Originally posted by Harri G
View Post
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Teemu- View PostKolme kohtaa mihin tulee piuhat, mutta siinä erillinen piuha joka tulee vaihekepin luonta ei lähde mistään sisällä..? Liitin on sellanen missä on kaksi reikää vierekkäin, ei oo ennen semmonen kävellyt vastaan? :thinkE39 ja E91
Comment
-
-
Niin, siis.. en jaksa käydä ottamassa kuvia mutta ainankin omassa autossa on paikka mihin ne piuhat tulee, kaksi piuhaa tulee yhdessä ja se kolmas piuha missä on se outo liitinpää tulee erikseen ja vaihdekepin edestä kun purkaa sen pussin pois niin se on irrallaan siellä kepin vieressä? Lattapäinen liitin, missä kaksi pyöreää reikää..?
Sain ne kaksi piuhaa laitettua paikalleen sinne laatikon kylkeen kyllä mutta se kolmas ihmetyttää?
Comment
-
-
Originally posted by Teemu- View PostNiin, siis.. en jaksa käydä ottamassa kuvia mutta ainankin omassa autossa on paikka mihin ne piuhat tulee, kaksi piuhaa tulee yhdessä ja se kolmas piuha missä on se outo liitinpää tulee erikseen ja vaihdekepin edestä kun purkaa sen pussin pois niin se on irrallaan siellä kepin vieressä? Lattapäinen liitin, missä kaksi pyöreää reikää..?
Sain ne kaksi piuhaa laitettua paikalleen sinne laatikon kylkeen kyllä mutta se kolmas ihmetyttää?Last edited by Harri G; 16-05-2012, 14:38.E39 ja E91
Comment
-
-
Arvoisat e30 harrastajat. Olisiko ketään, joka haluaisi lahjottaa/myydä todella halvalla e30 faceliftin takajouset?Kriteerit ovat vain, että ovat vakiomittaiset ja sijaisevat uudellamaalla.
Privaa jos löytyy!
E: lainakin riittääLast edited by juBz; 16-05-2012, 19:16.F20 M140i xdrive - 18 Alpinweiss 3
E30 318i - 88 Alpinweiss II
Ex F31 330d M-sport -14, E92 335i M-sport -09, E36 328i M-sport -96, E36 323ti - 98, E36 318is -94, E36 316ti x2 -99, E34 525i M-technic -90, E30 316i -89
Comment
-
-
Mun 316 e30 (m10), sammunu parina päivänä ajosta, eikä lähe enää sen jälkeen käyntiin ennen ku putsaa tulpat, sen jälkeen lähtee kuin palmun alta, ja pystyy taas ajaa sen 5-10min. Missähän olis vika? Saako liikaa bensaa? Ei oireile mitään ennenkuin se sammuu. Ja toimi vielä hyvin pari viikkoa sitten, seiso semmoset reilun viikon ja rupes tekee tuota.
Comment
-
-
Originally posted by e30_M-tech1 View PostOnko heti jarrulevyn takana alatukivarressa nivel? vaiko pelkkä pultti?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by e30_M-tech1 View PostOnko heti jarrulevyn takana alatukivarressa nivel? vaiko pelkkä pultti?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Tuossa kun menee yksi E30 kulmien säätöön, annoin ohjeeksi että käskee säätää muuten kaikki tehtaan ohjearvoihin, poislukien etucamber, jota vois koittaa laittaa vaikka 0,5 astetta per puoli liikaa. Annoinkohan huonoja neuvoja.
Aattelin vaan jos tollasella kokeiltaisi ensialkuun. Autossa on takakelkassa säädöt ja etupäässä säädettävät uniball-yläpäät, ja casteria lisätty epäkeskisillä heloilla.
Originally posted by e30_M-tech1 View PostOnko heti jarrulevyn takana alatukivarressa nivel? vaiko pelkkä pultti?
Olka-akseli on tuettu alapäästään tukivarteen prässätyllä pallonivelellä ja yläpäästä laakeroitu.. yläpään laakerilla. Tukivarsi on tuettu apurunkoon sisäpäästään pallonivelellä ja takapäästään on kumihelalla koriin.Last edited by petrolhead; 17-05-2012, 16:34.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View Post
Eli otin apurungon irti, puslan sisukset jäi autoon kiinni. Hakkasin vasaralla ees-taas puslan runkoa, irtosi. Kasausvaiheessa huomasin että autoon oli jäänyt sentin verran puslan runkoa kiinni. Yritin sitä pieksää irti. Pyöritin nysään pultinkin, otti kierteille, hakkasin sisäpuolelta autoa kierretangolla reikään, jotta nysä irtoaisi. Eipä irronnut. Voin kokeilla vielä hitsata reiän ulkopuolelle, jos lämpö auttaisi. Ideoita? Loppuviikosta pitäis akseli nostaa paikalleen vaan nysä on perhana tiellä. Tietysti sopivalla terällä voi porata nysän pois jos ei muuta keksi.
Jämä murtuu ja irtoaa korinsta, itse en lähtisi hitsailemaan ainakaan, kyllä se voiman edessä sieltä pois tulee.
Tai hiot jollain dremelillä tai vingulla rikki sen palan.Olli.
Comment
-
Comment