onkos kellään jääny kuvia tai hyviä ohjeita E34:sen takakelkan sovittamisesta E30:seen?:think 

itse tein vielä sisempiin kynkän kiinnityksiin auraussäädöt, niin saa mahdolliset pienet mittavirheet kompensoitua niillä.
 itse tein vielä sisempiin kynkän kiinnityksiin auraussäädöt, niin saa mahdolliset pienet mittavirheet kompensoitua niillä.

itse tein vielä sisempiin kynkän kiinnityksiin auraussäädöt, niin saa mahdolliset pienet mittavirheet kompensoitua niillä. . Noi aurauksensäädöt tarvii muutenkin tehdä. Tarkemmin kun kuvia kattelin, niin toi puslan paikka näyttäis tulevan aika lähelle kynkän ulompaa kiinnikettä:think. tarvii jostain kattoo E30 orkkis palkki ja tehdä peltiin jigi sen mukaan:think.
. Noi aurauksensäädöt tarvii muutenkin tehdä. Tarkemmin kun kuvia kattelin, niin toi puslan paikka näyttäis tulevan aika lähelle kynkän ulompaa kiinnikettä:think. tarvii jostain kattoo E30 orkkis palkki ja tehdä peltiin jigi sen mukaan:think.

. tavotteista niin vielä tiedä, mut kokonaisuutena tuntuis paremmalta ratkasulta kun E30 oma systeemi. Jarrut,perä,vetarit valikoima huomattavasti laajempi:think.
 . tavotteista niin vielä tiedä, mut kokonaisuutena tuntuis paremmalta ratkasulta kun E30 oma systeemi. Jarrut,perä,vetarit valikoima huomattavasti laajempi:think.

Comment