Originally posted by Harizga
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by petrolhead View PostNo mikä on kallis. 600€ sai 4 kpl Konin tai Spaxin säädettäviä iskareita kun viimeksi kattoin. Ja jousiahan nyt on maalima pullollaan.
Mikä pakko on olla sellanen alusta jonka kanssa pitää jousilautaset leikata helvettiin ja liimata kierreholkit tilalle? Kyllä kai se nyt 40mm madallluksella + matalammilla yläpäillä putoaa sen mitä kovaan ajoon tarvii.G30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Originally posted by amisqo View Poston niitä semmosiakin sarjoja mis ei tarvii tätä liimaa leikkaa juttua tehdä. Tosin halpiksia
Eikä kysyjä tietty sen kummemmin tarkentanu että haluaako ensisijaisesti alustan jolla vehje on tontissa ja hieno stance vai pitääkö sillä päästä tuhatta mutkaan ja mutkasta pois.Last edited by petrolhead; 06-12-2011, 16:38.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by morguz View PostNo ei mikää halppis kiinosta pahemmin, meinasin noita kw tms alustoi, kai sen sit näkee mitä pitää tehä ku saanu palikat käteen:think
Jotain tuontapaista se tulee sitten olemaan. Jos noi yksinkertaisemmat (jom, ta-technic, V-maxx) ei iskeG30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Kiinostas esimerkiks saada toi talveks pikkuse korkeemmaks ku tällä hetkellä ja kesäks takasi tonttii, vois kerral iskee sen hyvän alustasarjan toho ni ei tarvi ku säädellä eikä vaihdella sitä koko sarjaa aina sinne :P
Edit:
Kiitti tosta linkistä sehän selvens asiaa jo paljon.
Originally posted by amisqo View Posthttp://www.youtube.com/watch?v=7KWCDDBbpNc
Jotain tuontapaista se tulee sitten olemaan. Jos noi yksinkertaisemmat (jom, ta-technic, V-maxx) ei iskeLast edited by morguz; 06-12-2011, 16:47.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostPaljonkohan tuollainen E30 M40B16 kulutus mahtaisi olla silloin kun kaikki on kunnossa?BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostOmalla m40b18:lla laskin jotai 6.9L/100km. Pitäiskö 1.6 viedä vielä vähemmän
Mutta joo pitää katella uusiksi kulutusta kunhan tuon kansi rempan on tehnyt. Vaikuttanee paljon asiaan sekin etten ole pitänyt lämmityksessä laisinkaan tuota autoa. Nytkin uuden tankkauksen jälkeen tripissä reilu 200km kun ollut pääosin matka-ajoa niin viisari vain hieman laskenut täydestä. Eli voi tulla ihan eri lukemat.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Nyt ilmeni tuommosta ongelmaa ettei tuo m20b25 nosta öljynpaineita ollenkaan. Öljyvalo palaa mittaristossa sekä erillinen mittari näyttää 0, molemmat tulevat tuosta öljynsuodattimen vierestä olevasta reiästä, jakoblokilla. Säädin venttiilit sekä vaihdoin samalla öljyt, jonka jälkeen ongelma ilmeni. Auto ollut ilman öljyjä pukeilla välillä joten olisiko ilmaa mennyt tuonne öljypumppuun? Millä tavalla "ilmaus" tapahtuu? Tai onko porukalla jotakin muuta mielessä? Venttiilikoppa näyttää sisältä melko kuivalta. Eli viittaa juuri tuohon pumppuun? :think
Edittia vielä että öljyt 5w40 vanhat oli 10w40, voiko olla tässä ongelmaa, kuten jossain tapauksissa?
Villee30 325 m-tech II touring
e34 525T
Comment
-
-
Originally posted by Ville#24 View PostNyt ilmeni tuommosta ongelmaa ettei tuo m20b25 nosta öljynpaineita ollenkaan. Öljyvalo palaa mittaristossa sekä erillinen mittari näyttää 0, molemmat tulevat tuosta öljynsuodattimen vierestä olevasta reiästä, jakoblokilla. Säädin venttiilit sekä vaihdoin samalla öljyt, jonka jälkeen ongelma ilmeni. Auto ollut ilman öljyjä pukeilla välillä joten olisiko ilmaa mennyt tuonne öljypumppuun? Millä tavalla "ilmaus" tapahtuu? Tai onko porukalla jotakin muuta mielessä? Venttiilikoppa näyttää sisältä melko kuivalta. Eli viittaa juuri tuohon pumppuun? :think
Edittia vielä että öljyt 5w40 vanhat oli 10w40, voiko olla tässä ongelmaa, kuten jossain tapauksissa?
Ville
Muistelen kuulleeni että joillain on m20 ollut tuontapaista että pumppu ei ala heti nostaa koneen oltua "kuiva".Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
denson iridium iw22 vai iw24 m20 turboon? :thinkKäyttis: e30 318i -89
Projekti: e30 m20b25 -89
Ratalelu: e30 touring m20b27tic -88
<<Tutun turbon vihellyksen kuulen
Äänellään se mielen kohentaa
Ujellus kuin rajun myrskytuulen
Sitä desibelipellet koittaa ohentaa>>
Comment
-
-
Originally posted by Ville#24 View PostNyt ilmeni tuommosta ongelmaa ettei tuo m20b25 nosta öljynpaineita ollenkaan. Öljyvalo palaa mittaristossa sekä erillinen mittari näyttää 0, molemmat tulevat tuosta öljynsuodattimen vierestä olevasta reiästä, jakoblokilla. Säädin venttiilit sekä vaihdoin samalla öljyt, jonka jälkeen ongelma ilmeni. Auto ollut ilman öljyjä pukeilla välillä joten olisiko ilmaa mennyt tuonne öljypumppuun? Millä tavalla "ilmaus" tapahtuu? Tai onko porukalla jotakin muuta mielessä? Venttiilikoppa näyttää sisältä melko kuivalta. Eli viittaa juuri tuohon pumppuun? :think
Edittia vielä että öljyt 5w40 vanhat oli 10w40, voiko olla tässä ongelmaa, kuten jossain tapauksissa?
Ville
Täytä pumppu vaikka siitä anturin / mittarin reijästä niin lähtee taas pelaamaan.
Comment
-
Comment