Originally posted by HTK12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ISTA (D ja P) käyttö ja kysymykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ista / esys asennus apuja.
Iso kiitos HTK12. Homma toimi hienosti etänä. Voin vahvasti suositella.G30 530e m-sport -19.
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=407671
-
Välillä tuntuu, että kaikki muu paitsi mulkku menee päin vittua.
Comment
-
-
Originally posted by torx View PostIso kiitos HTK12. Homma toimi hienosti etänä. Voin vahvasti suositella.
Originally posted by JHo View PostEsys:llä koodatessa FDL editoinnin/tallennuksen jälkeen FA-listan aktivointi ei onnistu vaan palkki alkaa alusta aina uudestaan.. Jotain väärin?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Itse vasta harjoittelen ISTA-D:n kanssa ja tuli F10 518d hankittua. Perus huollot (Moottori, laatikko ja peräöljyt) vaihdettu juuri, onko tuolle järkevää tehdä muuta, kuin laatikon adaptaation nollaukset ja mahdollisesti moottorin adaptaation nollaukset (imusarjan läpät poistettu, jos muuttaa asiaa) ? Onko tässä sopivat ohjeet https://www.youtube.com/watch?v=LPPjCkA5lYo ?
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Tuli tuossa hankittua uudempi versio istasta ja kaikki tuntuisi toimivan ainakin E38, E39 ja E87 malleissa mutta F10 ja F45 ovat aiheuttaneen kuvan mukaisen herjan ja auton lukeminen päättyy siihen. Aikaisemmalla versiolla pääsee molempiin ongelmitta.
Ja tosiaan ICOM:lla lueskellaan.
Onko arvon raadilla vinkkejä, mistä hakea vikaa? :think
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostOnko arvon raadilla vinkkejä, mistä hakea vikaa? :think
Entä mikä firmware-versio ICOM:issasi on?Last edited by JaniLap; 26-10-2019, 17:45.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostKokeilepa painaa auton Start/Stop -nappia kolmesti nopeaan tahtiin ja yritä sitten saada ISTA:lla yhteys autoon. Joskus PAD-asetus ei muutu ISTA;n toimesta, vaan tarvitaan ulkopuolista apua.
Entä mikä firmware-versio ICOM:issasi on?
Ok täytyy tuota kokeilla kun tulee sopiva potilas.
Ainakin tuossa toisessa kokeillussa ICOM:ssa on 3.14.03
Istan versiota varmaan haluat myös niin se on 4.18.14.18535F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostAinakin tuossa toisessa kokeillussa ICOM:ssa on 3.14.03B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostICOM A2 ja myös NEXT on uudempikin firmis olemassa, joten sen päivitystäkin voisit kokeilla. Onko kyseessä aito Actian laite vai jokin kiinakopio?
Mistä noita firmiksiä löytyy? Kaikki kuolleet linkit johtaa megaan.Last edited by peto2; 26-10-2019, 21:18.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostMistä noita firmiksiä löytyy?B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Osaisko täälä joku apustaa eli ista-d kanssa ongelma. Tunnistaa auton mutta kun rupee tekee vehicle testiä nii jumii kohtaan overall vehicle test :think530Da touring -99
Ex323i turbo Coupe M-Sport -97
EX S13 200sx m52 turbo
e36 320i m52b25 turbo
Instagram
Comment
-
-
ISTA D ei kaynnisty
Tuli palattua hetki sitten takaisin bemarikantaan (F30, 2012). Entiset softat oli pre E60 ajalta ja tilasin tuota F-sarjalaista varten ENET-kaapelin.
Helppo homma, sikses, mutta vastaanhan tuli ongelmia ja urakalla.
Vanha diagnostiikkakone (Lenovo T400) meni rellun diagnostiikkalaitteen kylkiaisina ja piti hommata samanlainen tilalle (kun mersun * on minulla sidottu juuri T400-koneeseen). Nykyisen koneen tilasin saarivaltiosta, kun alkaa tarjonta olla aika pieni T400 osalta. Tama on siis EN-nappiksella ja win7 ultimate.
Asiaan:
ISTA D on se, mita pidan nyt tarkeimpana ja sitten olisi mukava saada pelittamaan ainakin NCS. Erittain monen yrityksen jalkeen olen saanut yhteyden ENET-kaapelilla autoon. Tool32 toimii, INPAssakin sain jo F30-valikon nakyviin, muttei se oikeasti saa mitaan dataa ulos (ja vain muutama purkki nakyy valikoissa).
ISTA pysyy kuolleena, edes ohjelma ei kaynnisty. Kolmea eri versiota olen ladannut, mutta ei mitaan eloa. Kaynnistyksessa tulee virheilmoitus ISTAGui has stopped working. Event name CLr20r3. Viittaisi kai rekisterinlukuongelmaan.
Olisiko heti arvauksia probleeman alkulahteeksi?Autokalusto: 320d f30
Comment
-
-
Originally posted by enins View PostTuli palattua hetki sitten takaisin bemarikantaan (F30, 2012). Entiset softat oli pre E60 ajalta ja tilasin tuota F-sarjalaista varten ENET-kaapelin.
Helppo homma, sikses, mutta vastaanhan tuli ongelmia ja urakalla.
Vanha diagnostiikkakone (Lenovo T400) meni rellun diagnostiikkalaitteen kylkiaisina ja piti hommata samanlainen tilalle (kun mersun * on minulla sidottu juuri T400-koneeseen). Nykyisen koneen tilasin saarivaltiosta, kun alkaa tarjonta olla aika pieni T400 osalta. Tama on siis EN-nappiksella ja win7 ultimate.
Asiaan:
ISTA D on se, mita pidan nyt tarkeimpana ja sitten olisi mukava saada pelittamaan ainakin NCS. Erittain monen yrityksen jalkeen olen saanut yhteyden ENET-kaapelilla autoon. Tool32 toimii, INPAssakin sain jo F30-valikon nakyviin, muttei se oikeasti saa mitaan dataa ulos (ja vain muutama purkki nakyy valikoissa).
ISTA pysyy kuolleena, edes ohjelma ei kaynnisty. Kolmea eri versiota olen ladannut, mutta ei mitaan eloa. Kaynnistyksessa tulee virheilmoitus ISTAGui has stopped working. Event name CLr20r3. Viittaisi kai rekisterinlukuongelmaan.
Olisiko heti arvauksia probleeman alkulahteeksi?K1300S -09, R 1200 GS LC -16 Mini Cooper R56 -07, Ex. E61 520 dA -07
Comment
-
Comment