Tänään kun ajelin niin jostain takaa kuului aika kova paukahdus (perästä)? Ja sitten aina välillä "tökkäsee" ajossa, onkohan perä menossa vai? pikkusen tuo ainakin pitää ääntä, luultavasti jotain 350tkm ajettu.
Tänään kun ajelin niin jostain takaa kuului aika kova paukahdus (perästä)? Ja sitten aina välillä "tökkäsee" ajossa, onkohan perä menossa vai? pikkusen tuo ainakin pitää ääntä, luultavasti jotain 350tkm ajettu.
No eipä siellä oikein muuta ole. Avoimet 168 peräthän ovat onneksesi lähes ilmaisia...
Z3 3,0 Coupe -98 E30 325E 4D -85
Originally posted by TNT
Kyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Mikäköhän mahtaa olla kun m40b16:en lämmöt ovat kokoajan yhen pykälän ylempänä normaalilämmöstä. Kun auton sammuttaa lämmöt nousevat lähes tappiin ja nesteet tulee korkin välistä ulos.
Tänään vaihdoin termostaatin ja ei vaikutusta.
BMW 318i e36, m40b18
BMW 318i e30, m40b18
BMW 320i e36, m50b25
BMW 520i e34, m20b20 BMW 316i e30, m50b25Turbo BMW 316i e30, m40b16 BMW 540i e39, m62b44 BMW 530D e61, m57d30Tu
Mikäköhän mahtaa olla kun m40b16:en lämmöt ovat kokoajan yhen pykälän ylempänä normaalilämmöstä. Kun auton sammuttaa lämmöt nousevat lähes tappiin ja nesteet tulee korkin välistä ulos.
Tänään vaihdoin termostaatin ja ei vaikutusta.
vedet se puskee varmasti pihalle sen takia kun lämmöt noinkin ylhäällä ja kun sammutat ei siellä enää mikään sitä jäähdytä kun viskokaan ei pyöri,ja vesi jatkaa kiehumistaan hetken ainakin...ettei olisi se kuuluisa kannentiiviste,entäs ilmaus?
edit:keittääkö jos tyhjäkäynnillä käy jonkun aikaa? kesä kun on vois ehkä kokeilla termarinkokonaan pois ottoa...
Päällä on reikä just toisella puolella ettei saa laitettua reikään jotain tiivisteillä olevaa letku liitosta missä tankin pelti siis puristuisi niiden väliin:think
Voishan sisälle nakata mutterin jossa joku lärpäke että tökkää tankin laitaan niin mahdollistaa kirimisen vaikkei käsiä tai työkaluja mahdukkaan laittamaan tankin sisälle.
Päällä on reikä just toisella puolella ettei saa laitettua reikään jotain tiivisteillä olevaa letku liitosta missä tankin pelti siis puristuisi niiden väliin:think
Voishan sisälle nakata mutterin jossa joku lärpäke että tökkää tankin laitaan niin mahdollistaa kirimisen vaikkei käsiä tai työkaluja mahdukkaan laittamaan tankin sisälle.
Joo eli aika mahdottomaksi menis sen korjaus :/
Saa tarjota ehjää tankkia jos löytyy :think
vedet se puskee varmasti pihalle sen takia kun lämmöt noinkin ylhäällä ja kun sammutat ei siellä enää mikään sitä jäähdytä kun viskokaan ei pyöri,ja vesi jatkaa kiehumistaan hetken ainakin...ettei olisi se kuuluisa kannentiiviste,entäs ilmaus?
edit:keittääkö jos tyhjäkäynnillä käy jonkun aikaa? kesä kun on vois ehkä kokeilla termarinkokonaan pois ottoa...
Voi olla että ilmauskaan ei ole kunnolla onnistunut, mites sen voi tarkistaa ? Ja voiko sen kannentiivisteen tarkistaa jotenkin kotikonstein, nesteet ja öljyt ei sekotu eikä valkosta savua puske ? Lämmöt heittelee aika paljon, mutta ei se tyhjäkäynnillä keitä. Riippuu aika paljon ulkolämpötilasta.
BMW 318i e36, m40b18
BMW 318i e30, m40b18
BMW 320i e36, m50b25
BMW 520i e34, m20b20 BMW 316i e30, m50b25Turbo BMW 316i e30, m40b16 BMW 540i e39, m62b44 BMW 530D e61, m57d30Tu
Nojoo mutta saako sitä magneetin avulla kiristettyä tarpeeksi että on vielä turvallinen :think
Osta tankki siihen. Muistaakseni tarviketankki oli noin puoltoista sataa kun viimeksi katsoin. Auton korjaaminen maksaa.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
onko kaasuläpän asennontunnistin rikki kun otin irti sen ja kääntelin sitä laidasta laitaan auton ollessa käynnissä eikä käynnissä tapahtunut mitään eroa, mutta kun otin liittimen irti anturista niin käynti nytkähti ja palasi samaan normaaliin.
edit: toisessa laidassa antoin 0.64 ohmia ja toisessa 4.6 muistaakseni.
onko kaasuläpän asennontunnistin rikki kun otin irti sen ja kääntelin sitä laidasta laitaan auton ollessa käynnissä eikä käynnissä tapahtunut mitään eroa, mutta kun otin liittimen irti anturista niin käynti nytkähti ja palasi samaan normaaliin.
edit: toisessa laidassa antoin 0.64 ohmia ja toisessa 4.6 muistaakseni.
Onko se signaturesi m50-koneisesta? Jos vastus nousee tasaisesti niin ok.
Onko se signaturesi m50-koneisesta? Jos vastus nousee tasaisesti niin ok.
jep sama kone,missä sijaitsee se lämpöanturi mikä vaikuttaa koneen toimintaan? otin myös liittimen irti tuosta imusarjassa olevasta anturista kaasuläpän vieressä eikä silläkään ollut mitään vaikutusta käyntiin.
Comment