Announcement

Collapse
No announcement yet.

ISTA (D ja P) käyttö ja kysymykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zeta
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7538
    • Kotona



    Tuosta löytyy kaikki tarvittavat liitännät (COM-portti, Bluetooth, WLAN, USB) vikakoodilukuhommiin + herkkuna 3G SIM-korttipaikka niin pääsee tarvittaessa tallistakin näppärästi nettiin.
    -
    Käyttöautona: F20
    Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
    Myydään: HP 14" kannettava **90e**
    Myydään: HP 12.5" kannettava **240e**
    -

    Comment

    • böntti
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2011
      • 2857
      • Tampere

      Jos ista/p:tä haluaa luotettavasti käyttää niin icom pitää olla. Samoin noin 50A virtalähde. Itse ohjelma vaatii i5- tai i7-prossun.
      -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
      -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
      -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
      -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

      -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

      Comment

      • Zeta
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7538
        • Kotona

        Originally posted by böntti View Post
        Itse ohjelma vaatii i5- tai i7-prossun.
        Ihan tottako? Mielestäni myymässäni useammassa C2D prossuisessa koneessa on istaa pyöritetty...
        -
        Käyttöautona: F20
        Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
        Myydään: HP 14" kannettava **90e**
        Myydään: HP 12.5" kannettava **240e**
        -

        Comment

        • böntti
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2011
          • 2857
          • Tampere

          Nyt on puhe ista/p:stä, ei ista/d:stä. Diagnostiikka-ISTA nyt pyöriikin melkein missä vaan koneessa. Yksin varma vaatimus on se että ytimien (aidot ja virtuaaliset) yhteenlaskettu ghz-lukema pitää olla vähintään 3,5ghz. Ihan en taas päätä laita pantiksi mutta yks kräkkeri mulle sano että lisäksi i5/i7 pitäis olla.
          Last edited by böntti; 30-01-2016, 23:30.
          -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
          -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
          -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
          -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

          -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

          Comment

          • markok
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2002
            • 3018
            • Kuopio

            Originally posted by böntti View Post
            Nyt on puhe ista/p:stä, ei ista/d:stä. Diagnostiikka-ISTA nyt pyöriikin melkein missä vaan koneessa. Yksin varma vaatimus on se että ytimien (aidot ja virtuaaliset) yhteenlaskettu ghz-lukema pitää olla vähintään 3,5ghz. Ihan en taas päätä laita pantiksi mutta yks kräkkeri mulle sano että lisäksi i5/i7 pitäis olla.
            Kiitos näistä tiedoista ja pahoittelut kun hieman poiketaan topicin aiheesta. Tuossa joku jo aiemmin kyselikin noista kiinan poikien ICOM:sta, että tekeekö noilla mitään? Noita näyttää olevan A, A2 ja A3 versiota niin onko noilla suuria eroja käytännössä?
            BMW 530iA Touring -05

            Comment

            • suppari
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2006
              • 4049
              • Turku

              A3 on kiinalaisten oma keksintö,joten sellaista kannattaa ainakin välttää.
              sigpic
              P:0409699000

              JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
              tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
              huollot/korjaukset!

              BMW E&F sarjaan.
              Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
              8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
              AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

              Comment

              • Kissvesala
                Moderator
                • Jun 2010
                • 3110
                • Liminka

                Originally posted by suppari View Post
                A3 on kiinalaisten oma keksintö,joten sellaista kannattaa ainakin välttää.
                On siitä tullu ihan virallinenki versio. Icom next. Mutta suurin osa on tosiaan k+dcan piuha vähä siistimmissä kuorissa
                Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
                Kissvesala.fi
                Priva tai o443424479

                Comment

                • suppari
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 4049
                  • Turku

                  Originally posted by Kissvesala View Post
                  On siitä tullu ihan virallinenki versio. Icom next. Mutta suurin osa on tosiaan k+dcan piuha vähä siistimmissä kuorissa
                  Icom next on aika erinäköinen kuin a3 myytävä. Next on 1/16 julkaistu ja a3 on ollut useamman kuukauden myynnissä.
                  sigpic
                  P:0409699000

                  JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                  tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                  huollot/korjaukset!

                  BMW E&F sarjaan.
                  Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                  8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                  AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                  Comment

                  • HTK12
                    BTCF Member
                    • Jul 2011
                    • 10941
                    • Joensuu

                    Originally posted by markok View Post
                    Kiitos näistä tiedoista ja pahoittelut kun hieman poiketaan topicin aiheesta. Tuossa joku jo aiemmin kyselikin noista kiinan poikien ICOM:sta, että tekeekö noilla mitään? Noita näyttää olevan A, A2 ja A3 versiota niin onko noilla suuria eroja käytännössä?
                    A2 on se järkevin valinta. Kestävyyden osalta paranneltu versio A:sta. A3:sta puuttuu ainakin MOST. Vieläkun tietäisi mistä sen toimivan version saisi marmorin lisäksi.
                    e39 540iA E85

                    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                    Comment

                    • suppari
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2006
                      • 4049
                      • Turku

                      Originally posted by HTK12 View Post
                      A2 on se järkevin valinta. Kestävyyden osalta paranneltu versio A:sta. A3:sta puuttuu ainakin MOST. Vieläkun tietäisi mistä sen toimivan version saisi marmorin lisäksi.
                      Kaikista icomeista lähtökohtaisesti "puuttuu" icom b. Tuo icom a3 on siis koteloitu dcan kaapeli käytännössä, se ei ole kopio mistään BMW työkalusta, vaan kiinalaisten oma keksintö.
                      sigpic
                      P:0409699000

                      JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                      tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                      huollot/korjaukset!

                      BMW E&F sarjaan.
                      Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                      8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                      AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                      Comment

                      • mikkod
                        BTCF Member
                        • Aug 2007
                        • 5202
                        • Stadi

                        Originally posted by HTK12 View Post
                        A2 on se järkevin valinta. Kestävyyden osalta paranneltu versio A:sta. A3:sta puuttuu ainakin MOST. Vieläkun tietäisi mistä sen toimivan version saisi marmorin lisäksi.
                        Eli joku tämmöinen paketti?

                        Helkama S3000
                        Myydään kutosen alustaosia
                        This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

                        Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

                        Comment

                        • ptikkala
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2007
                          • 1571

                          tuo ensimmäinen icom on pelittänyt hyvin tähän asti ja pelittää aina sinne 2018 vuoteen milloin icom 1 ja 2 tukeminen lopetetaan. Icom nextiä saa joissain maissa tilattua myös yksityinen (ainakin tilaukset on menneet läpi), mutta tällä hetkellä kaikki on jokapuolelta loppuun myyty.

                          Comment

                          • HTK12
                            BTCF Member
                            • Jul 2011
                            • 10941
                            • Joensuu

                            Originally posted by mikkod View Post

                            Tuollainen paketti. Pitäisi vaan tietää mistä sen hyvän löytää. Näissä kuten kaikessa kiinan tavarassa laatuskaala on hyvästä täyteen paskaan. Jos se ei toimi, niin lähetäppä takaisin.. Maksaa kiitettävästi. Niin ja toki alv +tullit kun saat paketin ja sitten vielä uudestaan, kun korvaava tulee tilalle..
                            e39 540iA E85

                            Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                            Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                            Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                            Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                            INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                            Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                            Comment

                            • ptikkala
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2007
                              • 1571

                              Tuossa icom 2:n pyöreässä liittimessä on sitten helvetin heikko se muovi, että kannattaa olla sen kanssa varovainen. Paksu kaapeli väännättää sitä vähän sinne sun tänne jos ei ole tilaa tarpeeksi ja pääse olemaan suorassa. Itse ainakin tykkään enemmän tuosta vielä vanhemmasta icomista -> ei ole tuota paksua jöötiä ja täysin samat toiminnot muuten.

                              Comment

                              • Kissvesala
                                Moderator
                                • Jun 2010
                                • 3110
                                • Liminka

                                Originally posted by ptikkala View Post
                                Tuossa icom 2:n pyöreässä liittimessä on sitten helvetin heikko se muovi, että kannattaa olla sen kanssa varovainen. Paksu kaapeli väännättää sitä vähän sinne sun tänne jos ei ole tilaa tarpeeksi ja pääse olemaan suorassa. Itse ainakin tykkään enemmän tuosta vielä vanhemmasta icomista -> ei ole tuota paksua jöötiä ja täysin samat toiminnot muuten.
                                Samaa mieltä. Itellä on a2 ja jälkiviisaana oon monesti sanonu että pitäs olla vanhempi malli.
                                Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
                                Kissvesala.fi
                                Priva tai o443424479

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎