Minkälainen on siirrettävä autonosturi jonka saa pakattua takakonttiin, hallitunkki?
Autonostureista?
Collapse
X
-
-
Quick Jack on kyllä todella kätevä siirrettävä nosturi, mutta ei tuokaan henkilöauton kyydissä ainakaan helposti liiku. Hintakin nousee yli esitetyn budjetin.
BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Onko Suomessa tai Euroopassa tollasia QuickJack-tyyppisiä miten tarjolla? Jenkkilästä en ainakaan ite haluis tilata.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Biltema taitaa myydä quickjackia ainakin.Originally posted by Petri.Kekkonen View PostOnko Suomessa tai Euroopassa tollasia QuickJack-tyyppisiä miten tarjolla? Jenkkilästä en ainakaan ite haluis tilata.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
Niinpäs näkyy myyvän. Mieluiten ottaisin kyllä verkkovirralla toimivan version, mutta oishan tuo näppärä noinkin. Varmaan joku pienehkö LiPo/LiFe-akkukin riittäis virtalähteeksi.Originally posted by ekkoo1 View PostBiltema taitaa myydä quickjackia ainakin.Last edited by Petri.Kekkonen; 19-07-2020, 22:16.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Last edited by BMW525Xda; 19-07-2020, 23:36.
Comment
-
500kg on kyllä todella vähän, en kyllä välttämättä moisten kanssa menisi esim. 5-srj. alle edes. Akselipainot on aika lähellä sitä 1000kg. Mistäpä noista tietää minkälaista tinaa tuo käytetty materiaali on ja minkälaiset ne hitsaussaumat on. Maali kun on päällä, niin peittää kyllä melko hyvin alleen.Originally posted by BMW525Xda View PostTästä kyse ?
En menisi auton alle joka nostettu tällä jos ei pukkien varassa. Hutera viritys.
Bilteman muuttuvat painorajat kummastuttaa myös, minulla on pihalla nämä tarkalleen samat rampit, niissä tarra 500kg.
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/...-kg-2000043804e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Verkkovirta käyttöistä minäkin etsin, mutta hinta nousee niin paljon että päädyin lopulta tähän. Akkuna on vanha auton akku, joka on sijoitettu kanto koteloon ja siinä pikaliitin hydrauliyksikön liittämiseksi. Kohtuu kätevä käyttää näinkin vaikka olisihan se töpseli seinään malli näppärämpi sisätiloissa käytettäessä.Originally posted by Petri.Kekkonen View PostNiinpäs näkyy myyvän. Mieluiten ottaisin kyllä verkkovirralla toimivan version, mutta oishan tuo näppärä noinkin. Varmaan joku pienehkö LiPo/LiFe-akkukin riittäis virtalähteeksi.
Kyllä tuo melko tukeva on. Pukkien pitää olla todella jämäkät, että riski pettämisestä tai kaatumisesta pienenee, mutta jos todella voimakkaasti joutuu autoa heiluttamaan niin ehkä jotkut 6-tonnin pukit ovat tukevammat. Netistä löytyy ihan hyviä videoita missä on testattu Quickjackin tukevuutta ja varmuuskertoimia kestävyyden suhteen. Oikeastaan ainut moite tuosta Bilteman myymästä mallista on se, että tuo on vähän liian lyhyt esimerkiksi e61:n nostamiseen. Tähän olisi saatavana jatkopalikat, mutta niiden saatavuus suomesta on huono ja ne ovat melko kalliit. Itse tein Kerto tolpista helmojen alle palikat, joilla saa riittävän pituuden.Originally posted by BMW525Xda View PostBMW 530iA Touring -05
Comment
-
Lähes peltiä noissa materiaali. Papukaijoilla saa väänneltyä mutkalle. Noille kun olen auton ajanut varmistan aina pukeilla tai tiilipinolla, ei uskalla alle muuten ryömiä. Ihme vaan kun kantomassa on 2x vuosien mukanaOriginally posted by HTK12 View Post500kg on kyllä todella vähän, en kyllä välttämättä moisten kanssa menisi esim. 5-srj. alle edes. Akselipainot on aika lähellä sitä 1000kg. Mistäpä noista tietää minkälaista tinaa tuo käytetty materiaali on ja minkälaiset ne hitsaussaumat on. Maali kun on päällä, niin peittää kyllä melko hyvin alleen.
Comment
-
No mut kyllähän kiinas ny osataa sentää materiaalin vahvuutta suunnitelmissa säätää.Originally posted by BMW525Xda View PostLähes peltiä noissa materiaali. Papukaijoilla saa väänneltyä mutkalle. Noille kun olen auton ajanut varmistan aina pukeilla tai tiilipinolla, ei uskalla alle muuten ryömiä. Ihme vaan kun kantomassa on 2x vuosien mukana
En nyt luottais pelkkiin kuviin siinä, että sä papukaijoilla väännät 2x kantomassan omaavia, vaikka omias vääntelisitki.
Kuvat kun on vaan kuvia, eikä esim. bilteman sivuil yleisesti mitään kovin hyviä edes.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
No mikähän mahtaa estää verkkovirran käytön, eihän se tarvi muuta ku muuntajan väliin:thinkOriginally posted by markok View PostVerkkovirta käyttöistä minäkin etsin, mutta hinta nousee niin paljon että päädyin lopulta tähän. Akkuna on vanha auton akku, joka on sijoitettu kanto koteloon ja siinä pikaliitin hydrauliyksikön liittämiseksi. Kohtuu kätevä käyttää näinkin vaikka olisihan se töpseli seinään malli näppärämpi sisätiloissa käytettäessä.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
Comment