mutta onko sitä missään harrastuksessa
Elikkä, olisi mielessä kokeilla istuttaa '87 E30 316:n M10B18-tekniikka laatikoineen museoinnilta pelastettuun '60-luvun Göteborgilaiseen ajokkiin.
Ekana tulee mieleen öljypohja, alkuperäisessä koneessa öljypohjan patti on koneen takapäässä ja googleteltuani m10:ssä patti on näemmä etupäässä.
Mitenkä öljypumppu on sijoitettu, onko mahiksia muokata öljypohjan etupää matalaksi ja patti sekä imusihti takareunaan?
Vai olisiko jossain mallissa valmiina näinpäin olevaa öljypohjaa?
Viritysosiota lueskeltuani ymmärsin näiden olevan melko kestäviä koneita? Vapari-kaasutinkoneeksi ainakin alkuun voisi jättää, katsoisi sitten pidemmällä aikavälillä mitä tuleman pitää...
Sanotaan vielä että mitään järkeähän moisessa operaatiossa ei olisi, mutta onko sitä missään harrastuksessa

Comment