No jos rahaa on ylimääräistä, niin itse ainakin löisin rahat tähän.....
On hyvä tai sitten ajettu ihan romuksi. Tuossahan oli hinta pyynti joku 4-5000€ taisi olla aika pitkäänkin myynnissä, jotain remontteja tehty, voimaa kyllä piisaa varmastikin. Itse joskus ix turbon omistaneena
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Perämurikassa leima V, viskolukko kyseessä? Kitkalukko vs viskolukon edut ja miinukset?
Just eilen katsottiin viskolukon tyyppikilpeä ja siinä 3,64Vxxx. Ja kuoressa pitäis olla iso V. Meillä toimii siten että kun nostaa koko perän ilmaan, pyörii samaan suuntaan pyörät, mutta tuntuu että ottaa aika rauhallisesti (peräöljyt kylmät).
Mitä nyt muutama kierros asfaltilla ja muitten kokemuksia, niin viskolukko ottaa vähän rauhallisemmin ja viiveellä kuin kitkalukko. Mut ihan toimiva värkki kai sekin on
No jos rahaa on ylimääräistä, niin itse ainakin löisin rahat tähän.....
On hyvä tai sitten ajettu ihan romuksi. Tuossahan oli hinta pyynti joku 4-5000€ taisi olla aika pitkäänkin myynnissä, jotain remontteja tehty, voimaa kyllä piisaa varmastikin. Itse joskus ix turbon omistaneena
Harmi kun toi vetari poikki, ei pääse koeajamaan.. Haiskahtaa että jakolaatikko tai perä(t) olis kenties paskana? Ei pääse koeajamaan kun oikea etuvetari poikki, niin paha todeta voimansiirron kuntoa. Moottorinohjaus myöskin vakio.
Harmi kun toi vetari poikki, ei pääse koeajamaan.. Haiskahtaa että jakolaatikko tai perä(t) olis kenties paskana? Ei pääse koeajamaan kun oikea etuvetari poikki, niin paha todeta voimansiirron kuntoa. Moottorinohjaus myöskin vakio.
Pystyy ajamaan mutta ei tosiaan pääse toteamaan että toimiiko neliveto oikein.
Ja on aika kiven alla noi vetarit, ja kalliita niinkuin muutkin osat iiäxään
Jos varautuu rahaa upottamaan tekniikkaan niin eiku kaupoille
Harmi kun toi vetari poikki, ei pääse koeajamaan.. Haiskahtaa että jakolaatikko tai perä(t) olis kenties paskana? Ei pääse koeajamaan kun oikea etuvetari poikki, niin paha todeta voimansiirron kuntoa. Moottorinohjaus myöskin vakio.
Äsken tuossa löin bemarista alatukivarsia irti apurungosta, ja murtohaarukalla vahingossa raapasin toisesta sen kumin rikki, täytyykö nyt välttämättä vaihtaa koko alatukivarsi vai saako sen mikä lieneekään pallonivelen kumeineen siihen erikseen vaihdettua?
Äsken tuossa löin bemarista alatukivarsia irti apurungosta, ja murtohaarukalla vahingossa raapasin toisesta sen kumin rikki, täytyykö nyt välttämättä vaihtaa koko alatukivarsi vai saako sen mikä lieneekään pallonivelen kumeineen siihen erikseen vaihdettua?
Äsken tuossa löin bemarista alatukivarsia irti apurungosta, ja murtohaarukalla vahingossa raapasin toisesta sen kumin rikki, täytyykö nyt välttämättä vaihtaa koko alatukivarsi vai saako sen mikä lieneekään pallonivelen kumeineen siihen erikseen vaihdettua?
Pallonivelen kumeineen saa vaihdettua erikseen, mutta siihen tarvii hydrauliprässin. Nivelen vaihto pitäisi onnistua korjaamolla kuin korjaamolla, mutta irtonivel+vaihtotyö ei välttämättä jää uutta tukivartta halvemmaksi. Kannattaa silti kysäistä. Korja-kumi myy pallonivelten suojakumeja tarvikkeena:
Comment