memebuy23buy

Pysäyttikö poliisi, saitko sakot? III

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Matuh
    replied
    Pystytkö Haastamaan valtion/poliisin oikeuteen asian vitkuttelusta? Henkisistä kärsimyksestä, ja elinkeinon hankaloittamisesta?

Leave a comment:

• TinoTK
    replied
    Jees. Soittelin aikoinaan Poliisille ja kysyin asian etenemisestä, sanottiin että soita syyttäjälle.
    Soitin syyttäjän asiakaspalvelunumeroon useita kertoja ja sanottiin että asia on käsittelyssä.
    No riitti soittelu sinne ja soitin nyt sitten suoraan syyttäjälle.
    Ei tiennyt koko asiasta ja sanoi, että soita poliisille. (syyttäjä jonka nimi lukee rikosprosessi lapussa jonka sain!)
    Vittu mikä systeemi. Tiedän jo valmiiksi, kun soitan poliisille sanovat että soita syyttäjälle..

Hauskaa hommaa.

Edit: Soitin poliisille ja antoi numeron. Jopa 9-11 välillä voi soittaa ma-to. Huomenna vasta saankin tietää, että täytyy soittaa syyttäjälle.
    Last edited by TinoTK; 19-01-2022, 12:16.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    3-5kk liukuma ja 7kk munineet asiaa? Kuulostaa sen arvoiselta, että siitä voisi tehdä jonkun jutun...:think

Leave a comment:

• TinoTK
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Näissähän ei ole mitään päätä eikä häntää päätösten ja rangasituksien osalta. Täysin mielivaltaista puuhastelua. Itse odottelin aikani näitä ja jaksoin tehdä kaikenmaailman emaileja mutta sitten vaan auto henkilön x nimiin ja ajamaan. Eipä tossa tullu paljon oltua ajelematta 7kk aikana loppupelissä, kaikki tarpeelliset tuli ajettua. Olihan siinä kerran jännäpaikat kun tuli sheriffit vastaan ja pysäytti itsensä bussipysäkille, kääntyivät perään ja laittoivat takapuskurissa sinivilkut loistamaan…ohittivat ja jatkoivat matkaansa, olin jo ehtinyt laittaa vilkun oikealle niin hetken arpoivat että mitä varten tein sen. Kuitenkin kiihtdyttivät sitten jonnekin taivaan rantaan ja minä kaupoille. En tuntenut itsenäi pakenevaksi murhaajaksi. Oikeuteen kun olin menossa niin velipoika kun asuu tiksin polliisilaitoksen vieressä olin menossa hänen kanssaa kahville heille ja oli poliisisaattue liikennevaloissa edessä ja takana siiinä laitoksen kulmalla. Kivan kun e39 raapi paikallaan jäisellä kadulla ja poliisit ihmetteli että mitä tuo tuossa tekee. Tais olla kuitenkin vuoro lopuillaan kun minä siitä jatkoin sitten menoani ja polliisit meni laitokselle.
    Mahtavaahan se oli maksaa 7kk sitten pari tonnia sakkoa jostain mistä ei ole edes tuomittu vielä. Töihin 50km ja sieltä ne rahatkin tarvis raapia sakkoihin.
    Ei vaan pysty olemaan joka päivä ilman autoa. Saa nähdä pidetäänkö juhannuksena vuosibileitä.

Leave a comment:

• BMW525Xda
    replied
    Originally posted by TinoTK View Post
    7kk nyt odoteltu ja vähemmällä olisi näköjään päässyt jos olisi vetänyt törkeän ratin.
    Voiko tässä nyt mihinkään vaikuttaa? ''Maksimi'' meikäläiselle olisi 4kk ja liukuma 3-5kk. Eihän tässä ole mitään järkeä.
    Näissähän ei ole mitään päätä eikä häntää päätösten ja rangasituksien osalta. Täysin mielivaltaista puuhastelua. Itse odottelin aikani näitä ja jaksoin tehdä kaikenmaailman emaileja mutta sitten vaan auto henkilön x nimiin ja ajamaan. Eipä tossa tullu paljon oltua ajelematta 7kk aikana loppupelissä, kaikki tarpeelliset tuli ajettua. Olihan siinä kerran jännäpaikat kun tuli sheriffit vastaan ja pysäytti itsensä bussipysäkille, kääntyivät perään ja laittoivat takapuskurissa sinivilkut loistamaan…ohittivat ja jatkoivat matkaansa, olin jo ehtinyt laittaa vilkun oikealle niin hetken arpoivat että mitä varten tein sen. Kuitenkin kiihtdyttivät sitten jonnekin taivaan rantaan ja minä kaupoille. En tuntenut itsenäi pakenevaksi murhaajaksi. Oikeuteen kun olin menossa niin velipoika kun asuu tiksin polliisilaitoksen vieressä olin menossa hänen kanssaa kahville heille ja oli poliisisaattue liikennevaloissa edessä ja takana siiinä laitoksen kulmalla. Kivan kun e39 raapi paikallaan jäisellä kadulla ja poliisit ihmetteli että mitä tuo tuossa tekee. Tais olla kuitenkin vuoro lopuillaan kun minä siitä jatkoin sitten menoani ja polliisit meni laitokselle.
    Last edited by BMW525Xda; 19-01-2022, 09:41.

Leave a comment:

• TinoTK
    replied
    Originally posted by kmn View Post
    Tiedän tunteen.. Puhelin käteen ja soittoa sinne vaan syyttäjälle/tutkinnanjohtajalle. Yhteystiedot löytyy niistä sun lappusista Menee muuten iäisyys tuossa hommassa, jos ei itse ole aktiivinen.
    Noin 20 kertaa soitettu. Joka kerta sanotaan että asia on käsittelyssä.
    Myös laitettu mailia, että alkaa oikeasti vaikuttamaan kaikkeen, mutta vastaus on ''asia on käsittelyssä''.

Leave a comment:

• kmn
    replied
    7kk nyt odoteltu ja vähemmällä olisi näköjään päässyt jos olisi vetänyt törkeän ratin. Voiko tässä nyt mihinkään vaikuttaa? ''Maksimi'' meikäläiselle olisi 4kk ja liukuma 3-5kk. Eihän tässä ole mitään järkeä.
    Tiedän tunteen.. Puhelin käteen ja soittoa sinne vaan syyttäjälle/tutkinnanjohtajalle. Yhteystiedot löytyy niistä sun lappusista Menee muuten iäisyys tuossa hommassa, jos ei itse ole aktiivinen.

Leave a comment:

• TinoTK
    replied
    40 päiväsakkoa, puolivuotta odotettu päätöstä ja maksettu vajaa pari tonnia sakkoa.
    Toimii.
    7kk nyt odoteltu ja vähemmällä olisi näköjään päässyt jos olisi vetänyt törkeän ratin.
    Voiko tässä nyt mihinkään vaikuttaa? ''Maksimi'' meikäläiselle olisi 4kk ja liukuma 3-5kk. Eihän tässä ole mitään järkeä.

Leave a comment:

• TinoTK
    replied
    40 päiväsakkoa, puolivuotta odotettu päätöstä ja maksettu vajaa pari tonnia sakkoa.
    Toimii.

Leave a comment:

• kmn
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Tanskassa se on hurja meininki... Kannattaa muistaa jos Saksasta haetun auton kanssa läpi Tanskan ajelee.
    Just clippaantu artikkeli, kun alkoi mennä mielenkiintoiseksi

Leave a comment:

• msalojaa
    replied
    Itävallan poliisi muisti tänään kirjeellä kahden kuukauden takaisesta ylinopeudesta jota en tosin tietoisesti ajanut, mutta kai se on vahingossa tapahtunut. 95 @ 80 tuotti 45 euroa sakkoa.

Leave a comment:

• MikeDry
    replied
    Tanskassa se on hurja meininki...

Kannattaa muistaa jos Saksasta haetun auton kanssa läpi Tanskan ajelee.
    Suomessa jos tuollainen otettaisiin käyttöön, niin se olisi jo 10km/h ylinopeusta auto pois. Mutta mutta tavallaan olisi käytännöllinen, mutta olisi hyvä että voisi ostaa auton takaisin, toi takavarikko olisi todella hyvä puhelimen käyttön rangaistukseen tuolla

Tuntuu että tuolla kingdommissa myymälävarasta taltutellaan 50 mellakkapoliisin ja panssariautojen kera..ihan käsittämätöntä hukkatyötä.
    Siellä poliisi on voimaton moottoripyörä varkauksiin.
    Muistelisin, että joku ulkopuolinen oli nähnyt ja lähtenyt seuraa sitä, niin olikin kolaroinut varkaan kanssa, niin se ulkopuolinen joutu kärsijäksi,

Leave a comment:

• BMW525Xda
    replied
    Avasin töllön äsken ja siellä pyöri ”takaa-ajo uk”, siellä kyllä poliisin resurssit menee täysin näpertelyyn. Äsken oli pakettiauton pysäytys, siis ajeli aivan nätisti mutta nämä spesiaalipoliisit oli saaneet tiedon että kuski on suurrikollinen. Kolmen auton voimin tätä sitten 30min suunniteltiin sumputettavaksi ja juontaja hehkutti kuin joku cosanostran suurpäällikkö olisi nyt tähtäimessä. Auto pysähtyi ihan nätisti, ukko rautoihin naamalleen märkään asfalttiin koska saattoi olla aseistettu. Tutkitaan ja löytyi autosta kaksi 9mm luotia ja leipäveitsi. Ukko pidätetään. Lopputulema, luodit takavarikoitiin ja syytteitä ei nostettu.

Tuntuu että tuolla kingdommissa myymälävarasta taltutellaan 50 mellakkapoliisin ja panssariautojen kera..ihan käsittämätöntä hukkatyötä.

Leave a comment:

• Tommix
    replied

Leave a comment:

• mikko
    replied
    Syyttäjä vaati tekoa sovitettavaksi ankaralla sakolla. Käräjäoikeus määräsi miehelle sata päiväsakkoa, yhteensä 800 euroa. Lisäksi hänet määrättiin suorittamaan valtiolle 80 euron rikosuhrimaksu.

Hyvä arpa kävi mykälle.
    Ei ollu kyllä selvinpäin kun noin vähällä pääsi

Leave a comment:

Working...
X