Mittaristolta tulee moottorin liittimeen musta tai mustavalkoinen
Paas kysyen emp:ltä kun saattoi olla niin että jotain signaalia pitää olla dsc:ltä/abs antureilta
Muistan että tota selviteltiin yksi ilta mutta en muista selvisikö johtoja mulkkaamalla vai pitikö dme:tä muokata, juttua tästä saattaa löytyä sen aiemmasta cabrio topikista
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Mistä/miten nopeustieto DME:lle? tiedon puutumisen takia ei kierrä kuin 5400 rpm.
MS 41.0 kyseessä.
Leave a comment:
-
On niitä kasattu iät ja ajat vanhoilla pulteilla jokkis koneisiin ja b luokan projekteihin, ei ole vielä katkennut tai aiheuttanut laakerivauriota omalle kohdalle.Originally posted by Bansku View PostEi itellä pokka kestäisi jättää vaihtamatta kiertokangenpultteja :think
Mutta ei voi suositella muille.
Leave a comment:
-
Ei itellä pokka kestäisi jättää vaihtamatta kiertokangenpultteja :think
Leave a comment:
-
250 getrag on suoralla 5 vaihteella, joten peränvälitys kannattaisi olla lähempänä 3.xx kuin 4.xx
Leave a comment:
-
Auttakaa ensikertalaista! Suunnitelmatasolla olisi m50b25 sovitus 316i e30:iin. Kone tulisi näillä näkymin e36:sta.
Mikäli oikein ymmärsin, e36 getrag 250 ja e36 kardaani sopii kanssa. Mutta mikä perä sitten? E36 perässä ilmeisesti ainakin erilainen ulkokuori eli ei käy? Käykö tuohon ihan e30 oma typ 188? Entä 168?
Vetarit ilmeisesti käy myös 316:sta sitten?
Sitten vielä kysymys etutolpista. Isoissa ja pikkutolpissa ei ilmeisesti ole muuta eroa kuin se tolpan paksuus? Eli jos ostan esim. bc racingin 51mm alustan joka hitsataan kiinni, voin hyödyntää pikkutolppia jos vaikkapa sorvaa sopivan holkin sinne väliin?
Kiitos!
Leave a comment:
-
M50 Kiertokangen pultit
Onko porukka uusinut kiertokangen pultit rengastuksen yhteydessä? Oma näkemys asiasta on, että ne tulisi vaihtaa uusiin. Onko näin, ja ei vissiin saa muualta kuin marmorilta? :think
-Lauri
Leave a comment:
-
Ok. Mulla on lastu vaihettu tuohon boschin boksiin.Originally posted by Rocla View PostEi vaikuta obc tai kulutusmittariin, ne eivät luultavasti silti näytä oikein uudella moottorilla. Suurin merkitys taitaa olla siinä että rajoitin voi laskea alemmas kun nopeustieto puutuu. Boschin eculla virityslastu ilmeisesti poistaa tämän ongelman ja uudelleen flash sopivalla softalla Siemensillä.
Nopeusmittarikin toimii. Näyttää vasta tuolta 20km/h ylöspäin, joten se hämäsi.Last edited by Kimmo_M; 09-04-2016, 11:50.
Leave a comment:
-
Ei vaikuta obc tai kulutusmittariin, ne eivät luultavasti silti näytä oikein uudella moottorilla. Suurin merkitys taitaa olla siinä että rajoitin voi laskea alemmas kun nopeustieto puutuu. Boschin eculla virityslastu ilmeisesti poistaa tämän ongelman ja uudelleen flash sopivalla softalla Siemensillä.Originally posted by Kimmo_M View PostKiitos. Pitäisikö tuo ajonopeussignaali tuolta m50 boksista (ilmeisesti pinni 5) kytkeä kuitenkin johonkin. Onko vaikutusta esim. obc tai kulutusmittarin toimintaan?
Leave a comment:
Leave a comment: