Originally posted by JiiVee92
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ISTA (D ja P) käyttö ja kysymykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No akku on menossa vaihtoon ennen talvea, kun on sen verran finaalissa, että ei kovin montaa minuuttia pysty pitämään virtoja päällä, sekä webaston käyttöä on turha edes ajatella, ja auton mielestä akku on ok, pitäisi vaan ladata, olikohan SoC 57% ja on ollut ylläpitolaturissa kiinni jonkun aikaa ennen käynnistämistä. (kesän seisonnassa)EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostNo akku on menossa vaihtoon ennen talvea, kun on sen verran finaalissa, että ei kovin montaa minuuttia pysty pitämään virtoja päällä, sekä webaston käyttöä on turha edes ajatella, ja auton mielestä akku on ok, pitäisi vaan ladata, olikohan SoC 57% ja on ollut ylläpitolaturissa kiinni jonkun aikaa ennen käynnistämistä. (kesän seisonnassa)S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostNo akku on menossa vaihtoon ennen talvea, kun on sen verran finaalissa, että ei kovin montaa minuuttia pysty pitämään virtoja päällä, sekä webaston käyttöä on turha edes ajatella, ja auton mielestä akku on ok, pitäisi vaan ladata, olikohan SoC 57% ja on ollut ylläpitolaturissa kiinni jonkun aikaa ennen käynnistämistä. (kesän seisonnassa)e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Joo, ajatelmana onkin 90ah>105ah sitten vähän esysillä koodia perään ja lopuksi rekisteröinti. Mutta silti tuossa häiritsee, että silloin kun auto tuli, niin se herjasi melkein heti "replace battery" ja kun akku meni bps takuuseen niin sillä ei sen enempää päätä vaivattu, mutta nyt ei mitään akkuherjoja tule.
Edit: ja joo, sori että meinaa jo mennä offtopikin puolelle.Last edited by JiiVee92; 27-07-2020, 22:03.EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Ja kysytäänpäs nyt vielä sellainen tulevaisuutta ajatellen, että missä menee jonkun tietyn ista version raja, minkä ikäisiä/millä i-levelillä olevia autoja pystyy lukemaan. Tällä hetkellä asennettuna oleva versio on päivätty -18 alkuvuodelle, eli meneekö siinä raja, ettei sitä uudemmalla i-levelillä oleviin pääse ja menee pävittelyhommiksi?EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostJa kysytäänpäs nyt vielä sellainen tulevaisuutta ajatellen, että missä menee jonkun tietyn ista version raja, minkä ikäisiä/millä i-levelillä olevia autoja pystyy lukemaan. Tällä hetkellä asennettuna oleva versio on päivätty -18 alkuvuodelle, eli meneekö siinä raja, ettei sitä uudemmalla i-levelillä oleviin pääse ja menee pävittelyhommiksi?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
En meinannut istalla mitään koodailla koska en icomia omista, eli sillä vaan diagnostiikka, esys on sitten koodailuja varten, eikä tuo istan päivitys ole sitten vielä ajankohtaista. Kiitos jälleen.EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Tässä on internet haravoitu nyt läpi eikä meinaa löytyä mistään, joten onko kellään vähän vanhempaa psdzdataa (full)? Löytyy 62/63 ja tarttisi jotain 50 nurkilta että saisi oikean (vanhemman) version laatikon ohjelmistosta käyttöön.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostWindows 10 oma palomuuri/viruksentorjunta on täysin riittävä nettikäyttöön ja niiden kanssa toimii ISTA jne ilman mitään ongelmia. F-securea en kyllä asentaisi kun poistaa ISTA:n tiedostoja jne.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Miten lähtisi paikantamaan yhteysongelmaa?
Puhtaalle Win10 asennukselle asennettu ensiksi INPA joka toimii EDIABAS 7.3 kautta hvvin.
Nyt on asennettu ISTA 4.25.32. Tarkoitus käyttää USB DCAN johdon kanssa, koska muuta ei nyt ole. Sisäinen tietokanta tuntuisi toimivan koska VIN:llä voi hakea auton datat ISTA:ssa.
- Istan Vehicle interfacesta on valittuna "Ediabas default settings (ediabas.ini).
- C:\EDIABAS\BIN hakemistosta on kopioitu ediabas.ini ja odb.ini ISTA\EDIABAS\BIN hakemistoon.
- ediabas.ini:ssä on interfaceksi laitettu STD:OBD sekä obd.inissä on laitettu portiksi COM1 joka on sama kun usb:lle device managerissa.
EDIABAS V7.30 - IstaOperation.exe käynnisty kun ISTA:lla lähtee hakemaan ajoneuvotietoja, mutta ISTA antaa ilmoitukseen "The vehicle could not be identified succesfully. Check vehicle interface and 'PAD active'. Tämän saman virheilmoituksen saa vaikka piuhaa ei ole kytkettynä koneeseen.
Tuleeko heti mieleen missä välissä tämä kaattuu vai mistä näkisi mihin kaatuu?Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
poista istan alta koko ediabas hakemisto ja laita toimiva hakemisto (eli C:\EDIABAS\BIN) path:iin...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View Postpoista istan alta koko ediabas hakemisto ja laita toimiva hakemisto (eli C:\EDIABAS\BIN) path:iin...
Kun ISTA:sta painaa identification niin ediabas käynnistyy, ensiksi valkoinen ediabas system tray ikoni, sitten vihreä, hetken päästä vaalean sininen ja sitten tipahtaa takaisin vihreäksi ja ISTA kysyy auton viniä.Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
Mulla on ilmestynyt ihan samaa ongelmaa. Ajoneuvoa ei pysty tunnistamaan: "The vehicle could not be identified succesfully. Check vehicle interface and 'PAD active".
Tämä toimi kyllä vielä viikko sitten.
EDIT: Kun tutkin tuota edibias.ini:ä ja vertaan sitä EDIBIAS konfiguratorin näyttämiin tietoihin, niin Remotehost näyttäisi olevan näissä kahdessa paikassa eri. Muut tiedot täsmää.Last edited by Silmaauki; 05-10-2020, 19:54.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
Comment