Originally posted by T3
View Post
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Milläs ajattelit saada auton päästöistä läpi, kun se on kuitenkin vähäpäästöinen---> vm.-92Originally posted by Juutzo View PostIhan tieliikenteeseen tulossa. Ajattelin jättää ne lambadat ja katit tallin seinälle roikkumaan
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Juu tiedän, että auto on vähäpäästöinen. Mulla on omat keinoni siihen. Mutta tosiaan, en tiedä olenko käyttänyt vääriä hakusanoja tjsp, mutta kohdalleni ei ole ainakaan yhtään kytkentäohjeita osunut.Originally posted by T3 View PostMilläs ajattelit saada auton päästöistä läpi, kun se on kuitenkin vähäpäästöinen---> vm.-92
Comment
-
Noistapa sitä tietoa löytyy jos vaan jaksaa kaivellaOriginally posted by Juutzo View PostJuu tiedän, että auto on vähäpäästöinen. Mulla on omat keinoni siihen. Mutta tosiaan, en tiedä olenko käyttänyt vääriä hakusanoja tjsp, mutta kohdalleni ei ole ainakaan yhtään kytkentäohjeita osunut.
E39 ja E91
Comment
-
Olen noita kaaviota katsellut ja ihmetellyt, mutta ei ole vastaan tullut kaavioita mistä näkisin tuon tekniikan johdotukset...Originally posted by Harri G View PostNoistapa sitä tietoa löytyy jos vaan jaksaa kaivella
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=105857
Comment
-
itse en jaksaisi kokopäivää ihmetellä kaavoja yms. vaan ottaisin kynän ja paperia esille ja johto kerrallaan katsoisin mikä mene minnekkin. Ei niitä kuitenkaan l-jetissä niin paljoa ole.Originally posted by Juutzo View PostOlen noita kaaviota katsellut ja ihmetellyt, mutta ei ole vastaan tullut kaavioita mistä näkisin tuon tekniikan johdotukset...e36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
IX lohko, pitää tehdä takavetoiselle öljytikun reikää.
Mutta omissani on tikun putki lohkossa kiinni, kun bmwfanssia kaiveltuani, sieltä löytyi kuva missä putki on öljypohjassa kiinni.
Voiko toteuttaa öljypohjaan? Olisi helpompi kuin porata lohkoon.
Missä versioissa on tikku lohkossa ja öljypohjassa?
Ainakin E21 323i ja E30 320i L-Jetronic versioissa on lohkossa.
Comment
-
-
Huuli sisään, sileä jossa on numeroita ulos.Originally posted by laurimikola View PostTaisi käydä vahinko prässättäessä stefoja paikalleen tohon e30 m20b20 koneeseen. Mitenkäs päin nuo stefat tulee tonne jakopään koteloon? Toinen stefa on kampiakselissa ja toinen tuossa pyörässä.
Kuva vielä. Onko nuo oikein vai väärin päin?
[ATTACH]108864[/ATTACH]
Eli jos kuvaa osasin oikein tulkita, niin väärinhän ne nyt meni.Olli.
Comment
-
Originally posted by Rocla View PostHuuli sisään, sileä jossa on numeroita ulos.
Eli jos kuvaa osasin oikein tulkita, niin väärinhän ne nyt meni.
No voi perkele, eli siis se osa jossa numeroita ulos ja huuli koneen puolelle.E30 M50B25 Alpinweiss - Mtech 1
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=278300
Comment
-
Juuri näin.Originally posted by laurimikola View PostNo voi perkele, eli siis se osa jossa numeroita ulos ja huuli koneen puolelle.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
Comment