Originally posted by GOOFY
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autonostureista?
Collapse
X
-
Originally posted by markok View PostNo ei mikään, mutta jos kaupasta joutuu tuon kokoluokan muuntajan ostamaan niin sitten hintaeroa valmiiksi verkkovirralla toimivaan ei enää jää. Toisekseen irrallisen muuntajan raahaaminen on ihan yhtä työlästä kuin pienehkön akun kantaminen.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostKoitin katella tiedoista et minkä kokonen moottori siinä on. En löytäny. Ei kai se kovin järkyttävän järeä virtalähde tarvi varmaankaan olla jos sitä nostinta voi käyttää normi akkulaturillakin ja montakos ampeeria sieltä tupakansytyttimestä tulee:thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostJoo onhan se sit aika paljon ja käynnistyksessä voi ottaa enemmänkin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Comment
-
-
HTK12 näköjään löysi faktatietoa virran otosta. Itse muistelin sen olevan 50A luokkaa, mutta olikin vielä isompi. Ei tuohon tosiaan tupakansytyttimestä virtaa oteta. Olikohan 10mm2 johdot ja hauenleuat alkuperäisasennuksessa. Itse tein trukkiliittimistä pikaliittimet akun asennukseen.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostHTK12 näköjään löysi faktatietoa virran otosta. Itse muistelin sen olevan 50A luokkaa, mutta olikin vielä isompi. Ei tuohon tosiaan tupakansytyttimestä virtaa oteta. Olikohan 10mm2 johdot ja hauenleuat alkuperäisasennuksessa. Itse tein trukkiliittimistä pikaliittimet akun asennukseen.e39 540iA E85
Comment
-
-
Onko kellää kokemusta Twin Busch nostureista? Ei ole itsellä yhtään mitään kokemusta nostureista ja pitäis tallille saada. Tuommosta oon aatellut https://www.twinbusch.de/product_inf...roducts_id=424
Comment
-
-
2017 miettinyt omaan käyttötarkoitukseeni nostimen mallia, nyt löytyi.
Kriteereinä ollut pieni fyysinen koko ja paino, siirrettävyys auton alta kun nosto tehty jos auto jää pidemmäksi projektiksi. Helppo käyttöönotto yms.
Millä nimellä näitä etsisi netistä, varmasti näitä on useammalla valmistajalla.
Malli GIULIANO S 202
Tässä yksi lisää
2
Last edited by BMW525Xda; 20-12-2020, 23:30.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostKriteereinä ollut pieni fyysinen koko ja paino, siirrettävyys auton alta kun nosto tehty jos auto jää pidemmäksi projektiksi. Helppo käyttöönotto yms.Last edited by TinoTK; 21-12-2020, 08:32.///BMW M550d LCI
Comment
-
-
Itse ostin penarin ja possun nosteluihin Quickjackin, olen ollut todella tyytyväinen, asiallinen kampe. Verkkovirtakäyttöisen 5000EXT:n sai Euroopasta puoleentoista tonniin toimituskuluineen. Jopa aika haasteellinen nostettava eli tuo 944 nousee nätisti sillä kun hitsaili & liimaili vähän aputelineitä Bilteman teräsputkista ja jääkiekoista.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostItse ostin penarin ja possun nosteluihin Quickjackin, olen ollut todella tyytyväinen, asiallinen kampe. Verkkovirtakäyttöisen 5000EXT:n sai Euroopasta puoleentoista tonniin toimituskuluineen. Jopa aika haasteellinen nostettava eli tuo 944 nousee nätisti sillä kun hitsaili & liimaili vähän aputelineitä Bilteman teräsputkista ja jääkiekoista.
Ei taida lähteä enää alta pois eikä taida saada edes renkaita alle ?
Biltemassa katselin tuollaista ja jotenkin ei vakuuttanut 100%.
Comment
-
-
Mites toi toimii jos haluaa ottaa ne pois kun on nostanut vaikka renkaiden päälle autoon ?
Ei taida lähteä enää alta pois eikä taida saada edes renkaita alle ?e91 320dA xDrive -12
Porsche 911
Audi TT
Comment
-
-
Mullakin meni vähän ohi tuo kysymys, vai meinattiinko tässä että auto laskettaisiin esim. irrallaan olevien renkaiden tai vaikka pukkien varaan niin että nosturin saa kokonaan pois auton alta? Sen onnistuminen on vähän autosta kiinni, mutta ainakin oman possun kanssa onnistuisi niin että eteen pukit tukivarsien takimmaisten puslien (caster block) kohdalle ja takaa sitten yksi iso pukki transakselin alle. Quickjackin yksi hyvä puoli on mielestäni juuri se, että auton alle jää hyvin tilaa touhuta kun nosturinpuolikkaat ovat kokonaan toisistaan irrallaan, niiden välille ei tule mitään palkkia tai muuta mikä haittaisi esim. pakoputkea irrottaessa.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Sallinen View PostMinulla on myös tuo verkkovirtamalli ja nyt en aivan ymmärrä kysymystä. Siis tämä nostin nostaa helmoista (nostopaikoista), niin eiväthän auton renkaat nostoon mitenkään vaikuta. Sen verran toki täytyy olla helmojen alla tilaa, että nostimet sinne saa ujutettua. Eli jos auto makaa tallin lattialla ilman renkaita, niin ei onnistu nostamaan, mutta siitä tuskin oli nyt kysymys? Niinkin olen nostinta käyttänyt, että olen ensin tunkilla nostanut etu- tai takapään autosta ilmaan ja sitten laittanut nostimen renkaiden alle ja nostanut. Näin olen saanut auton painon renkaiden varaan tukivarsien pultteja kiriessä. Onnistuu toki vain yhteen päähän autoa kerrallaan.Last edited by BMW525Xda; 21-12-2020, 22:14.
Comment
-
Comment