Nyt toimi minullakin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suuri sähköautokeskustelu osa VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
-
-
Originally posted by T_mu View Post
Comment
-
-
I5 kärsii samasta ongelmasta kun i4 eli akut bensaauton pohjalevyn alla ja maavara olematon joten auto pitänyt nostaa ylikorkealle. Tuo punainen m60 näkee etukaari ihan luonnottoman iso gäppi. Sitä saa kun tekee auton kaikelle samalla levyllä. Eikä mitään muotoilun pientäkään jujua autossa. Ympätty sitä sun tätä ympäri autoa. Ei tuota voi sanoa kauniiksi. Tekniikkakin jättää kylmäksi. Soveltuneen polvivaivaselle eläkeikää lähestyvälle ostajakunnalle. Kai ne niille on tehtykin toisaalta. Vierelle kun asettelee taycanin ei tarvii montaa kertaa miettiä kumpi niistä on kauniimpi. No joo pettynyt tuleva entinen bemari asiakas odotti jotain muuta.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostSisältä kyllä nätti, mutta toi ulkoilme eritoten keula on kyllä sysiruma. Tulee mieleen joku ihminen mikä saanut pahan allergiakohtauksen kasvoihin ja turvonnu muodottomaksi. On kyllä hämmentävän rumaksi menny BMW ulkomuotoilu ku miettii näitä viimeisen parin vuoden aikana julkaistuja malleja.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostOn kyllä hämmentävän rumaksi menny BMW ulkomuotoilu ku miettii näitä viimeisen parin vuoden aikana julkaistuja malleja.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Toukokuun kampanjassa BMW iX1 69k€, joka alennettu hinta, kun kampanja etu 8k€. Autoja vaikuttaa olevan maassa paljon. Mikäs nyt, kun ei neliveto sähkö bemari käy kaupaksi?
Samaten Polestar 2:sta saa varastosta runsaasti, etuvetoa ja nelivetoa.
Kummallista.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostToukokuun kampanjassa BMW iX1 69k€, joka alennettu hinta, kun kampanja etu 8k€. Autoja vaikuttaa olevan maassa paljon. Mikäs nyt, kun ei neliveto sähkö bemari käy kaupaksi?
Samaten Polestar 2:sta saa varastosta runsaasti, etuvetoa ja nelivetoa.
Kummallista.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by duckland View PostI5 kärsii samasta ongelmasta kun i4 eli akut bensaauton pohjalevyn alla ja maavara olematon joten auto pitänyt nostaa ylikorkealle. Tuo punainen m60 näkee etukaari ihan luonnottoman iso gäppi. Sitä saa kun tekee auton kaikelle samalla levyllä. Eikä mitään muotoilun pientäkään jujua autossa. Ympätty sitä sun tätä ympäri autoa. Ei tuota voi sanoa kauniiksi. Tekniikkakin jättää kylmäksi. Soveltuneen polvivaivaselle eläkeikää lähestyvälle ostajakunnalle. Kai ne niille on tehtykin toisaalta. Vierelle kun asettelee taycanin ei tarvii montaa kertaa miettiä kumpi niistä on kauniimpi. No joo pettynyt tuleva entinen bemari asiakas odotti jotain muuta.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by duckland View PostI5 kärsii samasta ongelmasta kun i4 eli akut bensaauton pohjalevyn alla ja maavara olematon joten auto pitänyt nostaa ylikorkealle. Tuo punainen m60 näkee etukaari ihan luonnottoman iso gäppi. Sitä saa kun tekee auton kaikelle samalla levyllä. Eikä mitään muotoilun pientäkään jujua autossa. Ympätty sitä sun tätä ympäri autoa. Ei tuota voi sanoa kauniiksi. Tekniikkakin jättää kylmäksi. Soveltuneen polvivaivaselle eläkeikää lähestyvälle ostajakunnalle. Kai ne niille on tehtykin toisaalta. Vierelle kun asettelee taycanin ei tarvii montaa kertaa miettiä kumpi niistä on kauniimpi. No joo pettynyt tuleva entinen bemari asiakas odotti jotain muuta.
Mutta jos kiukuttaa se, että Porsche on kauniimpi kuin BMW:n vitossarja niin on pakko kysyä, että mitä sitten odotit? Toinen on urheiluauto ja isojen poikien leikkikalu ollut jo monta vuosikymmentä ja toinen on sedan / farkku perheelle. Nyt ei voisi vertailukohdat olla kauempana toisistaan. Saahan sitä tietty mielensä pahoittaa mistä vaan ei siinäS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Mimmonen tuo i3 on ajaa lumella/jäällä? Emännälle pitäisi harkita seuraavaa autoa, nelivetoa haluais mutta kaikkien sähkö nelarien hinnat karkaa ettei sellasseen veny. Meillä tämä kotitie on melko jyrkkä ja pitkä johon ei saa oikein kunnolla kelattua talvisin vauhtia, ja itsekkin olen aiemmalla e61 takavetoisella jäänyt mäen puoliväliin suttailemaan pahimpina lumimyräkkä päivinä kun vain toinen takapyörä pyörii, lukon kanssa ois saattanut nousta. Mutta mitenkäs tällaisissa tilanteissa tuo i3 kun on sähkö niin vetääkö kokoajan molemmilla pyörillä ja eteneekö muutenkin paremmin em. olosuhteissa kapeiden renkaiden ansiosta? Onko kokemuksia? :think
Comment
-
-
Originally posted by Hemu__ View PostMimmonen tuo i3 on ajaa lumella/jäällä? Emännälle pitäisi harkita seuraavaa autoa, nelivetoa haluais mutta kaikkien sähkö nelarien hinnat karkaa ettei sellasseen veny. Meillä tämä kotitie on melko jyrkkä ja pitkä johon ei saa oikein kunnolla kelattua talvisin vauhtia, ja itsekkin olen aiemmalla e61 takavetoisella jäänyt mäen puoliväliin suttailemaan pahimpina lumimyräkkä päivinä kun vain toinen takapyörä pyörii, lukon kanssa ois saattanut nousta. Mutta mitenkäs tällaisissa tilanteissa tuo i3 kun on sähkö niin vetääkö kokoajan molemmilla pyörillä ja eteneekö muutenkin paremmin em. olosuhteissa kapeiden renkaiden ansiosta? Onko kokemuksia? :think
Kesällä tuo on ihan hauska ajettava, kiihtyy suht rivakasti kaupunkinopeuksissa ja miksei maantielle kiihdytettäessäkin. Luotettavakin on tuo meidän yksilö ollut ainakin toistaiseksi. Esittelyautona oli aiemmin ollut, kun tuli ostettua noin 3tkm mittarissa ja nyt on 63tkm, eikä ole muuta ollut kuin kaksi määräaikaishuoltoa, joissa ilmansuodattimet ja jarrunesteet vaihdettu. Halpaa ajoa.Tesla MY LR -22
i3 94Ah -18
ex: F15 X5 40d ///M-Sport -16
ex: F15 X5 40e ///M-Sport -16
ex: E70 X5 LCI 40d ///M-Sport -12
ex: e61 535d LCI ///M-Sport -08
ex: e87 116i -05
Comment
-
-
Juttu näkynee vain tilaajille, mutta tässä lainaus:
Highamilla on oma laskukaavansa ajettavuudelle. Se on latausajan suhde siihen, kuinka kauan autolla pystyy ajamaan. ”Jos ajaa esimerkiksi moottoritiellä tunnin ajan satasta, ajettavuudessa on kyse siitä, kuinka kauan kestää ladata ne kilometrit takaisin autoon.”
Kun Highamim autona oli Jaguar i-Pace, sitä piti ladata tunnin moottoritieajelun jälkeen tunti. Sillä autolla vaimo ei suostunut lähtemään reissuille, vaan vaati alle bensa-autoa. Lucid Airin kyyti kelpaa vaimollekin. Autolla saattaa pystyä ajamaan yli 800 kilometriä yhdellä latauksella. Tunti satasta moottoritiellä latautuu takaisin akkuun 3–5 minuutissa, Higham kertoo.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Hemu__ View PostMimmonen tuo i3 on ajaa lumella/jäällä? Emännälle pitäisi harkita seuraavaa autoa, nelivetoa haluais mutta kaikkien sähkö nelarien hinnat karkaa ettei sellasseen veny. Meillä tämä kotitie on melko jyrkkä ja pitkä johon ei saa oikein kunnolla kelattua talvisin vauhtia, ja itsekkin olen aiemmalla e61 takavetoisella jäänyt mäen puoliväliin suttailemaan pahimpina lumimyräkkä päivinä kun vain toinen takapyörä pyörii, lukon kanssa ois saattanut nousta. Mutta mitenkäs tällaisissa tilanteissa tuo i3 kun on sähkö niin vetääkö kokoajan molemmilla pyörillä ja eteneekö muutenkin paremmin em. olosuhteissa kapeiden renkaiden ansiosta? Onko kokemuksia? :thinkKäyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostAinakin 2018 mallissa jo parempi tuo regenointi/ajonvakautus ja ei tarjoa perää sivulle niin helposti kuin aiempi 2014 mallinen mikä minulla oli.Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
Comment