Originally posted by Osku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Itelleni tehtiin kardaani e34:sen etupätkästä joka liitettiin orkkis e30 takapätkään.
Ilmasin kytkimen ja kokeilin miten kytkin toimii, niin se irroittaa tosi alhaalla... mistähän tällänen johtuu?
Mulla tosin on 2 kytkin letkua, kun alkuperäinen e30 letku ei riittänyt niin liitin sen tuohon ZF:än lootan letkuun kiinni
Vai minkälaisella letkulla te olette laittaneet?
Myös onko e34:sessa (m50 siis non vanos)jtn helvetin painava vauhtipyörä? tuntuu alhaalta aika laiskalta
KarriE30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostItelleni tehtiin kardaani e34:sen etupätkästä joka liitettiin orkkis e30 takapätkään.
Ilmasin kytkimen ja kokeilin miten kytkin toimii, niin se irroittaa tosi alhaalla... mistähän tällänen johtuu?
Mulla tosin on 2 kytkin letkua, kun alkuperäinen e30 letku ei riittänyt niin liitin sen tuohon ZF:än lootan letkuun kiinni
Vai minkälaisella letkulla te olette laittaneet?
Myös onko e34:sessa (m50 siis non vanos)jtn helvetin painava vauhtipyörä? tuntuu alhaalta aika laiskalta
Karri
e34:n orkkis vauhtipyörä on se kaksoismassa joten se painaa n.12kgsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
[email protected]
Comment
-
-
Mulla on mersun jarruletku kytkimessä ja täytehitsattu kytkinhaarukka + m20 325 kykä-vauhtispaketti laakereineen. Hienosti toimii.Last edited by Mörökölli; 08-03-2011, 17:27.
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostMulla on mersun jarruletku kytkimessä ja täytehitsattu kytkinhaarukka + m20 325 kykä-vauhtispaketti laakereineen. Hienosti toimii.
nii juu pikku juttu, aattelin olla irroittamatta laatikkoasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostHehe, voi olla aika vaativaa. Poraa se ulkokautta pois, vedä siihen porattuun reikään kierteet ja väännä sinne pyöreäpäinen pultti, saat kierteellä säädettyä sopivalle kohdalle pituuden.
Tollanen teoria tuli 15 sekunnin aivosolujen rasittamisella ekana mieleen.
ei tosiaankaan napostelisi jumpata sitä fucking laatikkoa enää
kuinka lähellä sen laakerin oikeen tarttis olla sitä asetelmaa kun mittasin niin mulla pitäis olla se noin 2mm:n päässä silti vapauttaa ihan lattiassasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postletkun mitta ei vaikuta. siellä on vaan paine laakeri liian kaukana asetelmasta
e34:n orkkis vauhtipyörä on se kaksoismassa joten se painaa n.12kg
Okei,
Mutta, mulla on m50b25 + zf:än loota paketti ja laatikkoa en ole käyttänyt edes irti moottorista.
Elikkä en usko, että tehtaalta asti painelaakeri on ollut liian kaukana ?
En ymmärrä miten te olette saaneet sen kytkinletkun riittämään? vai onko pikku getrakitE30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostOkei,
Mutta, mulla on m50b25 + zf:än loota paketti ja laatikkoa en ole käyttänyt edes irti moottorista.
Elikkä en usko, että tehtaalta asti painelaakeri on ollut liian kaukana ?
En ymmärrä miten te olette saaneet sen kytkinletkun riittämään? vai onko pikku getrakit
Comment
-
-
Itse tulevaan swappiin väännän varmasti putken siihen tarvitse turhia miettiä riittääkö pituus..onko lie uuden letkunkin hankinta paha rasti :think
Mutta niin mitä olette laskeneet kustannuksiksi jos ja kun olette perus kunnostanut tuota moottoria?
Itsellä oli tarkotus,vaihtaa männänrenkaat,alapään laakerit,stefat ym. Hoonata sylinterit ja kannesta tietysti venttiilit ja istukat hioa ja uusia kumit sinne ym. Sekä toki kaikki tiivisteet..
Mitä muuta uutta kannattaa tehdä? jakopää tietysti laitella kuntoonBmw e91 330xd -06 msport
Bmw e30 316 -88 m20t 2D Sedan
Bmw e30 318i -93 Cabriolet design edition
Freude am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by magilainen View PostItse tulevaan swappiin väännän varmasti putken siihen tarvitse turhia miettiä riittääkö pituus..onko lie uuden letkunkin hankinta paha rasti :think
Mutta niin mitä olette laskeneet kustannuksiksi jos ja kun olette perus kunnostanut tuota moottoria?
Itsellä oli tarkotus,vaihtaa männänrenkaat,alapään laakerit,stefat ym. Hoonata sylinterit ja kannesta tietysti venttiilit ja istukat hioa ja uusia kumit sinne ym. Sekä toki kaikki tiivisteet..
Mitä muuta uutta kannattaa tehdä? jakopää tietysti laitella kuntoon
Comment
-
-
Originally posted by agisma View PostOnko kukaan yrittäny sovittaa e34 tehostajaa. Halkaisia n.24cm ja tappikin on aikalailla sopivan pituinen.
-Aki-sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
[email protected]
Comment
-
Comment