Originally posted by ViljoNieminen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ISTA (D ja P) käyttö ja kysymykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
-
Originally posted by ViljoNieminen View PostOnko F-Securen tai muiden virusohjelmien käyttö ihan poissuljettu ISTA:n kanssa? Elikkä läppäriä ei sitten voi käyttää muuhun kuin auton ropeloimiseen. Nettikäyttö on ilman torjuntaa hieman riskaabelia. :thinkKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by ViljoNieminen View PostOnko F-Securen tai muiden virusohjelmien käyttö ihan poissuljettu ISTA:n kanssa? Elikkä läppäriä ei sitten voi käyttää muuhun kuin auton ropeloimiseen. Nettikäyttö on ilman torjuntaa hieman riskaabelia. :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Nopeusmittarin ja vakionopeuden asetusarvot näyttävät liian suuria lukemia, verrattuna TomTom nakillaattorin näyttämään.
Voiko tuohon Tompan lukemaan luottaa niin, että säätäisi nopeusmittarin ja vakkarin arvot sen mukaan?
Sitten toinen kyssäri: miten säätäisin nopeusmittarin ja vakkari arvot? Onko mahdollista järjellisellä työmäärällä?
Edittiä: Autohan oli E90 318D vuodelta 2011Last edited by ViljoNieminen; 15-11-2018, 20:09.
Comment
-
-
Originally posted by ViljoNieminen View PostNopeusmittarin ja vakionopeuden asetusarvot näyttävät liian suuria lukemia, verrattuna TomTom nakillaattorin näyttämään.
Voiko tuohon Tompan lukemaan luottaa niin, että säätäisi nopeusmittarin ja vakkarin arvot sen mukaan?
Sitten toinen kyssäri: miten säätäisin nopeusmittarin ja vakkari arvot? Onko mahdollista järjellisellä työmäärällä?
Edittiä: Autohan oli E90 318D vuodelta 2011B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Tokihan analogisen neulan kalibrointi on mahdollista, ei tosin peruskoodauksella (eli ncs expertillä).-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostTokihan analogisen neulan kalibrointi on mahdollista, ei tosin peruskoodauksella (eli ncs expertillä).B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostVaan heksadesimaalimuutoksella kohteeseen TACHO_VOR_KENNLINIE tjsp?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostToolillaB48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostVaan heksadesimaalimuutoksella kohteeseen TACHO_VOR_KENNLINIE tjsp?Last edited by böntti; 17-11-2018, 00:08.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Vehicleorder xml tiedosto e46
ISTA/P vaatii vehicleorder tiedostoa ja yritin tuossa yhden löytämäni E60 tiedoston pohjalta tehdä tiedostoa oman autoni spekseillä, mutta ISTA/P ei tiedostoa hyväksy. Olisiko jollain toimivaa E46 pohjalta tehtyä tiedostoa tai osaako joku kertoa mikä tässä XML:ssä vikana.
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" ?>
<vehicleOrders>
<order>
<coding vinLong="WBAEY31040KS41298" checkDigit="4" location="0240" time="2018-11-12T00:00:00.000">
<checksum>FP</checksum>
<model type="EY31" buildVersion="0304">E46</model>
<paintCode>0A08</paintCode>
<upholstery>H9AT</upholstery>
<options>
<option>1CA</option>
<option>210</option>
<option>226</option>
<option>255</option>
<option>320</option>
<option>434</option>
<option>441</option>
<option>494</option>
<option>495</option>
<option>502</option>
<option>520</option>
<option>530</option>
<option>548</option>
<option>650</option>
<option>661</option>
<option>715</option>
<option>785</option>
<option>818</option>
<option>832</option>
<option>842</option>
<option>851</option>
<option>863</option>
<option>885</option>
<option>896</option>
<option>8SP</option>
<option>925</option>
</options>
<units></units>
<eWords><eWord>B080</eWord></eWords>
<hoWords></hoWords>
</coding>
</order>
</vehicleOrders>
Comment
-
-
Originally posted by dewaq View PostISTA/P vaatii vehicleorder tiedostoa ja yritin tuossa yhden löytämäni E60 tiedoston pohjalta tehdä tiedostoa oman autoni spekseillä, mutta ISTA/P ei tiedostoa hyväksy. Olisiko jollain toimivaa E46 pohjalta tehtyä tiedostoa tai osaako joku kertoa mikä tässä XML:ssä vikana.
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" ?>
<vehicleOrders>
<order>
<coding vinLong="WBAEY31040KS41298" checkDigit="4" location="0240" time="2018-11-12T00:00:00.000">
<checksum>FP</checksum>
<model type="EY31" buildVersion="0304">E46</model>
<paintCode>0A08</paintCode>
<upholstery>H9AT</upholstery>
<options>
<option>1CA</option>
<option>210</option>
<option>226</option>
<option>255</option>
<option>320</option>
<option>434</option>
<option>441</option>
<option>494</option>
<option>495</option>
<option>502</option>
<option>520</option>
<option>530</option>
<option>548</option>
<option>650</option>
<option>661</option>
<option>715</option>
<option>785</option>
<option>818</option>
<option>832</option>
<option>842</option>
<option>851</option>
<option>863</option>
<option>885</option>
<option>896</option>
<option>8SP</option>
<option>925</option>
</options>
<units></units>
<eWords><eWord>B080</eWord></eWords>
<hoWords></hoWords>
</coding>
</order>
</vehicleOrders>
Paljon helpommalla pääset kun korjaat varustelistan NCS expertillä. Kaikki koodaukset myös hoituu paljon järkevämmin NCS:llä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostMitä yrität tehdä autolle? ISTA-P on kotikäyttöön todella kankea. Vanhojen autojen kanssa hieman ongelmallinen kun se ei suostu tekemään mitään, jos sieltä puuttuu vaikka alkuperäinen soitin.
Paljon helpommalla pääset kun korjaat varustelistan NCS expertillä. Kaikki koodaukset myös hoituu paljon järkevämmin NCS:llä.
Comment
-
-
ISTA asennettu ja ekat "savut" otettu. ISTA-P kyykkäsi heti kättelyssä jännitteeseen, vain n. 12,5V, vaikka uusi akku. Kerrostalon autotallissa ei viittis autoa käyttää kovin pitkiä aikoja.
Joten kysymys kuuluu, onko seuraavat virtalähteet (jännitelähteet) lähes ainoat vaihtoehdot: https://rxtx.fi/sps-50-ii ja https://rxtx.fi/powerit/virtalahteet/sps-9400 ???
Autona on E90, 318D.
PS. CTEK:illä on myös isoja malleja, mutta hinta karkaa jo ihan pilviin !Last edited by ViljoNieminen; 21-11-2018, 17:41.
Comment
-
-
Originally posted by ViljoNieminen View PostISTA asennettu ja ekat "savut" otettu. ISTA-P kyykkäsi heti kättelyssä jännitteeseen, vain n. 12,5V, vaikka uusi akku. Kerrostalon autotallissa ei viittis autoa käyttää kovin pitkiä aikoja.
Joten kysymys kuuluu, onko seuraavat virtalähteet (jännitelähteet) lähes ainoat vaihtoehdot: https://rxtx.fi/sps-50-ii ja https://rxtx.fi/powerit/virtalahteet/sps-9400 ???
Autona on E90, 318D.
PS. CTEK:illä on myös isoja malleja, mutta hinta karkaa jo ihan pilviin !-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
Comment