Kellään kokemusta Gaz:in tai muun taka coileista?, Minkä hintaset ja miten toimii rata/katuräppäilyssä?. tarkotuksena kun olis saada toimiva paketti kovaan/sekalaiseen ajoon eikä pelkästään tonttiin:think.
Tossa mun E30 on edessä muistaakseni TA-technix iskarit ja jouset oli -60mm ja kierros rälläkällä pois. Nyt jotkut toisen merkkiset -60mm jouset (ilman katkomista) ja melkein yhtä matalalla keula. Takana on bilstein sprintit ja -40mm jousia ollu varmaan neljät eri merkkiset kaikissa on ollu eri korkeus ja jäykkyys
Ei noita ihan hirveesti enempää viiti pelkillä jousilla laskee kun iskari on jo nyt aika pohjassa vaikka noi TA-technixit on useemman sentin lyhemmät ku vakiot
Leimalta ei menny sillon kun oli aikasemmat jouset öljypohjasta maahan oli joku 6,5cm muistaakseni
Väittäisin kuitenkin että tuo mulla ollut alusta on parempi ajaa kovaa kun joku jomin säädettävä tai vastaava! :P
Mutta onkos kellään kokemuksia moisesta alustasta ? Pomppiiko paljonkin kun oikein matalaksi laittaa...?
Vähän myöhässä mutta vastaan kuitenkin. Mullla on ollu TA-Technixin korkeussäädettävä kaksi kesää alla, kolmas menossa. En ole ajanut talvella. Usein puhutaan että nämä halvat hajoaisi talvikäytössä, en tiedä siitä. Hinta-laatusuhde hyvä. Keulaa et sa tarpeeksi alas ellet vaihda matalampia ylätukilaakereita tai cambersäätö yläpäitä kuten mulla.
Ei pompi ajossa ja on melko jäykkä muttei kuitenkaan tarpeeksi jäykkä rata-ajoon. Mulla toi on siis ollu alla noin 10. ratapäivät eikä ole ollut ongelmia.
Kellään kokemusta Gaz:in tai muun taka coileista?, Minkä hintaset ja miten toimii rata/katuräppäilyssä?. tarkotuksena kun olis saada toimiva paketti kovaan/sekalaiseen ajoon eikä pelkästään tonttiin:think.
Jos e30 vetää tonttiin foorumin tyylillä on keulassa tukivarret niin päin peetä, että ei auta vaikka olis mikä alusta. Paljonko on budjetti? Aikast paljon riippuu siitä.
Eli nytten ei ole hakusessa siis mikään laitteet tonttiin tyylinen ratkasu, vaan semmonen millä pysyy lelut tiessä. Pelkkään takapään tolppiin olis noin 300-500€ tarkotus upottaa, eteen tulee E36 palikat joten valmiin setin ostaminen ei ole edes mahdollista. takapään tulee muutenkin vahvistuksia joten iskaritolpat myös tulee siinä samalla tehtyä, turvakaarien putket tarkoitus vetää myös takaronttiin asti, mutta siitä enemmän kun saatu eka alusta+jarrut ajantasalle.
Comment