Noin vanhassa täytyy mennä jonkin valikon (muistaakseni function structuren) kautta ja hakea vaihdelaatikkoa. Sieltä sitten löytyy sopiva ABL, varmaankin EGS tai jotain vastaavaa. Sen avaamalla saa vanhan testeripolun auki minkä kautta näkee koodeille jonkinlaiset selitykset.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ISTA (D ja P) käyttö ja kysymykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by böntti View PostNoin vanhassa täytyy mennä jonkin valikon (muistaakseni function structuren) kautta ja hakea vaihdelaatikkoa. Sieltä sitten löytyy sopiva ABL, varmaankin EGS tai jotain vastaavaa. Sen avaamalla saa vanhan testeripolun auki minkä kautta näkee koodeille jonkinlaiset selitykset.
Transmission / Getriebe GS20
Speed controller FGR
Code: 0078
:Supply voltage of solenoid valves for transmission of movement
Code: 0064
Kaipa noihinkin voi luottaa ettei tarvii taas alkaa Rheingoldilla etsimään?Nykyinen: BMW 540i E39 '97
Ex: BMW 523i E39 '96, Nissan 200SX S13 '90, Escort 1.6 GT '88, Escort 1.6 CL '87, Escort 1.4 CL '86, Escort 1.3 C '86 jne.
Comment
-
-
No jos kerta Rheingold löytyy niin eikö se oli järkevin sillä tarkistaa koodit? Se on kuitenkin virallinen merkkitesteri. Ei siinä etteikö Carly voisi olla oikeassa mutta Rheingold on varmasti.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostMuistaako kukaan mistä Rheingoldilla pääsee avaamaan Webaston lukon e60:ssä?
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostEn ihan ulkoa muista koko polkua, mutta modulihaarasta se 'SHZH' on oikea moduli. Siellä tais olla joku 'general', jonka alla 'unlock heater'. Voin kattoa tarkemmin seuraavalla kerralla.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Edit... No näihin allaoleviin löytyikin vastauksia kun kahlasin tätä ketjua läpi... Paitsi tuo ICOM:in hyöty vielä kiinnostaa...
Pari kysymystä näistä uudemmista diagnostiikkavermeistä. Käytössä on nyt Rheingold & K+DCAN-piuha. Kaikki toimii hyvin.
- Mitä hyötyä on ICOM:in käytöstä suhteessa tähän K/DCAN-piuhaan?
- Onko ENET-piuhan käytöstä etua suhteessa vanhaan K/DCAN-kaapeliin? ENET-piuhojen mainoksissa sanotaan että sitä käytetään F-malleissa, mutta kyllä tuolla mun vanhallakin piuhalla pääsee Rheingoldilla ainakin F10:iin? Miksi siis ENET?
- Saako ISTA/P:n toimimaan Rheingoldin rinnalla K/DCAN-kaapelin avulla? Jos saa niin onko siinä järkeä?
Eli jos haluan järkevän combon E- ja F-mallien diagnosointiin ja satunnaisiin koodausjuttuihin niin mikä kombinaation olisi järkevin?Last edited by JKK; 13-01-2016, 14:05.
Comment
-
-
Enetti on nopeampi F-sarjalaisissa kuin K/D Can.
Lisäksi sillä voi tehdä enemmän asioita, esim. navin karrojen päivittämiseksi
f-sarjaan et voi k-d canilla lukea tarvittavaa tiedostoa autosta jne...
ICOM on tietysti paras,ja suositeltava E-sarjan ohjelmointeihin.
Itselläkin sen hankita on edessä...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Kaikki diagnostiikkatemput onnistuu k+dcan:lla. Kaapelin obd-liittimen pinnit 7 & 8 pitää olla irti toisistaan.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
olikos raadilla käyttökokemuksia fub jne ohjeiden luvusta?
syöttäessä auton tiedot ja selatessa esim. vesikierron toimintaa ei anna skrollata ohjesivuja alaspäin. Ei siis näy edes sitä palkkia ja kuitenkin - tekstin rivityksen puolesta siellä ois asiaa palljonkin.
auto ei ollut piuhalla tässä testissä kiinni.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Originally posted by repsa View Postolikos raadilla käyttökokemuksia fub jne ohjeiden luvusta?
syöttäessä auton tiedot ja selatessa esim. vesikierron toimintaa ei anna skrollata ohjesivuja alaspäin. Ei siis näy edes sitä palkkia ja kuitenkin - tekstin rivityksen puolesta siellä ois asiaa palljonkin.
auto ei ollut piuhalla tässä testissä kiinni.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by repsa View Postolikos raadilla käyttökokemuksia fub jne ohjeiden luvusta?
syöttäessä auton tiedot ja selatessa esim. vesikierron toimintaa ei anna skrollata ohjesivuja alaspäin. Ei siis näy edes sitä palkkia ja kuitenkin - tekstin rivityksen puolesta siellä ois asiaa palljonkin.
auto ei ollut piuhalla tässä testissä kiinni.
vcredist_x64 2010.exe
vcredist_x64 2013.exe
net framework 4.0, net framework 4.5.2
vs90_piaredist.exe
Comment
-
-
Herää kysymys että miksi pitäisi nollata? Vai epäiletkö että joku on nollannut?-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Comment