Originally posted by peltone
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ei käy..
Luottokäyttis teki tepposet..
Kesken ajon alkoi ravistus, ja kävi vajaalla.. Samantien auto parkkiin ja siihen sammui.
1. yritys, ei lähde käyntiin, putkessa pamahtaa.
2. yritys, samoin.
3. yritys, lähtee käyntiin käy vajaalla, ei meinaa pysyä käynnissä.
Köysi keulaan ja kotipihaan. Ei lähde käymään ja pamauttaa putkessa napakasti.
Tulpat ja tulppien johdot tsekattu ja niiden pitäs olla ok. Mitä kokeilen seuraavaksi? Virranjakajaa vai pyörijää?E39 523iA Touring
E39 530iA Touring M-sport (nukkumassa)
Comment
-
-
Originally posted by Rios View PostLuottokäyttis teki tepposet..
Kesken ajon alkoi ravistus, ja kävi vajaalla.. Samantien auto parkkiin ja siihen sammui.
1. yritys, ei lähde käyntiin, putkessa pamahtaa.
2. yritys, samoin.
3. yritys, lähtee käyntiin käy vajaalla, ei meinaa pysyä käynnissä.
Köysi keulaan ja kotipihaan. Ei lähde käymään ja pamauttaa putkessa napakasti.
Tulpat ja tulppien johdot tsekattu ja niiden pitäs olla ok. Mitä kokeilen seuraavaksi? Virranjakajaa vai pyörijää?
Comment
-
-
Originally posted by maanmittaaja View PostKokeileppa kuivata huolellisesti virranjakajan koppa.. Mulla teki saman m10:ssä aikoinaan ja koppa näytti kuivalta ja en meinannu uskoo järkipuhetta.. No lopulta huolellista kuivausta ja hyvi pelitti..E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Olen irroittamassa e30 mustan panelin katosta tänään ( missä checkpanel, aurinkolipat ) ! Ensiksi kumpaan suuntaan pitää tuo taustapeili vääntää ett lähtis irti? Toiseksi missäs kaikkialla tämä istuu kiinni? Tiivisteet pois, ruuvit aurinkolippojen alapuolella, checkpanelin alla? onko muualla?Last edited by Shameless; 10-08-2012, 12:54.BMW e30 M-Tech II (M30B35) -89
BMW e30 316i-90
ex.
BMW e30 320i (2.6 stroked) -88
BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Comment
-
-
Originally posted by Shameless View PostOlen irroittamassa e30 mustan panelin katosta tänään ( missä checkpanel, aurinkolipat ) ! Ensiksi kumpaan suuntaan pitää tuo taustapeili vääntää ett lähtis irti? Toiseksi missäs kaikkialla tämä istuu kiinni? Tiivisteet pois, ruuvit aurinkolippojen alapuolella, checkpanelin alla? onko muualla?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Cabrioletin keskuslukon sielunelämästä.
Menee lukkoon mutta ei aukea - apparin ovi ei edes avaimella tai sisäkahvasta, saatikka lukon manuaali sisänupista.
Ohjausyksikkö vaihdettu, alkuperäisellä ei toiminut lainkaan, 2. menee siis lukkoon, peräkontti myös.
Ovien - rungon johtosarjan liitokset puhdistettu, osa uusittu.
Sen verran tutkittuna ja yksi lukkomoottori hajoitettuna - apparin lukon avautumattomuus johtuu siitä että lukkomoottorin sisällä on on toinen moottori joka kääntää epäkeskon lukkoa liikuttavan tangon eteen (lukkomoottorin sisällä siis) ja näin estää lukitusnapin/lukon liikkeen aukiasentoon.
Peräkontin lukko avautuu kuin kuskinkin ovi suoraan avaimella.
Eli jostain syytä lukkomoottorit ei saa avautumiskäskyä.
Ovissa on yksi mikrokytkin joka reakoi lukitusvaiheessa.
Mutta miksi ei - toinenkin ohjausyksikkö osittain pimeäkö?
Mistä ohjausyksikkö saa tiedon että nyt pitäisi avautua kun mikrokytkimiä on vain yksi/ovi?
Ideoita?Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
-
Originally posted by MiKqsu View PostVakaajat, alustasarja, uudet nivelet, PU-puslat, vahvikehitsauksia pistehitsausten rinnalle, poikkituet ( tästä varmasti tulee kiistelyn aihetta)
Edit: varmasti jos vakio auto niin tontti sarjalla saa yleensä perus jäykäksi.
Auto on vakio, mutta haetaan ajettavuutta, radalla koitetaan käydä.
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View Posttuota vahvistehitsaussta kanssa mietein, onko niistä todella niin paljon apua että kannattaisi tehdä?, onko kokemuksia? :think
Auto on vakio, mutta haetaan ajettavuutta, radalla koitetaan käydä.
Vakio ? Eli ?
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View Posttulossa/tulleet: vakaaja, alustasarja, poikkituki. tosiaan nuo poikkituet varmaan kiistellyin aihe, odotetaan petrolin vastausta . nivelet on itselle pieni kysymysmerkki... tottakai rikkinäiset aina vaihdetaan. tuota vahvistehitsaussta kanssa mietein, onko niistä todella niin paljon apua että kannattaisi tehdä?, onko kokemuksia? :think
Auto on vakio, mutta haetaan ajettavuutta, radalla koitetaan käydä.
Jos etutolpan koteloiden jäykkyys pohdituttaa, kannattaa ensin korjata varokerasian alunen ja akkuhyllyn ympäristö, jotka ei kumminkaan ole enää tikissään. Sitten voi miettiä poikkitukea. Pystysuntaiset voimat jotka kohdistuu pyöräntuentaan on monikertaiset sivuttaisvoimiin nähden. Poikkituet tukee ainoastaan sivusuunnassa.Last edited by petrolhead; 11-08-2012, 16:42.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment