
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Joo kyllähän ne saattaa niitä papereita tekniikanluovuttajasta kysellä mutta ei se mikään edellytys muutoskatsastuksen onnistumiselle oo...
-
-
Itse ei tarvinnut todistella mitään kun kuittejakaan moottorista ei ollut.
Leave a comment:
-
-
Leimaamisesta m50 moottorille sen verran, että saako moottorin muutoskatsastettua ilman tekniikanluovuttajan papereita? :think
Vai kelpaako inssille jonkinlainen itse tehty kuitti tai vastaava?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Teemuz_ View PostElikkä e30 320 -88 vuoden autoon laitettu e36 m50b25 automaatin johtosarjalla .
Johdot kytketty näin , onko tuossa kaikki johdot mitä pitäisi kytkeä kun sisälle ei tule mitään virtoja eikä mistään tapahdu mitään ..
Leave a comment:
-
-
onko akku konehuonees... onko se yks virta menny vahingos maihin?? helposti sotkee...
Leave a comment:
-
-
Nopeasti apua ! E30 m50b25
Elikkä e30 320 -88 vuoden autoon laitettu e36 m50b25 automaatin johtosarjalla .
Johdot kytketty näin , onko tuossa kaikki johdot mitä pitäisi kytkeä kun sisälle ei tule mitään virtoja eikä mistään tapahdu mitään ..
Leave a comment:
-
-
mistäköhän lähtis vikaa etsimään ?
1.alle kahen tonnin kierroksilla, tasakaasulla ajaessa n.5-10sec välein ns.booaa pariks sekunniks. Vapaalla kierrättäessä ei ongelmaa.
2.Kylmällä koneella joutuu pari kertaa starttailee, että kestää käynnissä. Käy pari ekaa sekunttia aika vaivalloisesti.
3.vedättäessä ottaa ihan lopussa ihan repäsevästi "tehopiikin"
4.lämpömittari ei toimi, vaikka toinen anturi vaihdettu e30malliseen
Vaikuttaisko jotkut anturit noihin? Tuli vähän arpomalla tökittyä töpseleitä kiinni. Oisko jollain ihan selkeetä ohjetta vaikka minkä väriset johdot menee mihinkin anturiin jne ?
Leave a comment:
-
-
Tarvitseeko mk2 golfin tehostimelle tehdä jotain muuta, kuin lyhentää sitä polkimeen kiinni tulevaa tappia että wörkkii ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EMP View PostEikös ecun päällä ole runkonumero? Ja runkonumerolla saa bmw:ltä tilattua paperin missä on kyseisen auton päästöluokka ym. tiedot. Tosin tuo lappu maksoi jonkin verran.
Itse tilasin tuollaisen kun tein tuon oman tekniikanvaihdon vähäpäästöiseen koriin. Ja salossa ei vaadittu kuittia moottorista kun oli yksityiseltä ostettu.Täytyykin heti mennä katsomaan tuo ecun numero
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemssi View PostYksityishenkilöltä on mutta kun porvoon molemmat konttorit väittävät, että pitäisi saada koneen numerolla tieto koneen alkuperästä ja onko vähäpäästöisestä autosta. Eikös ne päästät mene korin mukaan vaikka olisi vähäpäästöinen auto? Tämän takia haluaisin ehdotusta toisesta konttorista, että saisi asiantuntevammat palvelua. Tiedä sitten mihin pitäis viedä..
Itse tilasin tuollaisen kun tein tuon oman tekniikanvaihdon vähäpäästöiseen koriin. Ja salossa ei vaadittu kuittia moottorista kun oli yksityiseltä ostettu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemssi View PostYksityishenkilöltä on mutta kun porvoon molemmat konttorit väittävät, että pitäisi saada koneen numerolla tieto koneen alkuperästä ja onko vähäpäästöisestä autosta. Eikös ne päästät mene korin mukaan vaikka olisi vähäpäästöinen auto? Tämän takia haluaisin ehdotusta toisesta konttorista, että saisi asiantuntevammat palvelua. Tiedä sitten mihin pitäis viedä..
E: Voithan aina soitella katsastusmiehille ja kysellä mielipiteitä. Yleensä ei tarvii montaa minuuttia kuunnella, että kannattaako kys. konttorille lähteä edes paikanpäälle.Last edited by Rumilus; 12-04-2015, 14:32.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNo mistä se kone on peräisin? Joltain yksityis henkilöltä? Kirjottaa tän kans vaikka paperin, että hän on sulle moottorin myyny.
Leave a comment:
-
Leave a comment: