Originally posted by Skarpa
View Post
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joo kiitos pääsen itsekkin vaihtamaan tuon nivelen prässillä jos kerta sillä onnistuu mutta tukivarsi täytyykin nyt sitten ottaa kokonaan irti
No eipä tuo mitään. Kannattaa varmaan vaihtaa molemmille puolille samalla ja ehkä muitakin kuluvia osia samalla.
-
Aktiivihiilikannun mangneettiventtiilin piuha ? Jaa :think mikä kone ?Originally posted by -pekkis- View PostMikähän liitin mahtaa haarautua ilmamassamittarille menevästä johdosta hiukan ennen mittarin liitintä? Musta kaksinapainen, on nyt tyhjänä ja sen oloinen että ei uudesta asti ole ollut.
Comment
-
Bensakiskon #1 päässä säädin #6Originally posted by Touronen View PostMissähän mahtaa sijaita pa-paineensäädin? Yritin tänään etsiä mutta ei sattunut silmään. Onko se imusarjan alla piilossa?
Pitäisi saada vaihdettua uusi tilalle. Joku kuva auttais!
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Comment
-
Itsellä samanlainen liitin tyhjillään.Originally posted by -pekkis- View PostMikähän liitin mahtaa haarautua ilmamassamittarille menevästä johdosta hiukan ennen mittarin liitintä? Musta kaksinapainen, on nyt tyhjänä ja sen oloinen että ei uudesta asti ole ollut.
Sigun E30, M40 1.6l ruiskulla.
Noni kiitokset, joskoos sitä jo huomenna pääsisi pitkästä aikaa bemarilla ajelamaan.Originally posted by jr66 View PostBensakiskon #1 päässä säädin #6
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/05/48Vorssa
Comment
-
KiitosOriginally posted by jr66 View PostAktiivihiilikannun mangneettiventtiilin piuha ? Jaa :think mikä kone ?
Lisäkysymys, monestako kohtaa tuon motin kuuluisi olla maadoitettu? Nyt tuntuu olevan piuhaa aika rutkasti.
Toinen: missä on eculle tiedon tuottava vedenlämpöanturi?E39 M5 -01
Comment
-
En tiedä miten kuuluisi olla maadoitettu, tuossa mahtaa olla vain 1 maadoitus koneenkorvasta koriin. Mutta ei ole haitaksi vaikka olisi 1 maadoitus molemmin puolin konetta.Originally posted by -pekkis- View PostKiitos
Lisäkysymys, monestako kohtaa tuon motin kuuluisi olla maadoitettu? Nyt tuntuu olevan piuhaa aika rutkasti.
Toinen: missä on eculle tiedon tuottava vedenlämpöanturi?
Lämpöanturit on karkeasti joko kahdessa paikassa: termostaattikotelossa tai koneen kyljessä imusarjan alapuolella. Ja tuossa näyttäis äkkiseltään olevan siellä imusarjan alla. M40 en tosin ole purkanut, joten en osaa varmaksi sanoa.
E39 ja E91
Comment
-
220 = dexron II ja 320 = dexron III, tiedä sitten onko jotain haittaa 320 mutta eikös dexron II pitäisi olla e30 tehostimessa.Originally posted by Miku View PostE30 ohjaustehostimeen atf 220 vai 320 vai onko ihan sama? Mitä noilla on eroa?
Comment
-
Kiitoksia!Originally posted by jr66 View Post220 = dexron II ja 320 = dexron III, tiedä sitten onko jotain haittaa 320 mutta eikös dexron II pitäisi olla e30 tehostimessa.
http://www.mobil.fi/Finland-Finnish-...-atf-320.aspx#
En tiedä mitä siellä pitäs olla ku sanottu vain että laita atf:fää niin mietin sitten että kumpaa. Eli ilmeisesti 220 kelpaa ja sitä löytyykin jo valmiiksi.
Jos joku on sitä mieltä että pitäs ollakin tuota 320 niin ilmaiskoon asian?TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
KiitosOriginally posted by Harri G View PostEn tiedä miten kuuluisi olla maadoitettu, tuossa mahtaa olla vain 1 maadoitus koneenkorvasta koriin. Mutta ei ole haitaksi vaikka olisi 1 maadoitus molemmin puolin konetta.
Lämpöanturit on karkeasti joko kahdessa paikassa: termostaattikotelossa tai koneen kyljessä imusarjan alapuolella. Ja tuossa näyttäis äkkiseltään olevan siellä imusarjan alla. M40 en tosin ole purkanut, joten en osaa varmaksi sanoa.
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/05/55
Tuossa on parit maadoitukset yläpuolella konetta ja pari alhaalla. Eli kumpaankin iskaritolppaan ja koneenkorvassa sekä jostain motin pohjilta runkoon.
Täytyypä rapsia pois ja laittaa kunnolliset. Nuo on aika rumat kötöstykset.E39 M5 -01
Comment
-
Onko kellään ollut m20b20 kanssa samoja ongelmia, kun ajettiin matka ajoa noin 100km niin sammui matkan aikana kaksi kertaa aivan yllättäen:think
Ja kun ns. mäkistarttia yritettiin heti kun auto sammui niin ei lähtenyt käyntiin ennen kuin käytti virrat poissa sitten lähti mäkistartilla heti käyntiin, molemmilla kerroilla sama homma, ja ei temppuillut millään tavalla kun lähti käyntiin.
Jos on jollain ollut samanlaisia ongelmia tai tietoa että mikä voisi olla vialla niin apuja otetaan vastaan
e36 328i -97 M-Sport
e46 320d -04 M-Sport
Ex: e53 X5 -04, e61 530xd -06 M-Sport, e46 330xd -01, e39 528ia -97, e39 523ia -98, e34 525tds -96, 39 530da -02 M-Sport, e39 540ia -96, e34 525iA -92, e46 318i -98, e30 327 Tic -89, e34 535i -88, e36 325ia -93, e36 320i -92, e30 318i M50b25 -88, e34 520i -88, e32 735i -90, e36 320i -91, e30 318i -89, e34 525i -88
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
Muutamia mitä mieleen tulee: virtalukon pohja, koneen maadoitukset, akun maadoitukset. Kun sammuu niin tuleeko virtaa mihinkään/pyöriikö startti?Originally posted by Re-pe View PostOnko kellään ollut m20b20 kanssa samoja ongelmia, kun ajettiin matka ajoa noin 100km niin sammui matkan aikana kaksi kertaa aivan yllättäen:think
Ja kun ns. mäkistarttia yritettiin heti kun auto sammui niin ei lähtenyt käyntiin ennen kuin käytti virrat poissa sitten lähti mäkistartilla heti käyntiin, molemmilla kerroilla sama homma, ja ei temppuillut millään tavalla kun lähti käyntiin.
Jos on jollain ollut samanlaisia ongelmia tai tietoa että mikä voisi olla vialla niin apuja otetaan vastaan
E39 ja E91
Comment
Comment