No onpas hiljaista täällä  . Onko kukaan rakentanut ZF:llä ja e36/e34 kytkimen työsylinterillä? Mahtuuko putki kiinni, kun siinä lähtö on viistoon sivulle, kun se e30 työsylinterissä on yläviistoon? Ei meinaan hirmu levee oo tuo tunneli e30:ssä. Jos ei onnistu niin vaihtoehtoja? e30 työsylinteri vai pystyykö sitä sylinterin tappia jatkaa jotenki?
. Onko kukaan rakentanut ZF:llä ja e36/e34 kytkimen työsylinterillä? Mahtuuko putki kiinni, kun siinä lähtö on viistoon sivulle, kun se e30 työsylinterissä on yläviistoon? Ei meinaan hirmu levee oo tuo tunneli e30:ssä. Jos ei onnistu niin vaihtoehtoja? e30 työsylinteri vai pystyykö sitä sylinterin tappia jatkaa jotenki?
Entäs pakkivalon katkaisin kun liitin erilainen? Anturi vanhan getragin kyljestä vaan?
					 . Onko kukaan rakentanut ZF:llä ja e36/e34 kytkimen työsylinterillä? Mahtuuko putki kiinni, kun siinä lähtö on viistoon sivulle, kun se e30 työsylinterissä on yläviistoon? Ei meinaan hirmu levee oo tuo tunneli e30:ssä. Jos ei onnistu niin vaihtoehtoja? e30 työsylinteri vai pystyykö sitä sylinterin tappia jatkaa jotenki?
. Onko kukaan rakentanut ZF:llä ja e36/e34 kytkimen työsylinterillä? Mahtuuko putki kiinni, kun siinä lähtö on viistoon sivulle, kun se e30 työsylinterissä on yläviistoon? Ei meinaan hirmu levee oo tuo tunneli e30:ssä. Jos ei onnistu niin vaihtoehtoja? e30 työsylinteri vai pystyykö sitä sylinterin tappia jatkaa jotenki?Entäs pakkivalon katkaisin kun liitin erilainen? Anturi vanhan getragin kyljestä vaan?
 .
.
Comment