Tuosta löytyy kaikki tarvittavat liitännät (COM-portti, Bluetooth, WLAN, USB) vikakoodilukuhommiin + herkkuna 3G SIM-korttipaikka niin pääsee tarvittaessa tallistakin näppärästi nettiin.
Nyt on puhe ista/p:stä, ei ista/d:stä. Diagnostiikka-ISTA nyt pyöriikin melkein missä vaan koneessa. Yksin varma vaatimus on se että ytimien (aidot ja virtuaaliset) yhteenlaskettu ghz-lukema pitää olla vähintään 3,5ghz. Ihan en taas päätä laita pantiksi mutta yks kräkkeri mulle sano että lisäksi i5/i7 pitäis olla.
Nyt on puhe ista/p:stä, ei ista/d:stä. Diagnostiikka-ISTA nyt pyöriikin melkein missä vaan koneessa. Yksin varma vaatimus on se että ytimien (aidot ja virtuaaliset) yhteenlaskettu ghz-lukema pitää olla vähintään 3,5ghz. Ihan en taas päätä laita pantiksi mutta yks kräkkeri mulle sano että lisäksi i5/i7 pitäis olla.
Kiitos näistä tiedoista ja pahoittelut kun hieman poiketaan topicin aiheesta. Tuossa joku jo aiemmin kyselikin noista kiinan poikien ICOM:sta, että tekeekö noilla mitään? Noita näyttää olevan A, A2 ja A3 versiota niin onko noilla suuria eroja käytännössä?
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Kiitos näistä tiedoista ja pahoittelut kun hieman poiketaan topicin aiheesta. Tuossa joku jo aiemmin kyselikin noista kiinan poikien ICOM:sta, että tekeekö noilla mitään? Noita näyttää olevan A, A2 ja A3 versiota niin onko noilla suuria eroja käytännössä?
A2 on se järkevin valinta. Kestävyyden osalta paranneltu versio A:sta. A3:sta puuttuu ainakin MOST. Vieläkun tietäisi mistä sen toimivan version saisi marmorin lisäksi.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
A2 on se järkevin valinta. Kestävyyden osalta paranneltu versio A:sta. A3:sta puuttuu ainakin MOST. Vieläkun tietäisi mistä sen toimivan version saisi marmorin lisäksi.
Kaikista icomeista lähtökohtaisesti "puuttuu" icom b. Tuo icom a3 on siis koteloitu dcan kaapeli käytännössä, se ei ole kopio mistään BMW työkalusta, vaan kiinalaisten oma keksintö.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
A2 on se järkevin valinta. Kestävyyden osalta paranneltu versio A:sta. A3:sta puuttuu ainakin MOST. Vieläkun tietäisi mistä sen toimivan version saisi marmorin lisäksi.
tuo ensimmäinen icom on pelittänyt hyvin tähän asti ja pelittää aina sinne 2018 vuoteen milloin icom 1 ja 2 tukeminen lopetetaan. Icom nextiä saa joissain maissa tilattua myös yksityinen (ainakin tilaukset on menneet läpi), mutta tällä hetkellä kaikki on jokapuolelta loppuun myyty.
Tuollainen paketti. Pitäisi vaan tietää mistä sen hyvän löytää. Näissä kuten kaikessa kiinan tavarassa laatuskaala on hyvästä täyteen paskaan. Jos se ei toimi, niin lähetäppä takaisin.. Maksaa kiitettävästi. Niin ja toki alv +tullit kun saat paketin ja sitten vielä uudestaan, kun korvaava tulee tilalle..
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Tuossa icom 2:n pyöreässä liittimessä on sitten helvetin heikko se muovi, että kannattaa olla sen kanssa varovainen. Paksu kaapeli väännättää sitä vähän sinne sun tänne jos ei ole tilaa tarpeeksi ja pääse olemaan suorassa. Itse ainakin tykkään enemmän tuosta vielä vanhemmasta icomista -> ei ole tuota paksua jöötiä ja täysin samat toiminnot muuten.
Tuossa icom 2:n pyöreässä liittimessä on sitten helvetin heikko se muovi, että kannattaa olla sen kanssa varovainen. Paksu kaapeli väännättää sitä vähän sinne sun tänne jos ei ole tilaa tarpeeksi ja pääse olemaan suorassa. Itse ainakin tykkään enemmän tuosta vielä vanhemmasta icomista -> ei ole tuota paksua jöötiä ja täysin samat toiminnot muuten.
Samaa mieltä. Itellä on a2 ja jälkiviisaana oon monesti sanonu että pitäs olla vanhempi malli.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment