Tuleeko auto tieliikenteeseen? Ennemmän olisin huolissani Lambdan ohjauksesta ja katalysaattorin toiminnasta, jota tuossa vanhassa L-jet ruiskussa ei ole. Käytämällä foorumin Search-toimintoa, löytyy vanhoja postauksia sähkökytkennöistä paljonkin.
Ihan tieliikenteeseen tulossa. Ajattelin jättää ne lambadat ja katit tallin seinälle roikkumaan
Milläs ajattelit saada auton päästöistä läpi, kun se on kuitenkin vähäpäästöinen---> vm.-92
Juu tiedän, että auto on vähäpäästöinen. Mulla on omat keinoni siihen. Mutta tosiaan, en tiedä olenko käyttänyt vääriä hakusanoja tjsp, mutta kohdalleni ei ole ainakaan yhtään kytkentäohjeita osunut.
Juu tiedän, että auto on vähäpäästöinen. Mulla on omat keinoni siihen. Mutta tosiaan, en tiedä olenko käyttänyt vääriä hakusanoja tjsp, mutta kohdalleni ei ole ainakaan yhtään kytkentäohjeita osunut.
Noistapa sitä tietoa löytyy jos vaan jaksaa kaivella
Olen noita kaaviota katsellut ja ihmetellyt, mutta ei ole vastaan tullut kaavioita mistä näkisin tuon tekniikan johdotukset...
itse en jaksaisi kokopäivää ihmetellä kaavoja yms. vaan ottaisin kynän ja paperia esille ja johto kerrallaan katsoisin mikä mene minnekkin. Ei niitä kuitenkaan l-jetissä niin paljoa ole.
IX lohko, pitää tehdä takavetoiselle öljytikun reikää.
Mutta omissani on tikun putki lohkossa kiinni, kun bmwfanssia kaiveltuani, sieltä löytyi kuva missä putki on öljypohjassa kiinni.
Voiko toteuttaa öljypohjaan? Olisi helpompi kuin porata lohkoon.
Missä versioissa on tikku lohkossa ja öljypohjassa?
Ainakin E21 323i ja E30 320i L-Jetronic versioissa on lohkossa.
Taisi käydä vahinko prässättäessä stefoja paikalleen tohon e30 m20b20 koneeseen. Mitenkäs päin nuo stefat tulee tonne jakopään koteloon? Toinen stefa on kampiakselissa ja toinen tuossa pyörässä.
Taisi käydä vahinko prässättäessä stefoja paikalleen tohon e30 m20b20 koneeseen. Mitenkäs päin nuo stefat tulee tonne jakopään koteloon? Toinen stefa on kampiakselissa ja toinen tuossa pyörässä.
Kuva vielä. Onko nuo oikein vai väärin päin?
[ATTACH]108864[/ATTACH]
Huuli sisään, sileä jossa on numeroita ulos.
Eli jos kuvaa osasin oikein tulkita, niin väärinhän ne nyt meni.
Comment