Dodii, eli vuoto paikallistettiin sitte sinne kytkimen työsylinteriin, siitä lootan kylkeä pitkin valuu sinne eteen hämäävästi. Voiko tommosen ostaa iha tarvikkeena vai pitäiskö oem kamaa olla ettei taas heti pamaha käsiin? Tarkotus olis merteililtä hakee palikat. Samalla ajattelin tehä etujarrurempan eli levyt ja palat niin nehän on samaa kamaa is:ssä kuin 320, 325?:think
Dodii, eli vuoto paikallistettiin sitte sinne kytkimen työsylinteriin, siitä lootan kylkeä pitkin valuu sinne eteen hämäävästi. Voiko tommosen ostaa iha tarvikkeena vai pitäiskö oem kamaa olla ettei taas heti pamaha käsiin? Tarkotus olis merteililtä hakee palikat. Samalla ajattelin tehä etujarrurempan eli levyt ja palat niin nehän on samaa kamaa is:ssä kuin 320, 325?:think
Hae sieltä Merteililtä vaan se kytkinsylinteri. Jarruosat juurikin nuo.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Terveppä taas. MS tuonnilla on nyt pieneä ongelmia ton mun ta techniksin toimituksen kanssa ja tarjoavat kaikenlaista vastaavaa tilpehööriä. Nyt tarjosivat V-Maxxin säädettävää alustasarjaa. Aloin vaan taas miettimään, että onko tämä jo semmoinen sarja missä joutuu hitsipilliä käyttämään, kun eikös jossain sarjoissa joudu silläkin jotain tekemään? Hintaa tolla sarjalla on melkein 100€ enemmän kuin ta technikaksella.
Eri nettikauppojen kuvistakaan ei oikein ota selvää kun on niin erilaista tolppaa joka kuvassa että...:think
Joskus dr^mayheim tämmösen videon mulle linkkasi noista alustojen laitoista ja siihen todettiin ettei ta technikas tarvitte kyseisii toimenpiteitä: http://www.youtube.com/watch?v=7KWCDDBbpNc
Terveppä taas. MS tuonnilla on nyt pieneä ongelmia ton mun ta techniksin toimituksen kanssa ja tarjoavat kaikenlaista vastaavaa tilpehööriä. Nyt tarjosivat V-Maxxin säädettävää alustasarjaa. Aloin vaan taas miettimään, että onko tämä jo semmoinen sarja missä joutuu hitsipilliä käyttämään, kun eikös jossain sarjoissa joudu silläkin jotain tekemään? Hintaa tolla sarjalla on melkein 100€ enemmän kuin ta technikaksella.
Eri nettikauppojen kuvistakaan ei oikein ota selvää kun on niin erilaista tolppaa joka kuvassa että...:think
Joskus dr^mayheim tämmösen videon mulle linkkasi noista alustojen laitoista ja siihen todettiin ettei ta technikas tarvitte kyseisii toimenpiteitä: http://www.youtube.com/watch?v=7KWCDDBbpNc
Nyt muutostyö l-jetiksi, ja pitäisi tietää, mistä bensapumpulle virta.
Bensapumpun rele on konehuoneessa ja sieltä tulee tod. näk. virtajohto sille, mutta minkä värinen on tämä johto?
Ja sitten, onko vakiona jotain keruusäiliötä bensalle, kun nyt vaan pelkka pumppu siellä ja tuntuu hörppäävän tyhjää kurveissa?
E: Pumppuna vakiobensapumppu.
L-jetin johtosarjassa on rele pumpulle. Virta tulee siitä korin johtosarjan pistokkeesta, väriä/napaa en nyt muista.
Ei ole kerääjää eikä tarvettakaan sellaiselle, missä sulla on se pumppu nyt?
L-jetin johtosarjassa on rele pumpulle. Virta tulee siitä korin johtosarjan pistokkeesta, väriä/napaa en nyt muista.
Ei ole kerääjää eikä tarvettakaan sellaiselle, missä sulla on se pumppu nyt?
Niin, pitäisi vaan tietää tuo johdon väri
Vakiopaikalla se on, siellä helmassa.
E30 316 M42TBO -87 BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Mulla on toi V-Maxx, ja hyvin on pelittäny tämän kesän. Saa sopivan tonttiin, mutta on aika perkeleen jäykkä alusta. Ei tarvii hitsipilliä eikä mitään muutakaan ylimääräistä säätöä. Helppo asennus, niinkuin nuita ohjeitakin jo tuossa tuli. Mulle tuli vielä paketissa sama ohje kun tossa micken laittamassa linkissä.
Löytyiskö joltain tietoa muista c101 liittimen johdoista mitkä ei sovi väri väriin 83vm 316 nelikulmaisen ja 86(?) 318i pyöreän?
Ei oo google antanu suoraa vastausta, tai sit on oikeat hakusanat hukassa, kun tuntuu kaikki aiheeseen liittyvä olevan m50 liittyvää.
FAQ linkatut kytkentäkaaviot on jenkkimallien, ja 318i löytyy niistä vain vuoteen 85 asti,
niin en niitä jaksais alkaa tulkitsemaan ja johtoja jo turhaan yhteen juottamaan, ilman varmuutta oikeista kytkennöistä.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Comment