No mitenkäs sitten kun on semmoinen lappu näyttää, mutta insinööri mittaa sen korkeuden konttorilla? Kyllähän se sen sitten tajuaa että ei voi millään pitää paikkaansa se -40mm :think
Eihän se sitä nytkään mitannu vaan katto paperista.
Ja mitä muita vaihtoehtoja sulla on
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Eikös annettu 60mm madallus ole verrattu vakioalustaan? Sano että sun autossa oli alunperin tehtaan omat -15mm madallusjouset ja auto on madaltunut oikeastaan vain 45mm.
Eihän se sitä nytkään mitannu vaan katto paperista.
Ja mitä muita vaihtoehtoja sulla on
Siis joo kyllä se ekaks mittasi tuon kaaren ja navan välisen mitan.. ja kai sitä vois yrittää sillä että tulostaa tuon lapun jostain.. maksaahan se sen 20e mutta kaikkea on varmaan kokeiltava..Tai sitten jos yrittäis käyä valittamassa konttorilla päätöksestä..? Sanois juuri ton että vakiona ollut nuo -15mm jouset. :think
Itse muistaisin että laput tarvitaan jo vm92---> eli jos puhutaan e30 korista niin ei tosiaan tarvii mitään lappuja tai todistuksia alustasta (pois lukien muutamat avot ja loppupään touringit). Itse olen muutoskatsastanut alustoja monet kerrat ja aina on selvitty katsastuksessa pelkällä mittanauhalla. Kerran tosin tuli hylätty, mutta kyseessä oli e28 ja hylkäyksen syynä kun 500mm ajovalon heijastinpinnan alareunaan alittui
E: ja tosiaan e30 korissa muutoskatsastanut 75/50 alustojakin.
Itseasiassa ei, koska puhutaan 1.1.96 jälkeen tyyppihyväksityistä. Esim. e36 on aiemmin tyyppihyväksytty, niin -97 auto ei tarvi tuv lappuja. Mutta katsurit yleensä kysyy kyllä lappuja -96 ja uudemmista. Parhaimmat kysyy kaikista autoista jotka on tyyppihyväksytty, mille nyt ei ole perustetta jos sanatarkkaan tuota lappua selaa.
e30 nyt on niin vanha, että ei sille lappuja tarvi. Kunhan passaa paikalleen ja katsuri katsoo osat turvallisiksi. (ei jouset heilu vapaana yms.). Jossain lapusa tais lukea kyllä että pitäs todistella jousien kantavuuksi, mutta niitä nyt ei ole edes niissä tuv lapuissa, niin mitenpä sen todistat edes niillä...
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Onkos jätkät käyttäny tätä alustasarjaa; http://www.jmtuonti.fi/cat/product_details.php?p=807 ?
Onko se totta että tossa sarjassa madallusvara on vain 50mm?
Ja sitten Extreme Dropissa ois 100mm?
Muistan vaan jonkun kehuneen että tolla V1 sarjalla olis ollut madallusvaraa 80mm asti...?
Onkos jätkät käyttäny tätä alustasarjaa; http://www.jmtuonti.fi/cat/product_details.php?p=807 ?
Onko se totta että tossa sarjassa madallusvara on vain 50mm?
Ja sitten Extreme Dropissa ois 100mm?
Muistan vaan jonkun kehuneen että tolla V1 sarjalla olis ollut madallusvaraa 80mm asti...?
On se enemmän kuin 50mm. Tarkkaa määrää en osaa sanoa, mutta esim. 16" 215/40 kumilla jää kevyt rako kaaren ja kumin väliin, kun on madallettu alimmilleen. Näin niinkuin about. Jos haluaa alemmaksi, sama ostaa extreme drop.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
On se enemmän kuin 50mm. Tarkkaa määrää en osaa sanoa, mutta esim. 16" 215/40 kumilla jää kevyt rako kaaren ja kumin väliin, kun on madallettu alimmilleen. Näin niinkuin about. Jos haluaa alemmaksi, sama ostaa extreme drop.
Joo. Taitaa kääntyä pää ton extreme dropin puoleen... Jos sillä pääsis katastamaan..
Comment