Voisko olla sama kun mulla oli. Puolan johto on abs johtoa liian lähellä repsikan puolella :think mulla teki sitä. Ja paikallaan jarrua painettaessa ja kaasuttaessa välillä alko abs rutaamaan
E30 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Vilperttti View PostHeittäkäähän mielipiteitä tai jos on historia tietoa linkin autosta?
WBAAA110903540352
Itsellä ei niinkään ole kokemuksia kyseisestä mallista. Kävin katsomassa ja koeajamassa ja hyvältähän tuo tuntui. Maalaus oli kyllä harvinaisen hyvin tehty
Tuleeko toi auto nopeammaksi tai teknisesti paremmaksi sillä että noi muovinpalat on asennettu, tai että ne on asennettu tehtaalla.
Edit. 265tkm?Last edited by petrolhead; 14-10-2020, 19:57.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostMitä mieltä tosta pitäs olla. Ihan järjettömän hintanen tekniikanvaihtopeli epämääräsellä kilometrimukemalla.
Tuleeko toi auto nopeammaksi tai teknisesti paremmaksi sillä että noi muovinpalat on asennettu, tai että ne on asennettu tehtaalla.
Edit. 265tkm?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostSamaa miettinyt. Luulisi tuohon hintaan olevan edes 2-ovisen takapenkki, mutta kun on 4-ovisesta. Tekniikanvaihto alentaa arvoa, se on selvä. Vähintään kymppi liikaa hintaa, ellei jopa enemmän.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostMistä näkee että on neliovisesta?Originally posted by peltone View PostIstuinosassa on pyöristykset etureunan sivuissa.
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostTosiaan 2d on kulmikkaat nurkat mitkä seuraa nätisti sivupahvia. Pyöristys 4d mallissa helpottaa autoon menoa ja sieltä poistumista ja ehkä sirompi ja kestävämpikin kun ei ole "terävää" nurkkaa lyttääntymässä. Ja jää typerästi näkyviin korin pelti siitä kulmasta jos on väärä penkki. Ai mistäkö tiedänE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by bmw325ix View Post325ix -88 Kuuluuko tässä olla ABSille kytkinanturi ja vaikuttaako toimintaan? ABS ruksuttaa pienillä nopeuksilla jarruttaessa. Kytkinpolkimen päällä on paikka kahdelle anturille, joista vain toisessa on cruisen anturi ja (absin?) punaviherjohtoinen liitin roikkuu irtonaisena.
Osui silmään, kun selvitin cruisen toimimattomuutta. Cruisen kytkinanturi ei edes yltänyt polkimeen asti joten teippasin prikan väliin. Mittaristoon menevä pulssijohtokin oli jätetty kytkemättä. Varmaan jäänyt jos edellinen omistaja on käyttänyt mittaristoa irti.
Syttyykö vikavalo missään nopeudessa/tilanteessa?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMiten kytkin ja abs liittyy toisiinsa ?Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by schwarze View PostEi kyllä mitenkään. ABS voi silti toimia vaikka tuo pun/vihr olisi kykän katkaisimella. Mun tietojen mukaan se kuitenkin oikeesti kuuluu jarrupolkimelle. Tuolla pun/vihr narulla annetaan signaali hydroblokin venttiilleille "aktivoitua tarvittaessa" tjsp.
Se jarrupolkimen katkaisija on samalla tavalla kaikissa, toiselle puolelle VI/GN ja toiselle puolelle GN/RD.Last edited by muuris; 16-10-2020, 09:47.
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostLiittyypäs. Nyt oli kyse 325iX:stä jossa on hieman takavedosta poikkeava ABS-järjestelmä: mm kiihtyvyys"anturi tunnistamassa oikein liukkaalla pinnalla jarrutuksen, tuo kytkimen katkaisija ja Motronicille pyyntö vähentää moottorijarrun vaikutusta (avata tk-venttiiliä). Näistä voi päätellä, mihin sitä kytkintietoa käytetään.
Se jarrupolkimen katkaisija on samalla tavalla kaikissa, toiselle puolelle VI/GN ja toiselle puolelle GN/RD.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostLiittyypäs. Nyt oli kyse 325iX:stä jossa on hieman takavedosta poikkeava ABS-järjestelmä: mm kiihtyvyys"anturi tunnistamassa oikein liukkaalla pinnalla jarrutuksen, tuo kytkimen katkaisija ja Motronicille pyyntö vähentää moottorijarrun vaikutusta (avata tk-venttiiliä). Näistä voi päätellä, mihin sitä kytkintietoa käytetään.
Se jarrupolkimen katkaisija on samalla tavalla kaikissa, toiselle puolelle VI/GN ja toiselle puolelle GN/RD.
Comment
-
-
Originally posted by bmw325ix View PostKiitos tiedoista. Ei ole vikavaloa syttynyt jos se edes on paikallaan. Epäilen ettei ole. Pitääpä tilata tuo kytkin.
Pienessä nopeudessa ruksutus liittyy todennäköisesti huonoon/häiriöiseen anturiginaaliin. Vikavalo monesti syttyy sitten tasaisessakin ajossa. Näissä se signaalien kelpoisuuden tarkkailuaika on yllättävän pitkä, ja anturien jatkuvuutta ei tarkasteta lainkaan eli kaikki pyörien anturit irti = vikavalo syttyy alussa ja sammuu normaalisti, sitten pysyy poissa ja autossa on tavalliset (ei-ABS) jarrut. Tätä tietoa voi käyttää apuna vian rajauksessa (eli jos kaikki anturit irti ruksutus loppuu, vika liittynee niihin). Anturin kanssa se hammaskehän kunto ja oikea välys siihen on luonnollisesti oleellisia.
Comment
-
Comment