Ei perkele, nyt rupeaa neuvot loppumaan.
Tapaus m20b25 ei lämpene. Lämmöt nousee normiajossa ensimmäiseen viivaan ja paikoillaan hiljalleen nostelee yli keskiviivan.
On ilmattu, on putsattu syyläri, kennoa huuhdeltu, kolmas termostaatti tällähetkellä kiinni (kokeiltu kattilassa), kennolle menee kannelta alempaan lähtöön letku,
mutta ei lämpene. Auttakaa, talvi tulossa
Toinen jännä homma on, että keskisuulakkeista ei puhalla ollenkaan lämmintä ilmaa, vain ja ainoastaan raitisilmaa. Yhtään kolmekympin kojelautaa purkaneena,
miten tuo lämmönsäädin oikein toimii? Tietääkseni keskeltä kuitenkin kuuluisi tulla lämmintä, toisin kuin esim. e28?
Vastaan siis itse itselleni:
Lämmonsäätimen vaijerin kiinnike on murtunut, joten lämpöä ei saa säädettyä täysille.
Täten ei myöskään keskisuulakkeista tule lämmintä ilmaa (kyllä niistä kuuluu tulla )
Koneen lämmöt laitetaan mittariston tai lämpöanturin piikkiin.
Kiitos ja kumarrus.
Jatkokysymys: Mitä virkaa on vesiventtiilillä e30ssä, kerta lämmitystä ohjataan läpillä?
Vastaan siis itse itselleni:
Lämmonsäätimen vaijerin kiinnike on murtunut, joten lämpöä ei saa säädettyä täysille.
Täten ei myöskään keskisuulakkeista tule lämmintä ilmaa (kyllä niistä kuuluu tulla )
Koneen lämmöt laitetaan mittariston tai lämpöanturin piikkiin.
Kiitos ja kumarrus.
Jatkokysymys: Mitä virkaa on vesiventtiilillä e30ssä, kerta lämmitystä ohjataan läpillä?
Kyllähän se kenno esim. kesällä hohkais mukavasti jaloille jos siellä vesi kiertäis kokoajan.
Kyllähän se kenno esim. kesällä hohkais mukavasti jaloille jos siellä vesi kiertäis kokoajan.
Niin. Ja muistelen korjanneeni jotain vanhempaa ei bmw merkkistä autoa (en millään muista mikä), jossa puhalinkotelo oli sulanu muodottomaksi sisältä, koska kennolle ei ollu vesiventtiiliä ja lämpö säädeltiin vain läpällä. E30:ssä se on kuitenkin vain on/off ja sen kuulee naksahtavan kiinni, kun vääntää lämmöt minimiin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
3.64/3.73/3.91, ei kai sitä kannata tota 3.91 tiheempään vaihtaa jos et radalla ajele.
Huutaa jo tuollakin melkoisesti maantie nopeuksilla.
Muistatko paljonko on kierroksia satasen vauhdissa ni sais laskettua nykyisen välityksen
Tai alusta numerolla sais rajattua välityksiä realoemista
Olettaen että 25 vuotta vanhassa autossa on org perä paikallaan
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Cabriossa perinteisesti vähän tiheämpi välitys, joten eiköhän Mikulla ole tuo 3,91, ellei joku ole jo vaihtanut. Esim. 318i sedanissa on vakiona 4.10, mutta cabriossa 4,27
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment