Miten lähtee tuulilasi irti särkemättä tiivisteitä? Kiire!
e30 Touring
Jos itse lasilla ei väliä niin muovilista liitoskohdasta irti ulkopuolelta ja nostat listan pois,sitten vaan jaloilla painat sisäpuolelta lasin irti. jos ehjänä niin vähän kerrallaan painelemalla tiivisteestä.
Jos itse lasilla ei väliä niin muovilista liitoskohdasta irti ulkopuolelta ja nostat listan pois,sitten vaan jaloilla painat sisäpuolelta lasin irti. jos ehjänä niin vähän kerrallaan painelemalla tiivisteestä.
Ei välttämättä. Mult pöllittiin tuulilasi E30:stä ilmeisesti viimeyönä ilman et ketään oli käyny ees koittaas lukkoja. Luulin et autost oli kaikki arvokas pois mut olin näemmä unohtanu tuulilasin paikoilleen Ei ollu missään parhaas kunnos mut piti sentään vettä... Jos Turun seudul joku tyrkyttää halpaa tuulilasii, vedä sitä turpaan
Ei välttämättä. Mult pöllittiin tuulilasi E30:stä ilmeisesti viimeyönä ilman et ketään oli käyny ees koittaas lukkoja. Luulin et autost oli kaikki arvokas pois mut olin näemmä unohtanu tuulilasin paikoilleen Ei ollu missään parhaas kunnos mut piti sentään vettä... Jos Turun seudul joku tyrkyttää halpaa tuulilasii, vedä sitä turpaan
Jäikö tiiviste ehjäksi? Vai oliko vedettu mattopuukolla?
varastanu TUULILASIN?? Missäs päin turkua tälläistä sattuuu?
Niin, vihree raita ylhäällä taitaa olla nii kova juttu et kannattaa ottaa lasi pois :think
Turun lähistöl, ei missää härkkäris, turun monacos tai vakkel sentää mis tollast nyt vois kuvitella tapahtuvan... Tallin pihal ja näkyvyys kuitenkin aika hyvä joka suunnast, härskii touhuu.
Jäikö tiiviste ehjäksi? Vai oliko vedettu mattopuukolla?
En kattonu tiivisteitä sen tarkemmin kun ymmärrettävistä syistä se ei ollu se suurin ongelma Niit muovilistoi oli pätkinä ympäriinsä ja muutamast kohdast tiiviste ihan täydellinen. Tosin ei isoo vekkii tartte leikata tiivisteeseen et lasin saa pompsautettua pois ehjänä. Voin kattoo tarkemmin ens vkl jos autost on muutakin jäljel ku vaihdekepin nuppi...
Kyseessä Facelift jos sillä jotain merkitystä. Ja sigun 316i
Tuossa jokin aika sitten kun vaihdoin ratin niin se "kuparinen" osa ratin takana mikä ottaa "slipring?" :iin kiinni jotta töötti pelaa niin se otti ja hajosi, eli se mötikkä on kiinni siellä valkoisen muoviosan sisällä kuparilangalla ja jousi työntää sitä ulospäin jolloin ottaa kontaktin rattiin, nyt siis se lanka poikki juuresta.
Kymysys: Voiko tuon ko. osan uusia pelkästään vai meneekö siinä muutakin uusiksi? Aikamoinen taiteilu nyt että saa sen kestämään siellä kolosessaan(jousi työntää ulospäin) ja nyhrää samalla ratin paikalleen.
Kokeilin niin että työnsin sen sisään väärinpäin, eli palikka sisään ja jousi ottaa sitten kiinni rattiin. Huono menestys koska se jotenkin jumitti ja töötti sitten huuti suht noloissa tilanteissa ilman että nappia edes painoi.
Ja nyt siis töötti ei toimi laisinkaan kun se osa puuttuu kokonaan. Haluaisin töötin toimivan. Mutta en millään erillisellä napilla eli se ei ole vaihtoehto.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kyseessä Facelift jos sillä jotain merkitystä. Ja sigun 316i
Tuossa jokin aika sitten kun vaihdoin ratin niin se "kuparinen" osa ratin takana mikä ottaa "slipring?" :iin kiinni jotta töötti pelaa niin se otti ja hajosi, eli se mötikkä on kiinni siellä valkoisen muoviosan sisällä kuparilangalla ja jousi työntää sitä ulospäin jolloin ottaa kontaktin rattiin, nyt siis se lanka poikki juuresta.
Kymysys: Voiko tuon ko. osan uusia pelkästään vai meneekö siinä muutakin uusiksi? Aikamoinen taiteilu nyt että saa sen kestämään siellä kolosessaan(jousi työntää ulospäin) ja nyhrää samalla ratin paikalleen.
Kokeilin niin että työnsin sen sisään väärinpäin, eli palikka sisään ja jousi ottaa sitten kiinni rattiin. Huono menestys koska se jotenkin jumitti ja töötti sitten huuti suht noloissa tilanteissa ilman että nappia edes painoi.
Ja nyt siis töötti ei toimi laisinkaan kun se osa puuttuu kokonaan. Haluaisin töötin toimivan. Mutta en millään erillisellä napilla eli se ei ole vaihtoehto.
Mä rikoin omastani myös sen. Eikös se koko osa ihan vaihdettavissa ole.
"oransseja" valoja sisältä pimeänä. Mittaristossa kaikki palaa, lämmönsäätörullan takana palaa. Mutta puhaltimen nopeudensäätörullan takana ei eikä näiden kahden edellä mainitun välissä eli "keskellä" ei pala. Montako poltinta siis pitäisi loistaa lämmityslaitteen "paneelin" takana? 2 vai 3 kaikenkaikkiaan?
Valokytkimen yllä ei pala mitään, pitäiskös sumuvalokytkimen yllä palaa vai ei? (Pelkkä takasumuvalonappi) Noihinkin varmaan jonkinsortin polttimot löytyy jostain.
Lieneekö kaikki nämä ihan huoltamoilta löytyviä tuikkuja?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
"oransseja" valoja sisältä pimeänä. Mittaristossa kaikki palaa, lämmönsäätörullan takana palaa. Mutta puhaltimen nopeudensäätörullan takana ei eikä näiden kahden edellä mainitun välissä eli "keskellä" ei pala. Montako poltinta siis pitäisi loistaa lämmityslaitteen "paneelin" takana? 2 vai 3 kaikenkaikkiaan?
Valokytkimen yllä ei pala mitään, pitäiskös sumuvalokytkimen yllä palaa vai ei? (Pelkkä takasumuvalonappi) Noihinkin varmaan jonkinsortin polttimot löytyy jostain.
Lieneekö kaikki nämä ihan huoltamoilta löytyviä tuikkuja?
12V 1,2W pienellä lasikannalla, löytyy melkein kaikista marketeistakin.
Ostinpa talven leikkeihin tuollaisen öljykirnulla olevan E30-touringin. Koneeseen oli hiljattain tehty täydellinen kansiremontti. Uusi nokka, keinut, keinuvipuakselit ja venttiilit. Noh, jako oli onnistuttu laittamaan nokalta hampaan liian aikaiselle. Siinä ei ole sinänsä mitään ihmeellistä, koska kokemuksen mukaan seitsemän kymmenestä kyläsepästä ei osaa laittaa M20-koneessa jakoa kohdalleen
Mutta sitten löytyikin jotain muuta vähemmän kivaa. Kuva-arvoitus... Mikä meni pieleen? Kännykameran kuvan laatu on mitä on, mutta selviää se tuostakin. Ne pari foorumilaista, joiden kanssa keskustelin puhelimessa, eivät saa vastata.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment