Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuli taas pitkästä aikaa laitettua M40 tekniikalla oleva E30 talvi autoksi. Eniten häiritsevä ongelma on että tyhjäkäynti kylmänä ~2500-3000rpm ja lämpimänä ~1500rpm. Tasainen käynti kuitenkin ja vetää sen verran mitä tuommoselta voi odottaa :think Ei ole kierroslukumittaria mutta noin niinku korva kuulolla arvioituna kierrokset.
Ei ole vielä kerennyt tutkailemaankaan sen kummemmin mutta hyviä arvauksia mitä lähtis ensimmäisenä kattomaan? Imuvuodot, tyhjäkäynti luisti? :think Kun ei enään muista miten M40 tekniikka pelaa/mitä kaikkea siellä onLast edited by [Raver]; 13-10-2014, 00:44.E30 325i 2D -88
E39 525i Msport 4D -03 :think
Comment
-
-
Originally posted by Foxide View PostSiis tänään vaihdoin vakioitten tilalle m50b20 suuttimet, eikä oireilu muuttunut mihinkään?puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Mites onko joku joka weberin joskus vaihtanu m10 ni tuon ryypyn vaijerin mistä ostanu? Tuleekohan tuossa motoneti yleismallin vaijerissa se vedin kanssa?googlella ei oikein meinaa kun prätkiin löytyä jotain 0,5m sarjoja eikä ihan taida riittää semmonen..vähä ongelmallinen käynnistellä näin aamusin kun eka pitää jollai ruuvarilla jumittaa ryypyn vipu pellinalta ja sit käydä starttailemassa..Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View PostMites onko joku joka weberin joskus vaihtanu m10 ni tuon ryypyn vaijerin mistä ostanu? Tuleekohan tuossa motoneti yleismallin vaijerissa se vedin kanssa?googlella ei oikein meinaa kun prätkiin löytyä jotain 0,5m sarjoja eikä ihan taida riittää semmonen..vähä ongelmallinen käynnistellä näin aamusin kun eka pitää jollai ruuvarilla jumittaa ryypyn vipu pellinalta ja sit käydä starttailemassa..f10 520da -12
e46 320ci -00
Comment
-
-
Originally posted by [Raver] View PostTuli taas pitkästä aikaa laitettua M40 tekniikalla oleva E30 talvi autoksi. Eniten häiritsevä ongelma on että tyhjäkäynti kylmänä ~2500-3000rpm ja lämpimänä ~1500rpm. Tasainen käynti kuitenkin ja vetää sen verran mitä tuommoselta voi odottaa :think Ei ole kierroslukumittaria mutta noin niinku korva kuulolla arvioituna kierrokset.
Ei ole vielä kerennyt tutkailemaankaan sen kummemmin mutta hyviä arvauksia mitä lähtis ensimmäisenä kattomaan? Imuvuodot, tyhjäkäynti luisti? :think Kun ei enään muista miten M40 tekniikka pelaa/mitä kaikkea siellä on
Mullon osia tähän sitte laidasta toiseen. Ja jotaki luulen tuon koneen päälle tajuavankin.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by JIPSKI View PostSaakohan noita sähkölasien katkaijijoiden taustavaloja jostain erikseen?Last edited by Make H.; 13-10-2014, 20:22.
Comment
-
-
Kävin motonetistä hakemassa ruiskun lämpötila-anturia. 318i malliin antoivat valkoisen anturin. Muihin malleihin tyrkytetään sinistä.. BMW Fanssin mukaan olisi kaikissa sama.
Ei vissiin tuo anturi käy vai käykö?
Mikä ero noilla on?BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostKävin motonetistä hakemassa ruiskun lämpötila-anturia. 318i malliin antoivat valkoisen anturin. Muihin malleihin tyrkytetään sinistä.. BMW Fanssin mukaan olisi kaikissa sama.
Ei vissiin tuo anturi käy vai käykö?
Mikä ero noilla on?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
E30 316 m10b18 alkuperäisellä pierburgin kaasarilla.
Aluksi vikana oli: Kylmänä starttaa helvetin hyvin muttei meinaa pysyä käynnissä kun lähtee liikkeelle ja pysähtyy ekoihin valoihin. Lämpösenä taas ei meinaa hyvin käynnistyä, mutta pysyy hyvin käynnissä.
Nyt eilen ensimmäisen kerran alko sammuilemaan kesken ajon lämpösenä?
Mistä kannattais lähtee ettii vikaa?G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Ei perkele, nyt rupeaa neuvot loppumaan.
Tapaus m20b25 ei lämpene. Lämmöt nousee normiajossa ensimmäiseen viivaan ja paikoillaan hiljalleen nostelee yli keskiviivan.
On ilmattu, on putsattu syyläri, kennoa huuhdeltu, kolmas termostaatti tällähetkellä kiinni (kokeiltu kattilassa), kennolle menee kannelta alempaan lähtöön letku,
mutta ei lämpene. Auttakaa, talvi tulossa
Toinen jännä homma on, että keskisuulakkeista ei puhalla ollenkaan lämmintä ilmaa, vain ja ainoastaan raitisilmaa. Yhtään kolmekympin kojelautaa purkaneena,
miten tuo lämmönsäädin oikein toimii? Tietääkseni keskeltä kuitenkin kuuluisi tulla lämmintä, toisin kuin esim. e28?KIA Optima PHEV
Exät:
520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28
Comment
-
Comment